XXL Nutrition

DBC, Hertje en MrJ in de gym!

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Yeah!

Vandaag een schouders/triceps sessie mogen doen met onze aller DBC en zijn lieftallige Hertje! :bow:

Na in de week ervoor 1328921812891238932189x opnieuw mijn tel. nummer en adres te hebben doorgegeven (waarom schrijft die man dat gewoon niet op) zouden ze vandaag tussen 11.30 en 12.00 hier voor op de parkeerplaats staan. Gisteravond nog in Jip en Janneke taal de route uitgelegd aan de heer DBC die alles 1 op 1 doorspeelde aan zijn chaufeusse Hertje.

DBC zei al dat ze in een oude Volvo zouden komen, maar dat hij daarmee een oldtimer bedoelde kreeg ik pas in de gaten toen ze parkeerplaats opreden! :D

Na eerst kennis gemaakt te hebben reden ze achter mij aan via de toeristische route in Uithoorn naar de sportschool waar ik altijd rondhang.

Na wat carbo reepjes en drinken besteld te hebben gingen we ons omkleden. DBC was blij verrast dat hempjes gewoon mochten tijdens het trainen. Eenmaal in de gym gingen DBC en ik onze schouders/triceps training afwerken terwijl Hertje de kapotte cardio toestellen ging uitproberen (tsja, een old school gym is dus niet te vergelijken met een Health centre he! :p ).

Onze training was als volgt:
Side raises 3 setjes
Dumbbell press 3 setjes
Front raises met schijf 3 setjes
Achterkant schouders 3 setjes

Reverse grip pull downs 3 setjes
Dippen 3 setjes
Dumbbell extension 3 setjes
Normale pull down uitpompsetje


Hertje vermaakte zich ondertussen in het beentrain hoekje van de gym met wat beentoestellen en later wat rugtoestellen. Had eigenlijk gedacht dat ze wel 200kg zou squaten, maar ze wou ons niet kleineren. :)

Na het afscheid van de 2 meest besproken leden van het forum keerde ik met een voldaan gevoel huiswaarts!

Volgende keer kom ik jullie kant op! :thumb:
 
200 kg :eek: hertje is blijkbaar al goed tam gemaakt door dbco1 :D
 
Geen driehoeks verhouding??? Of zit dat er nog aan te komen? Heeft mr.DBC je niet anaal proberen te vernederen in de kleedruimte?


Leuk dat jullie leuk getraint hebben??? :D:D
 
Niet eens een triootje na afloop bij jou thuis? :finger:
 
Centaur zei:
Niet eens een triootje na afloop bij jou thuis? :finger:

dat deel van het verhaal staat waarschijnlijk in het gare hanenhok
 
MrJ is gesandwiched door DBC en Hertje :p
 
Geen foto's ??? Van Hertje dan hé, niet van jullie 2 apen :D
 
Geweldig! :D Lijkt me ook echt eens facinerend om met DBC te trainen. :cool: Pompen tot falen neem ik vanzelfsprekende wijs aan. ;)
 
Marky zei:
Geweldig! :D Lijkt me ook echt eens facinerend om met DBC te trainen. :cool: Pompen tot falen neem ik vanzelfsprekende wijs aan. ;)
Lekker harrrdcore met DBC en z'n gigantische gewichten :thumbs:
 
Ik heb ze geziehien!! Naaanaananananaa!!!
 
Vikkel zei:
Ik heb ze geziehien!! Naaanaananananaa!!!

Hehe, je hebt zelf hun handen geschud. Wat zal jij je goed voelen kerel. :D
 
zijn die 2 V.I.P's ? :p
 
Kreeg die ouwe nog een 65+ korting? :D
 
axestream zei:
Kreeg die ouwe nog een 65+ korting? :D

We hadden zelfs al rekening met hem gehouden. De sportschool was namelijk naar boven toe met een trap.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
MrJ zei:
We hadden zelfs al rekening met hem gehouden. De sportschool was namelijk naar boven toe met een trap.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol:

Je moet wat Karma verspreiden alvorens het opnieuw aan MrJ te geven.
 
Maar ff zonder dollen. We mogen blij zijn als we midden in de 30 zijn er zo uit zien als meneer DBC hoor. :)
 
:roflol:

De paparrazzi-Privé in de persoon van Vikkel was ook op bezoek.
Zag hem eens glimmen! Meteen hartelijk de hand uitgestoken, het was een hele eer deze gym te mogen betreden met zoveel gastvrijheid!

Later deze avond MIJN kant van het verhaal en zoals u gewend bent met hier en daar wat onthullingen....tot straks! :D
 
Onthullingen? Dus toch een trio? :D
 
Back
Naar boven