AndroidHealthClinic

DBC en Hert op bezoek bij Club SENSUAL (en meer)

Bezoekers in dit topic

dj_phreak zei:
Klopt helemaal! Alleen krijg je geen respect voor je vechtkunsten -- tenzij je ze in de ring beoefend. Het beste waar je op kan hopen is dat sommige mensen bang van je worden. Wees er maar blij mee, want dan zijn er 2 mogelijkheden:

1. Ze komen nooit meer, en je bent je baas dus geld aan het kosten. Dan ben je binnen de kortste keren weer werkloos. Je staat aan de deur om voor méér klanten te zorgen, niet om mensen te terroriseren zodat je "respect" krijgt. Weet je wie jou zullen respecteren? De foute jongens. De andere 99% van de wereld vindt jou dan gewoon een trieste pestkop met een minderwaardigheidscomplex. En denk je dat dat goed zal zijn voor je inkomsten?

2. Ze komen wel, maar nemen "materiaal" mee omdat ze weten dat je om weinig of geen reden gewelddadig wordt. Zo eindigt je carrière snel in het ziekenhuis of in de bak.

het is een hele aanpassing in de bewaking voor mij om geen honden mee te nemen . met honden ben je dadelijk al initimiderend en verloopt alles meestal rustig maar zonder hond is een ander verhaal een verhaal dat weinig bekend voor me is . enne als dit moet tegenvallen ga ik terug met de honden werken.
ik zal het zelf wel ervaren , en vat dat 3x aankijken wat ik vertelde is weer compleet uit zijn context gerukt
 
Hehe nice story again :thumbs:
 
Wat een saai, luizig, slaapverwekkend vehaal. Na de eerste zin begon ik reeds te knikkebollen:D

Niet waar hoor, ik zal het vanavond eens lezen samen met de andere reacties en dan mijn ongezouten, genuanceerde door merg en been snijdende mening geven over dit alles;)
 
koetje zei:
@ dbc je kent mijn mening al over dat erotsich feesje

ten 2de in de club zou ik me geen moment op me gemak hebben gevoeld .
als mensen koe aankijken word koe altijd boos en heeft hij het moeilijk om vriendelijk te blijven . 1x gaat nog 2x ook maar de derde keer is het pats boem !!!

maar leuk verhaal :)


even een rechtzetting . als mensen me aankijken heb ik het niet over een blik van 5seconden maar heb ik het over naar me toe komen met 2personen
en me face 2 face aangapen en vragen : wil je problemen , moet ik bang van je hebben ? .

ik kan je vertellen beste mensen dat ik tijdens fuifven gaan met mijn chickie nog nooit problemen heb gehad , nog nooit echt gevochten heb .
en dat alles zeer rustig verloopt .Tenminste als ze met hun handjes van haar lichaam afblijven . dat vind ik niet zo leuk en dat zeg ik dan ook maar ik ga er niet om bokken

ik ben eerder assertief dan aggressief maar iemand die me niet kent weet dat niet :hello:

nu gaat koe het mondje houden , het is dbc zijn topic en dan blijf ik gaarna ontopic
 
Grappig verhaaltje haha......eigenlijk zouden er nog fotos vandie gasten bij moeten zitten, maar dat zit er natuurlijk niet in!
 
koetje zei:
het is een hele aanpassing in de bewaking voor mij om geen honden mee te nemen . met honden ben je dadelijk al initimiderend en verloopt alles meestal rustig maar zonder hond is een ander verhaal een verhaal dat weinig bekend voor me is
En daarom proberen we je ook te helpen. Jezelf overdreven aggressief opstellen is slecht voor je portemonnee EN je gezondheid. Vandaar dat we je op het juiste pad willen brengen. :) Portier zijn is niet (meer) hetzelfde zijn als uitsmijter. Je bent een gastheer voor je baas, die (mocht het echt nodig zijn) eventueel mensen wel buiten kan zetten.Tuurlijk is het dus handig om groter en sterker te zijn dan de meeste mensen. Maar belangrijker is het om professioneel te zijn. Een grote boer met roid rage kost een uitbater veel geld. Een professioneel werkende portier (lees: betrouwbare gastheer met positieve uitstraling) levert extra geld op.

