AndroidHealthClinic

DBC Meets MightyDuck (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en toevallig geen foto's van de gym op de site ;) hehe snuggere kerels daar

leuk verhaal om te lezen jongens meer van dat
 
:rocker: :roflol:
DBC01 zei:
Kom zelf daar es heen boertje, kijken of je wat kunt uitrichten met 3 verschillende doorten dumbbells die geen van allen een aantal kg's had en waar 32kg de zwaarste was. Waar je geen behoorlijk uitgebreide spullen had voor rug, waar de airco op 10 staat en je kou vat door je zweet, weet je wat betweter, ga er zelf es heen kijk dan nog es wat voor grote smoel je hebt veilig achter je pctje. Knurft. Leren lezen, als je dáár es mee begon, zou je een hoop irritatie weg nemen bij veel leden hier.
 
DBC01 zei:
Kom zelf daar es heen boertje, kijken of je wat kunt uitrichten met 3 verschillende doorten dumbbells die geen van allen een aantal kg's had en waar 32kg de zwaarste was. Waar je geen behoorlijk uitgebreide spullen had voor rug, waar de airco op 10 staat en je kou vat door je zweet, weet je wat betweter, ga er zelf es heen kijk dan nog es wat voor grote smoel je hebt veilig achter je pctje. Knurft. Leren lezen, als je dáár es mee begon, zou je een hoop irritatie weg nemen bij veel leden hier.
Verder bevalt de tren wel? :thumb:

MightyDuck zei:
Nog even vermelden dat ik ze gisteravond heb genomen en dat het maar béter was dat ik dat niet eerder had gedaan en er maar één nam.

Waar DBC slecht reageert op medicatie ben ik er uitermate gevoelig voor en ging bijna uit m'n naad. Getraind als een waanzinnige, prachtige nieuwe ervaring :cool: Waarvoor nogmaals dank voor de gift :D
Wat voor ephedrine gebruik je? Stacker? of gewoon Alfavit?
 
Centaur zei:
Verder bevalt de tren wel? :thumb:


Wat voor ephedrine gebruik je? Stacker? of gewoon Alfavit?

Prima. Het wérkt tenminste, dat kun je tegenwoordig niet meer van elk merk zeggen :D

Da's geen efedrine man, stackers of Alvafit. Da's voor burgo's en dat heet Efedra. Ik gebruik pure efedrine, zonder toevoegingen van sportkruidjes zoals bij stacker-troep. The real thing! :cool:

boven zei:
Wie gaat er dan ook naar Zazen ??? Je had ook voor All-Inn of John Drost moeten kiezen! :rolleyes:


Ik heb hier verdomme duidelijk en helder verschillende malen aan iedereen gevraagd om een gym te noemen die okay was in Utrecht/Utrecht-C.
Op 2 na géén replies. Je antwoord is zoiets als mosterd na de maaltijd.
 
DBC01 zei:
Prima. Het wérkt tenminste, dat kun je tegenwoordig niet meer van elk merk zeggen :D

Da's geen efedrine man, stackers of Alvafit. Da's voor burgo's en dat heet Efedra. Ik gebruik pure efedrine, zonder toevoegingen van sportkruidjes zoals bij stacker-troep. The real thing! :cool:
Een goeie stacker ECY zit ook geen troep in hoor. Alvafit is wel zooi.
 
Centaur zei:
Een goeie stacker ECY zit ook geen troep in hoor. Alvafit is wel zooi.

:roflol:

Jij hebt het over een efedrine-stack, da's iets anders dan een Stacker.
Stacker is een merknaam. :D
Ik stack de Efedrine zelf ook als ECA-stack (efe-aspi-caff).
 
je zegt dat je geen goed zelfbeeld hebt maar ondertussen lijkt het wel alsof wij stervelingen het maar al te goed getroffen hebben met God DBC. Ik ben blij dat je zo gelukkig bent met jezelf!

