Soulreaver zei:
i will sure do so bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soulreaver zei:
DBC01 zei:Uuh, mietje DBC kan niet deadliften, zou ie graag doen maar z'n rug speelt ongewenst parten...
Moraal van dit topic is : DBC heeft ook zijn wat mindere weken, maar ondanks de tegenslagen gaat hij wel door.Telemn zei:moraal van dit topic: "geef niet je mening over de moderaters als deze negatief is, aangezien het gevolg een ban is".
Ik wist niet dat braadkip geband was mag ik vragen waarom?Ericr zei:En nu ik zie wie je bent, hoppa nog een ban er bij. Mazzel Braadkip, dry roasted.
Rigor Mortis in zijn rechterarm en duidelijk Nazistische voorkeuren in zijn laatste avatar.Buffster zei:Ik wist niet dat braadkip geband was mag ik vragen waarom?
greetz,
Ron
De andere conclusie die ik kon trekken is dat langdurige kuren met daarin producten die langer dan 7 weken worden gebruikt althans bij mij
een waste of time and money zijn.
Na de 7e week zal ik voortaan moeten veranderen, laat staan dát ik ooit nog langere kuren ga doen.
Ik heb zo m'n eigen gedachtes hierover en ik heb gemerkt dat zelfs aanpassen (doses opschroeven) in de week erna alleen maar leidt tot niks danwel meer bijverschijnselen.
DBC01
KaLe zei:ziet er goed uit patrick mischien ook maar eens proberen. Maar waarom minimaal 12 herhalingen? En de smith vind ik ook niet echt relaxed. Maar dit zou ik eventueel kunnen vervangen door losse barbell. En die 4-5 setjes zijn het totaal van de supersets (dus 4-5 hh voor 2 oef?) ?
Soulreaver zei:ik ben van mening dat de meeste de fout in gaan door aan het begin van de kuur evenveel te eten als aan het einde. men vergeet zo even 8 kilo extra spiermassa met een bepaald energieverbruik.
DBC01 zei:Soulreaver, ben nog steeds benieuwd naar je cut-tips!
DBC01 zei:Oh wat lief!
Ik zal vanavond meteen een 4 punts meting laten doen voor een officieel cijfer!