MuscleMeat

DBC, Hertje en MrJ in de gym!

Bezoekers in dit topic

:roflol: :roflol:

Heerlijk draadje weer. :thumb:
 
Ik stel mij een heerlijke zaterdagmiddag voor, meer niet :D

bebalanced1.jpg
 
Hertje zei:
Ga ik hier ook nog geld aan verdienen? Foto van DBC en mij? :D

Dat ligt eraan.....welke poses waren jullie van plan aan te nemen? :D
 
DBC01 zei:
Denk jij dat ik van die brulaap-filmpjes á la Frenkpie's 'full motion volume 1' ga posten ofzow? Gek!


you scared?
 
Var zei:
Fotos? Hoe zag hertje eruit? Details... details...


Foto's iemand?? Privé Paparazzi Vikkel heeft nog wel kiekjes liggen...
 
Vikkel zei:
Foto's iemand?? Privé Paparazzi Vikkel heeft nog wel kiekjes liggen...

Uh, uh.

Niet trainen = niet posten he kerel! :finger:
 
Ik zal vandaag dezelfde training volgen als die we overmorgen gaan doen; dan zal ik je zaterdag niet teveel afmatten okay? :D
 
DBC01 zei:
Ik zal vandaag dezelfde training volgen als die we overmorgen gaan doen; dan zal ik je zaterdag niet teveel afmatten okay? :D

U is te goed voor deze wereld. :o
 
Ik hou rekening met mensen. Mensen minder met mij, dat moet je leren! :D
 
DBC01 zei:
Ik hou rekening met mensen. Mensen minder met mij, dat moet je leren! :D

Je hebt het maar zwaar he! :kiss:
 
nog een paar jaartjes en ze gaan je allemaal helpen met oversteken hoor, dbc. ;)
 
Zo. Even een training voorbereid in de gym voor zaterdag, ik was er stuk van, dat gaat goedkomen! :D

Je bent van harte welkom, heb je aangekondigd als VIP en de complete sauna is geopend. Kunnen we lekker in het bad spelen en wie weet brengt Hert nog wat vriendinnetjes mee :D
 
DBC01 zei:
Je bent van harte welkom, heb je aangekondigd als VIP en de complete sauna is geopend. Kunnen we lekker in het bad spelen en wie weet brengt Hert nog wat vriendinnetjes mee :D

Jeetje, doe ik ook mee? Wordt wat :p DBC, MrJ, Hertje (ik dus) en vriendinnetjes naakt in het bubbelbad.. Gezellig hoor!
 
Back
Naar boven