Fitness Seller

DBB'er BB_ vanavond op TV. ( First Dates 19.25 op 3)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je je al voortgeplant?
Je moeder had gevraagd om mijn sperma zodat ze eindelijk een keer een zoon krijgt waar ze wel trots op kan zijn en kan aankijken zonder het hebben van suïcidale gedachten.
 
Net ff het programma gekeken.

Ik kan veel van je (BB_ ) gezicht en je uitstraling aflezen kerel :D je bent een open boek wat dat betreft ;) maar je deed het super tijdens het programma. Jij komt echt wel een leuke dame tegen hoor, ben ik van overtuigd.
 
Je moeder had gevraagd om mijn sperma zodat ze eindelijk een keer een zoon krijgt waar ze wel trots op kan zijn en kan aankijken zonder het hebben van suïcidale gedachten.
Ik interpreteer dit als nee, dus jij hebt niets meer bereikt dan BB_ op relationeel vlak.
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Uiteraard zal de golddiger sex niet geweldig zijn, gezien het feit ze je waarschijnlijk niet aantrekkelijk vindt. Dan krijg nooit die freaky sex.

Maar het lijkt me alsnog beter dan een plastic kut of een aftrekmachine.
Wat je doet vormt ook wie je verder bent he, slechte oppervlakkige seks beoefenen vermindert je potentieel tot diepere relaties en een leven van betekenis. Is toch ook niet goed voor je zelfrespect enzo?

Wat is dan het doel van het leven? We zijn letterlijk hier op deze aardbol gezet om de mensheid in leven te houden. Hoe overleven we? Precies.
Drek in het riool (en menselijke equivalenten daarvan) overleeft en plant zich ook voort, dat is geen doel van betekenis. Beter de Übermensch voortbrengen en jezelf overstijgen. Hedonistische tijdverspilling is daar de antithesis van.
 
Ik interpreteer dit als nee, dus jij hebt niets meer bereikt dan BB_ op relationeel vlak.
Ik heb gezegd dat dat het doel van het leven is. Wat het ook is.

Of je het nutteloos vindt om wel of geen kinderen te baren is aan jezelf natuurlijk.

Jij bent lekker bezig wil je zeggen? Ben jij eigenlijk nog wel vruchtbaar?
Ik ga wel lekker ja. Niet zo lekker als ik dexa of g op heb, maar ik kan hier ook wel van genieten.

Wat je doet vormt ook wie je verder bent he, slechte oppervlakkige seks beoefenen vermindert je potentieel tot diepere relaties. Is toch ook niet goed voor je zelfrespect enzo?

Drek in het riool (en menselijke equivalenten daarvan) overleeft en plant zich ook voort, dat is geen doel van betekenis. Beter de Übermensch voortbrengen en jezelf overstijgen. Hedonistische tijdverspilling is daar de antithesis van.
Dus als jij kunt kiezen tussen het neuken van een plastic kut of een echte kut. Wat kies je dan? Jij kiest de plastic kut, want ohnee het is niet ethisch verantwoord om een gold digger te neuken.

Heb ik ooit gezegd dat je er een serieuze diepgaande relatie mee moet aangaan? Wat overigens niet eens mogelijk is, maargoed.
 
Wat je doet vormt ook wie je verder bent he, slechte oppervlakkige seks beoefenen vermindert je potentieel tot diepere relaties en een leven van betekenis. Is toch ook niet goed voor je zelfrespect enzo?

Drek in het riool (en menselijke equivalenten daarvan) overleeft en plant zich ook voort, dat is geen doel van betekenis. Beter de Übermensch voortbrengen en jezelf overstijgen. Hedonistische tijdverspilling is daar de antithesis van.
De Kwisatz Haderach, duurt 90 generaties of 10.000 jaar, maar dan heb je ook wat.
 
Dus als jij kunt kiezen tussen het neuken van een plastic kut of een echte kut. Wat kies je dan? Jij kiest de plastic kut, want ohnee het is niet ethisch verantwoord om een gold digger te neuken.

Heb ik ooit gezegd dat je er een serieuze diepgaande relatie mee moet aangaan? Wat overigens niet eens mogelijk is, maargoed.
Persoonlijk heb ik weinig zin in slechte seks met iemand waar ik verder niet mee wil uithangen. Plastic of rubber ook niet nee. Trouwens als het met rubber moet zegt dat weer genoeg (en vind ik niks aan) en hoeft het ook niet van mij. Probeer die verleidingen te weerstaan.