Een goed voorbeeld voor elke portier is een kennis die via PPS werkt. Hij is rond de 40, 1.75 en misschien 70 kg als hij drie dagen niet heeft gescheten. Een typische ecto dus. Zn collega's zijn bijna zonder uitzondering 30-40 kg zwaarder. Maar wie wordt het meest gerespecteerd door de klanten? Hij. Waarom? Omdat iedereen merkt dat je, als je een probleem of vraag hebt, gewoon naar hem toe kan stappen zonder dat je bang hoeft te zijn een klap op je bek te krijgen. Altijd vriendelijk, altijd aanwezig (niet achteraf gaan staan en niets doen als er shit uitbreekt) en ook altijd consequent. Mocht je er vorige week van een collega niet in? Dan deze week ook niet, ook al loop je met geld te zwaaien. En al komt er een hele groep aan, hij gaat er gewoon in zn ecto-eentje voor staan. Blijft dan ook gewoon vriendelijk, maar nee blijft nee. Dàt is de manier om respect te krijgen. (plus hij krijgt veel meer aan fooi dan al zn collega's... :) )
 
dbc de allochtonenlover!
geef maar toe, je gaat naar zulke plekken omdat je van ze houdt ;)
 
hAHAHAHA TOPVERHAAL WEER DBC! :roflol:
 
@DBC: Waar stop jij elke keer zo'n hoeveelheid aan proteinebars? Gewoon je zakken volgepropt of is hert elke keer het slachtoffer en moeten ze allemaal bij haar in de tas?
 
Hert heeft een magische tas waar al onze kolerezooi in past :D
 
DBC01 zei:
Hert heeft een magische tas waar al onze kolerezooi in past :D
Hert is dus eigenlijk geen hert, maar een (pak)ezel! :thumbup:
 
Hert weet gewoon hoe je een tasJE vol krijgt met repen! Mijn shirtje zat er trouwens ook nog in ;)
 
marz01 zei:
zeer grappig verhaal zie het al helemaal voor me alleen er staat wel een klein onwaarheidje in >> 3maanden geleden was je ook niet droog op de bbq hehe
oja karma kan ik nu nog niet geven aan je
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar staan je dan, opa?
 
Toch wel leuk he DBCtje, Amsterdam? Zo'n feestje zoals in de Lexion lijkt me echt een heel mooie ervaring, ga ik ook zeker een proberen. :)

Leuk geschreven weer, je ervaringen in die 2e tent klinken erg bekend, hoewel ik persoonlijk niet zo houd van die extreem volgepakte toko's. Komt vooral omdat ik een hekel heb aan van die groepen Joego's enz die er alleen maar op uit lijken te zijn mensen te intimideren. Misschien leuk gezelschap voor koetje?
 
Hahaha! Ik had liever ook in een afterclub gestaan waar je lekkere clubmuziek hebt maar als je moet kiezen tussen 2 uur in de kou op CS wachten of afteren in een volgepakt tentje, wat doe je dan? :D
 
Ja veel keuze hadden jullie niet, er zijn nog wel een paar leuke andere plekken, maar bedroevend veel etablisementen in Amsterdam zijn om vier uur allang dicht, of sluiten op dat tijdstip. Zeker in het weekend zorgt dat ervoor dat je je bijna een weg naar binnen moet véchten in de overgebleven plekken.

Volgens mij is er trouwens aan de Hemkade in Zaandam altijd nog wel iets te vinden dat langer doorgaat. Als je wil kan je daar tot in de middag blijven op de after-after-party, tenminste, zo was het vroegah, toen ik wat vaker naar party's enz ging. Misschien volgende keer maar ff vragen aan de mensen op het feest, die zullen vast ook niet allemaal om half vijf op één oor gelegen hebben?
 
vroeger had je vlakbij sloterdijk de dino's overdag een truckstop en op zondagochtend (om 05:00) een afterclub, lekker tot 12:00 beetje hangen.

volgens mij is dat nu dicht of zelfs gesloopt
 
Toen we naar de Lexion gingen wisten we nog helemaal niet dat het om 04.00 afgelopen zou zijn. Maar na een paar uurtjes dansen, wil je natuurlijk niet zo op het koude station van Zaandam gaan zitten. :( Dus zijn we naar Amsterdam gegaan. Op naar de Club waar de portier van de Lexion ons op wees. En omdat deze net ging sluiten, zijn we naar de enige tent in de buurt gegaan die voorlopig nog wel open was. GEEEN keuze die we van te voren al gemaakt hadden dus!

Ik wist niet wat ik zag toen we binnen kwamen. :eek: Geen Nederlander te bekennen maar nog erger, geen normaal persoon te bekennen. Iedereen was enorm onder invloed :nut: dat ik me afvroeg waar we beland waren. DBC hield me goed vast zodat iedereen kon zien dat ik geen prooi :eyebrow: voor ze was. En dat lukte blijkbaar goed wat ik heb de rest van de nacht (ochtend eigenlijk) nergens last van gehad! Zoals DBC al vertelde hebben we een hoop gezien en meegemaakt maar de positieve aandacht voor DBC was echt onverstelbaar. Van "negergroet" tot dikke kussen :kiss: op zijn wang.. :D Niemand die ook maar een klein beetje moeite deed om hem uit te dagen of mij te versieren. Heerlijk rustig. Maar na een uurtje of 1,5 heeft DBC me toch maar mee naar huis genomen.. Klaar om weer terug naar huis te gaan.....:zzz:

Heerlijke avond!:thumbup:
 
Back
Naar boven