AndroidHealthClinic

DBC01 aug. 2006

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Waardering
13
Het werd keer op keer uitgesteld maar nu moest het er toch absoluut van gaan komen. Temeer ook omdat ik het zat was de piccashoot telkens op te moeten schuiven. De afspraak was gemaakt met Ryu 'De fotoman voor de gelegenheid': vrijdag de 18e maken we er even tijd voor vrij.

Maar maandag werd ik ziek. En goed ook. Gisteren zag ik onderhand nog maar weinig in foto's schieten. M'n kop loeide, m'n neus zat dicht, geen stem meer en had al 2 dagen niet eens kunnen trainen, laat staan normaal eten.

Wat ben ik blij dat dit erdoor is.
Ik ben nu nog steeds ziek maar vandaag heb ik wél de gang naar de gym gemaakt, we hebben gruwelijk getraind en we hebben de foto's doorgezet.

Niet in de laatste plaats door het eeuwige vertrouwen en doorzettingsvermogen van Ryu die de eer van de foto's toekomt!

Stats:

1.88m
115kg
15%BF
Huidige leeftijd: 35 jaar
Begonnen met trainen: 27 jaar

Edit: Foto's zijn wat lichter gemaakt voor meer zicht op het lichaam, bedankt B@ss! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Erg goed kerel!!

Poseren kan zeker beter, aan de massa ligt het zeker niet!!

Goed hoor. Alleen je rug vind ik heel wat minder.

97,75 kg vetvrije massa

Ziet er goed uit doch voor je kuurverleden en het feit dat je nu weer een flink kuur hebt gehad een vrij hoog vet% .

Foto's zeggen natuurlijk niet alles .

Ik heb vandaag voor het eerst in m'n leven geposeerd. Op aanwijzing van Ryu heb ik voor het eerst m'n spieren zó aangespannen zoals dat hoort.
Daarvoor deed ik maar een beetje wat. :D

Benen zouden we meenemen in de shoot, zijn niet op 't lijstje gezet en dus stom vergeten :( Maar ik heb nu de smaak te pakken dus wie weet maken we daar nog wat moois van binnenkort! :)

yo DBC01 REspect, hiervoor Looks massive zie dat je ook naar de kapper bent geweest.

Doe zo voort!

Ik ben wel beetje verbaasd, je BF is duidelijk gedropt. Persoonlijk heeft HGH mij niks nada noppes gedaan maar bij jou heeft het duidelijk effekt gehad. Het blijft een misterie voor me...

Ziet er behoorlijk stevig uit!, doe zo voort!

Netjes hoor, borst springt eruit!

MASSIVE! ziet er goed uit!

Massive ouwe!! Ik heb het idee dat je rug wat beter kan:).

Maar verders een brute fysiek:thumbs:

Tja wat kan ik nog zeggen..

I'm proud of him :D

dik massief, maar rug mist wijdte en je hebt praktisch de traps van mn oma :D
ga eens deadliften man.

keep it up en beterschap!

deadlift jij maar om wijd te worden :rolleyes:

Back
Naar boven