Maar hoe is de relatie met jezelf? Je hebt toch een hand?
 
InB4 Rel, strafpunten en slotje
'"Jezelf zijn'' heeft alleen nut als jezelf ook daadwerkelijk iets gaat opleveren. Zo niet, dan moet je investeren in jezelf om ervoor te voor zorgen dat het wel iets gaat opleveren. Als jij van jezelf ''bij wijze van'' focking lelijk bent en introvert/social awkward dan moet je dus niet jezelf zijn.

Ik kan me haast niet voorstellen dat je een gelukkig leven kan leiden, zonder dat je ergens je pik in kunt stoppen. Liever een gold digger dan een plastic kut of een aftrekmachine of wtf hij ook gebruikt om aan zijn trekken te komen. Kun je gewoon beetje misbruik maken van elkaar. Lijkt me een prima overeenkomst.
Ik heb nog nooit zoveel bullshit en bekrompenheid in één post gelezen. Hoeveel Tren zet je? Jij denkt echt letterlijk met je lul. Misschien is het niveau Temptation Island of Ex on the Beach wat voor jou?
HET GAAT LOS!

:popcorn::popcorn::popcorn:
 
Persoonlijk heb ik weinig zin in slechte seks met iemand waar ik verder niet mee wil uithangen. Plastic of rubber ook niet nee. Trouwens als het met rubber moet zegt dat weer genoeg (en vind ik niks aan) en hoeft het ook niet van mij. Probeer die verleidingen te weerstaan.

Maar hoe is de relatie met jezelf? Je hebt toch een hand?
Ik weet niet in welke kut jij je pik stopt, maar ongedacht of het goed of slecht is het is altijd nog een beter gevoel dan jezelf af rukt lijkt mij. Ander zouden hoeren ook geen job hebben.

HET GAAT LOS!

:popcorn::popcorn::popcorn:
Mijn fan base begint sneller de groeien dan ik me had voorgesteld. Hoe kan ik deze druk nog aan.
 
Ik weet niet in welke kut jij je pik stopt, maar ongedacht of het goed of slecht is het is altijd nog een beter gevoel dan jezelf af rukt lijkt mij. Ander zouden hoeren ook geen job hebben.
Vind het zonder diepere klik met die persoon wel tegenvallen, een afknapper. En achteraf ook niet om blij van te worden of trots op te zijn. Heb jij dat niet?
 
Vind het zonder diepere klik met die persoon wel tegenvallen, een afknapper. En achteraf ook niet om blij van te worden of trots op te zijn. Heb jij dat niet?
Ligt eraan wat je bedoelt met ''klik''. Fysiek of emotioneel gezien? Ik denk iedereen wel gelukkiger wordt van een 9/10 te bangen dan een 5/10 inderdaad.

Maar hoe dan ook: ik denk dat als je moet kiezen dat je beter af bent een kut waar je geen klik mee hebt, dan een plastic kut. Of je moet een klik hebben met die plastic kut, dat kan ook natuurlijk.

Wellicht heeft BB_ daar ook nog een paar dromen over gehad die hij met ons kan delen.
 
Ik weet niet in welke kut jij je pik stopt, maar ongedacht of het goed of slecht is het is altijd nog een beter gevoel dan jezelf af rukt lijkt mij. Ander zouden hoeren ook geen job hebben.
Dan weten we ook weer wat jouw masturbatie kwaliteiten zijn.
 
Dan weten we ook weer wat jouw masturbatie kwaliteiten zijn.
Als jij het beter kunt mag jij het ook wel voor mij doen. Ik ben de beroerdste niet.
 
Als jij het beter kunt mag jij het ook wel voor mij doen. Ik ben de beroerdste niet.
Ik vind mezelf in elk geval beter dan een slechte kut om het in jouw taalgebruik te zeggen.
 
Ik vind mezelf in elk geval beter dan een slechte kut om het in jouw taalgebruik te zeggen.
Als je zou zeggen zelf afrukken vs hoe sommige vrouwen het doen, dan ben ik het volledig met je eens. Maar het gevoel van een kut is niet te evenaren met de hand imo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven