XXL Nutrition

DBB'er neergeknald?

Bezoekers in dit topic

De toevoeging van bodybuilding / AAS in dit geval is voor mij wel iets dat me een stuk beter doet begrijpen wat er nou gaande was. Dat is het hele idee toch van journalistiek? Of moeten die mensen op iedere halven bak subcultuur gaan letten zodat ze niet toevallig iemand op de tenen gaan staan.

Daar komt bij, de "slechte naam" van bodybuilding, als die er al is, is volledig verdient man. Of je dat nou leuk vindt of niet. Kijk rond in de gemiddelde gym... Of kijk naar de gemiddelde gym bro zijn Instagram. Het is een grote clowneske bende. Zit ik wat te kijken naar 54 versies van dezelfde gast zijn poses, naar een bak tupperware en de trotse dag dat Meneer Builder eens de deur uitgaat en een hamburger eet.

Combineer die zwakzinnigheid met een vrij hoog percentage onverantwoord drugsgebruik en je hebt wel een goed recept voor een slechte naam toch?
 
Wel bruut dat er zoveel ghetto volk zit hiero. Eerst de kopschoppers en nu dit :D
 
De toevoeging van bodybuilding / AAS in dit geval is voor mij wel iets dat me een stuk beter doet begrijpen wat er nou gaande was. Dat is het hele idee toch van journalistiek? Of moeten die mensen op iedere halven bak subcultuur gaan letten zodat ze niet toevallig iemand op de tenen gaan staan.

Daar komt bij, de "slechte naam" van bodybuilding, als die er al is, is volledig verdient man. Of je dat nou leuk vindt of niet. Kijk rond in de gemiddelde gym... Of kijk naar de gemiddelde gym bro zijn Instagram. Het is een grote clowneske bende. Zit ik wat te kijken naar 54 versies van dezelfde gast zijn poses, naar een bak tupperware en de trotse dag dat Meneer Builder eens de deur uitgaat en een hamburger eet.

Combineer die zwakzinnigheid met een vrij hoog percentage onverantwoord drugsgebruik en je hebt wel een goed recept voor een slechte naam toch?

Daar ging het bij mij helemaal niet om. Mij maakt het niet uit op wie zn tenen ze stappen.

Vind het gewoon grappig. Een hoop ectos en 1 gast die aan BB doet en dan dat ene uitvergroten.

Is toch mijn leefwereld niet. Blijf bij zulke mensen liever uit de buurt.
 
'Fitnessers' staat in HBVL, het zou gaan om een drugs OF anabolen deal die verkeerd is afgelopen.
 
Het moet sowieso speciale merchandise geweest zijn. Het is meer dan een uur rijden vanuit grootstad Antwerpen naar middle of the nowhere Dadizele.
Het 'verre' Dadizele. Een uur rijden betekent voor een Belg al bijna dat je aan de andere kant van de wereld zit :)
 
Het 'verre' Dadizele. Een uur rijden betekent voor een Belg al bijna dat je aan de andere kant van de wereld zit :)

Ja man een uur rijden voor een grote deal wtf man zo ver :D
 
Ah, je wordt niet zomaar door je nek geschoten. Zal dus wel een schavuit geweest zijn die te vaak heeft lopen belletje lellen.
 
Het 'verre' Dadizele. Een uur rijden betekent voor een Belg al bijna dat je aan de andere kant van de wereld zit :)

Ja man een uur rijden voor een grote deal wtf man zo ver :D

Drugs genoeg in Antwerpen zelf.

De Antwerpenaars zijn bij de grootste druggebruikers van Europa. Dat blijkt uit onderzoek naar drugsresten in het afvalwater in meer dan vijftig Europese steden door het Europees waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving (EMCDDA).

Nergens werden meer sporen van amfetamines aangetroffen dan in de Scheldestad, maar ook wat betreft het gebruik van cocaïne, methamfetamine, MDMA en cannabis staat Antwerpen telkens in de Europese top vijf.

In Antwerpen wordt bijna 213 milligram amfetamines per 1.000 inwoners per dag geconsumeerd, zo leert een analyse van het afvalwater die in 2014 werd uitgevoerd. Enkel Eindhoven (204 mg) laat een vergelijkbaar resultaat optekenen. Opvallend: de top vijf wordt afgesloten door... het Oost-Vlaamse Ninove met 129 mg.

Op het vlak van cocaïne- en cannabisgebruik staat Antwerpen nog net in de top drie. Op het vlak van het gebruik van methamfetamine staan de Antwerpenaars op de vierde plaats; voor het gebruik van MDMA, de werkzame stof in xtc, op de vijfde plaats.
 
Als ik ooit wordt neergeschoten krijg ik dan ook een eigen topic
 
Als ik ooit wordt neergeschoten krijg ik dan ook een eigen topic

Een topic voor jou, ja. Neergeschoten, neen. Of het moet een kleine vleeswonde zijn.

Laat ons hopen dat dit nooit gebeurd, serieus.
 
Een topic voor jou, ja. Neergeschoten, neen. Of het moet een kleine vleeswonde zijn.

Laat ons hopen dat dit nooit gebeurd, serieus.
idd srs
 
Het moet sowieso speciale merchandise geweest zijn. Het is meer dan een uur rijden vanuit grootstad Antwerpen naar middle of the nowhere Dadizele.

Er staan drie huizen en een kerk.

:lol:

en een pretpark... of is dat intussen al gesloopt ?

nog geweest als kind, herinner me de hangbrug en het ballenbad :-D
 
Dat is al meer dan tien jaar dicht ondertussen. :D
 
Titel in HLN "wilden steroiden kopen met vals geld"...

En in het artikel gaat het voornamelijk over 1kg heroine.... Goede verslaggeving alweer :D

Dus als iemand 1 kilo heroine en 1 loly wil kopen met vals geld is de titel man wilde loly kopen met vals geld :D
 
De misgelopen drugs- en dopingdeal in Dadizele, waarbij op 15 augustus de 20-jarige Elias Keegan met een nekschot werd afgemaakt, ging over 1 kilo heroïne - waarde: 4.000 euro - en een onbekende hoeveelheid anabole steroïden. De politie heeft intussen het moordwapen gevonden én de leverancier kunnen identificeren.

Antwerpenaar Keegan had die avond, samen met twee vrienden, afgesproken met drie West-Vlamingen. Ze zouden 4.000 euro betalen voor heroïne en een onbekend bedrag voor de steroïden, maar hadden slechts de helft van dat bedrag bij. Het geld was bovendien vals. Toen ze ook nog zwaaiden met een neppistool, haalde een van de drie verkopers een écht wapen boven en schoot Keegan dood.

De speurders hebben nu de leverancier van dat wapen gevonden. Het gaat om een verzamelaar uit de streek van Kortrijk, die het handvuurwapen in het zwart verkocht. Hij beweert dat hij de naam van de koper niet kent, maar zal hem moeten aanwijzen tijdens een confrontatie. De kans is dus groot dat de zaak nog deze week opgehelderd wordt.

Dus als iemand 1 kilo heroine en 1 loly wil kopen met vals geld is de titel man wilde loly kopen met vals geld :D


tumblr_mkkylpWLB81rq2allo6_250.gif
 
Back
Naar boven