MuscleMeat

DBB werkt niet meer met Safari (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gman1980

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
61
Waardering
0
Hallo, sinds kort werkt het forum niet meer op de browser safari, en dat is de browser die ik gebruik, op een mac. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Hij werkt wel weer met Firefox, maar het is zo'n gedoe om die steeds op te starten.
 
Wat bedoel je met werkt niet? Waarom is het een gedoe om FF op te starten?
 
Probeer de cookiesmap van safari eens te legen.
 
Stel FF dan in als main browser..
 
safari moet je in afrika doen
 
gelukkig heeft iemand met een mac nooit problemen ;)
wat ging het anders niet zijn? :D

enja FF als standaard browser instellen kan toch geen problemen opleveren?
 
Ik bedoelde dat ik alleen een hele witte pagina krijg.
cookies legen heeft niet geholpen. Safari resetten ook niet.

FF als standaard browser instellen vind ik niet echt een oplossing,
FF is me te traag, en al mijn bookmarks staan in Safari, dat bovendien samenwerkt met andere programma's. Hij heeft het altijd prima gedaan overigens.

Zijn er andere mensen met hetzelfde probleem in Safari?
Kan het iets te maken met het RSS icoontje dat in de adresbalk verschijnt?
 
Bij mij werkt DBB prima in safari op me mac:S

Nee kan niks met rss te maken hebben. Hoe doen andere sites als Ebay.com het? Het schijnt dat sommige mac's problemen met safari hebben sinds de laatste software update. Mss ff safari opnieuw instaleren.
 
werkt hier ook niet op safari..
 
Dan moet je ook maar geen mac willen hebben;).
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je ook mar geen mac willen hebben;).

Ach die jongen is blij dat eindelijk eens een keer iets niet werkt op de mac en wel op de PC i.p.v. andersom zoals gewoonlijk.
 
Ben ik inderdaad erg verheugd om.
 
Bij mij werkt DBB prima in safari op me mac:S

Nee kan niks met rss te maken hebben. Hoe doen andere sites als Ebay.com het? Het schijnt dat sommige mac's problemen met safari hebben sinds de laatste software update. Mss ff safari opnieuw instaleren.


Thx man, ik heb de beta van Safari 3 geïnstalleerd, en vooralsnog lijkt het nu te werken. Bedankt voor de tip!
 
ik heb ook problemen gehad maar ik dacht dat het door een vastloper kwam deze week. nadien kon ik er met safari ni op, raad gevraagt aan een dbb member omdat ik dacht dat de site mss terug offline was...waarvoor dank;) zelf nu kan ik met safari er niet op na een update:( dan maar firefox geinstalleerd... probleem opgelost:D.
 
Back
Naar boven