MuscleMeat

DBC Week 10 & 11

Bezoekers in dit topic

Uuh, mietje DBC kan niet deadliften, zou ie graag doen maar z'n rug speelt ongewenst parten...

ziet er goed uit patrick :thumb: mischien ook maar eens proberen. Maar waarom minimaal 12 herhalingen? En de smith vind ik ook niet echt relaxed. Maar dit zou ik eventueel kunnen vervangen door losse barbell. En die 4-5 setjes zijn het totaal van de supersets (dus 4-5 hh voor 2 oef?) ?

Laatst bewerkt:
moraal van dit topic: "geef niet je mening over de moderaters als deze negatief is, aangezien het gevolg een ban is".

Telemn zei:
moraal van dit topic: "geef niet je mening over de moderaters als deze negatief is, aangezien het gevolg een ban is".
Moraal van dit topic is : DBC heeft ook zijn wat mindere weken, maar ondanks de tegenslagen gaat hij wel door.

Die ban is voor iemand die al meerdere malen is geband en hier geldt 1 duidelijke regel : geband = geband.

De andere conclusie die ik kon trekken is dat langdurige kuren met daarin producten die langer dan 7 weken worden gebruikt althans bij mij
een waste of time and money zijn.
Na de 7e week zal ik voortaan moeten veranderen, laat staan dát ik ooit nog langere kuren ga doen.
Ik heb zo m'n eigen gedachtes hierover en ik heb gemerkt dat zelfs aanpassen (doses opschroeven) in de week erna alleen maar leidt tot niks danwel meer bijverschijnselen.
DBC01

Het is misschien net hiervoor dat mijn begeleider me aanraad niet langer dan 6 weken te kuren, hij zegt dat na 6 weken je receptoren vol zitten.iK weet dat er vele hier anders over denken, maar hier wordt het toch een beetje bevestigd

Laatst bewerkt door een moderator:
ligt er ook aan wat je gebruikt, boldenone kickt pas in de 5de week in dacht ik.
Het is ook aan te raden om na 6 weken over te gaan naar een andere as, bijv. Test prop voor bijv. enanth. of andersom

ik ben van mening dat de meeste de fout in gaan door aan het begin van de kuur evenveel te eten als aan het einde. men vergeet zo even 8 kilo extra spiermassa met een bepaald energieverbruik.

KaLe zei:
ziet er goed uit patrick :thumb: mischien ook maar eens proberen. Maar waarom minimaal 12 herhalingen? En de smith vind ik ook niet echt relaxed. Maar dit zou ik eventueel kunnen vervangen door losse barbell. En die 4-5 setjes zijn het totaal van de supersets (dus 4-5 hh voor 2 oef?) ?

12 reps is puur voor de afwisseling en voor het branden :D

1 setjes zie ik als 12 reps frontsquat en 12 reps hacksquat achter elkaar zonder rust uitgevoerd. dit herhaal je 4-5 keer.

smithmachine is ook weer puur voor de afwisseling.

Soulreaver zei:
ik ben van mening dat de meeste de fout in gaan door aan het begin van de kuur evenveel te eten als aan het einde. men vergeet zo even 8 kilo extra spiermassa met een bepaald energieverbruik.

LOL, als je dat nog niet door hebt moet je geen eens bodybuilden laat staan kuren. Althans das mijn mening.

Soulreaver, ben nog steeds benieuwd naar je cut-tips!

DBC01 zei:
Soulreaver, ben nog steeds benieuwd naar je cut-tips!

is waarschijnlijk hetzelfde als wat ik je ga vertellen :D

maar we moeten eerst weten wat je huidige shape is en dieet? kortom welk gewicht en welk vet% heb je? en waar wil je heen qua vet%?

Oh wat lief! :heart:

Ik zal vanavond meteen een 4 punts meting laten doen voor een officieel cijfer!

Terug
Naar boven