Verder leuk verslag.
 
boogie zei:
je zegt dat je geen goed zelfbeeld hebt maar ondertussen lijkt het wel alsof wij stervelingen het maar al te goed getroffen hebben met God DBC. Ik ben blij dat je zo gelukkig bent met jezelf!

Verder leuk verslag.

Probleem bij veel (jonge) mensen van jouw leeftijd Boogie is dat ze zichzelf veel te serieus nemen. Ze kunnen niet om zichzelf lachen en durven zich niet kwetsbaar op te stellen. Niet gezegd dat ik jou daarmee bedoel.
De ironie of het sarcasme van bepaalde dingen kun je pas inzien als je jezelf niet te serieus neemt. En dat doe ik vooral; mezelf niet te serieus nemen. Hierdoor ben ik in staat om aan de ene kant idiote heerschende verhaaltjes over mezelf neer te zetten en aan de andere kant met mezelf te spotten.
Dat is een gegeven waar ik erg blij mee ben, dat houdt iemand in evenwicht en in staat om zichzelf realistisch en kritisch te bekijken.

Maar goed, hier hebben we het weleens vaker over gehad en iedere keer weer kom je aan met dezelfde vraag dus ik hoop van harte dat dit nog iets toevoegd aan je 'hangende naald op plaat'-questionnaire.

Groetjes!
 
OK, het is even goed dat je dat nog eens benadrukt. Want je hanteert het trucje van de zelfspot zo vaak dat ik bijna zou denken dat je echt een gloeiende fakkel in je broekje krijgt van jezelf ;)

En toch denk ik af en toe dat je oprecht even heel duidelijk wil maken dat jij het mannetje bent (en vaak vooral door aan te geven dat acties die niet aan jouw visie beantwoorden driewerf ruk zijn). Waar dat vandaan komt? Mss toch wat je zegt; slecht zelfbeeld, en twijfel je eigenlijk enorm over jezelf en je leven (vaar ik wel de goede koers, vergooi ik mijn leven niet, maar wat dan etcetera etcetera).

Tis maar een proefballonetje hoor, so no offense.


En groetjes terug !
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Ik heb hier verdomme duidelijk en helder verschillende malen aan iedereen gevraagd om een gym te noemen die okay was in Utrecht/Utrecht-C.
Op 2 na géén replies. Je antwoord is zoiets als mosterd na de maaltijd.

All-inn werd 2 keer genoemd. :rolleyes: Misschien voor een volgende keer.
 
een middag goed besteed zo te lezen! karma voor beiden
 
boogie zei:
OK, het is even goed dat je dat nog eens benadrukt. Want je hanteert het trucje van de zelfspot zo vaak dat ik bijna zou denken dat je echt een gloeiende fakkel in je broekje krijgt van jezelf ;)

En toch denk ik af en toe dat je oprecht even heel duidelijk wil maken dat jij het mannetje bent (en vaak vooral door aan te geven dat acties die niet aan jouw visie beantwoorden driewerf ruk zijn). Waar dat vandaan komt? Mss toch wat je zegt; slecht zelfbeeld, en twijfel je eigenlijk enorm over jezelf en je leven (vaar ik wel de goede koers, vergooi ik mijn leven niet, maar wat dan etcetera etcetera).

Tis maar een proefballonetje hoor, so no offense.


En groetjes terug !

:roflol:
 
Zeer vermakelijk om te lezen.

Karma voor beiden.
 
Leuk leuk leuk..
 
Drama Queen :roflol:

Drama Grandpa had het moeten zijn :P
 
Zolang mijn naam in helroze op de BBQ gastenlijst staat en ik een titel krijg toebedeeld in bold/red die ik zelf 2 maanden eerder had aangekondigd...

Hilton could be my last name. :cool:
 
DBC01 zei:
Zolang mijn naam in helroze op de BBQ gastenlijst staat en ik een titel krijg toebedeeld in bold/red die ik zelf 2 maanden eerder had aangekondigd...

Hilton could be my last name. :cool:
Niet zuren, anders zetten we je naam gewoon in het bold/roze over het hele board heen. :fu:
 
Staat je wel stoer, zullen we? :D


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven