MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lloyd geloof ik eigenlijk wel. Daffy en steensteen heb ik vraagtekens bij. Maar hoe komt Penose opeens op de ingeving om gisteren op krimlo te stemmen? Weet Penose meer, of was dit gewoon een wilde stem? Vooralsnog twijfel ik tussen daffy of steensteen. Kijken of er nog meer mensen iets te melden of stemmen hebben?
 
Penose weet niet meer.
ok jammer, denk misschien heb jij nog smeuige details gezien de we hier met zijn allen gemist hebben.

Dus daffy of steensteen, (tenzij iemand met een heel goed verhaal komt)
 
Nice spot

Niet dat ik daffy wil verdedigen want zo zit ik weer fout, maar misschien dat dit erop wijst dat daffy bij SuuS hoort die ook onschuldig was;



Ook zijn alle slaapplekken standaard in de kelder



als je nou een cult blijkt te zijn ga ik je slaan daffy, want dan heb ik mijn eigen ruiten ingegooid :roflol:

Jup, bovendien gaf Hoxyz + Rock zelf al de bevestiging dat de hints niet zo diep gingen.

Hoxyz it is.
 
Ik vind origineel deze game verdacht stil
 
Hoort Origineel niet al dood te zijn? Heb van hem nog geen stemmen staan namelijk, tenzij ik ze heb gemist.
 
Hoort Origineel niet al dood te zijn? Heb van hem nog geen stemmen staan namelijk, tenzij ik ze heb gemist.

heb gister gezegd dat vanaf gister 2 dagen niet stemmen dood is. mocht hij vandaag niet stemmen zal hij eruit vliegen inderdaad.
 
heb gister gezegd dat vanaf gister 2 dagen niet stemmen dood is. mocht hij vandaag niet stemmen zal hij eruit vliegen inderdaad.

Dan wissel ik mijn stem naar Daffy met zijn kelder als argument
 
Ik ga voor steensteen. Hij grapt wel leuk dat hij heus niet openlijk cult zal spelen,. Maar dat lijkt mij eerder tactiek.. Beschuldigingen allover the place en maar slachtoffers blijven aandragen. Aint fooling me.

Ik vind het nu te vroeg om onze burgemeester te killen, zeker omdat hij zegt een belangrijke rol te hebben. Wil ik nog niet op het spel zetten.. Gisteren wist ik dat nog niet.
 
mijn stem gaat naar daffy omdat hij pas een pic van zijn buik poste en hoody een volle buik zou hebben
 
Ik zie heel veel argumenten tegen daffy langskomen. Vooral die link naar de kelder is mijn doorslag geweest om op daffy te stemmen
 
Ik ben aan het cutten en heb juis geen volle buik, dat is iemand die bulkt. buiten dat heeft bijna iedereen een kelder.

Dit is een beetjr achterlijke hints zoeken om de stemming maar naar mij toe te leiden.
 
Tsjoeketsjoeketsjooeeeetsjoeee
 
Ik ben aan het cutten en heb juis geen volle buik, dat is iemand die bulkt. buiten dat heeft bijna iedereen een kelder.

Dit is een beetjr achterlijke hints zoeken om de stemming maar naar mij toe te leiden.

Maar jij bent wel de enige die in een kelder traind

Of zit er hier iemand bij kelderwerk ?
 
Maar jij bent wel de enige die in een kelder traint

Of zit er hier iemand bij kelderwerk ?

Dit idd.

Eerder ook iets over brandweerwagen.

Ik ga voor Daffy
 
Steensteen woont op zolder.
Steensteens avatar=Spongebob
Bij Spongebob hebben ze andersom dag.
Zolder=kelder
Steensteen is Hoody confirmed.

Ik verander mijn stem naar SteenSteen.
 
Steensteen woont op zolder.
Steensteens avatar=Spongebob
Bij Spongebob hebben ze andersom dag.
Zolder=kelder
Steensteen is Hoody confirmed.

Ik verander mijn stem naar SteenSteen.

Best diep over nagedacht :roflol:

Voor nu verdenk ik Daffy en Steensteen.
 
Steensteen woont op zolder.
Steensteens avatar=Spongebob
Bij Spongebob hebben ze andersom dag.
Zolder=kelder
Steensteen is Hoody confirmed.

what de fuck :roflol:

Zal vanavond in het verhaal wel naar voren komen dat de kelder er geen drol mee te maken heeft zoals ik al zei.
 
Back
Naar boven