Fitness Seller

Dbol 40mg + test 500mg , first cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 172264

Novice
Lid geworden
11 apr 2022
Berichten
23
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
UPDATE EINDE CYCLE 2 WEKEN NA LAATSTE INJECTIE:

Gewicht: 89,5
Totale gewichtstoename: +11kg
Sides: Laatste 2 weken last gehad van meer acne op borst.
Kracht gains voorbeeld:
Backsquat 3x10 van 120kg naar 140kg.
Bench 3x8 van 75kg naar 100kg 3x6. (Altijd zwak geweest in bench, zeer blij met deze progressie)
Front squats 3x12 van 90kg naar 112kg 3x8.
Stemmingswisselingen: Geen (behalve de musculaire dysmorphie die harder in kicked)
Nakuur: 4 Weken na het einde van de kuur bloedwaardes checken. Eventuele nakuur indien nodig volgt.
2 Weken na de kuur een deloadweek in gegaan en op onderhoud eten (3000kcal, 220g eiwit) , dit voor overstap op een kleine cut tijdens de cruise.

Eind resultaat : Zeer tevreden met het eerste resultaat van een eerst cycle. Weer een klein stukje dichterbij naar het gewenste doel. 18 augustus begint bulk cycle 2.

Dank voor alle info.


Intro:

Leeftijd: 21
Lengte: 182cm
Gewicht: 86,5
( Gewicht startkuur: 78,5)
Trainingservaring: 4+ jaar ( zéér consistent)
Trainingsvolume/schema: 6x per week , push/pull/legs afwisselend met upper/lower.
Kcal inname: 4200 (zéér consistent)
Eiwitname: 210g

Beste,


Op 3 februari 2022 ben ik mijn eerste kuur begonnen. Ik heb eerst 4 weken DBOL only gedraaid van 40mg per dag. Omdat dit mijn eerste kennismaking is met PED’s wilde ik kijken hoe ik reageerde op 1 middel tegelijk. Daaruit gebleken heb ik extreme moeheid & lager libido als bijwerkingen ervaren ( tot 3 weken) , hoger oestrogeen gehalte dus. Ik heb daar geen spijt van, omdat ik nu ook weet hoe ik precies op DBOL reageer. Hoe dan ook, zal ik dbol zonder ondersteuning van test nooit aanraden of nogmaals doen.

Na week 4 ben ik begonnen met Test E 500mg ( 2x 250mg) per week. De DBOL heeft in totaal 8 weken geduurd met goed resultaat ( + 6,6kg ong) . Vocht opname valt nog relatief mee.

Hoe dan ook zit ik nu in week 10/11 (6e week van test E) en merk nog geen extern profijt van de test. Ik herstel sneller, heb geen spierpijn, maar grotere gewichtstoename of kracht is nog niet opmerkelijk duidelijk. Ook een verhoogd libido merk ik niet. Geen andere sides.

Ik vraag me af of 500mg wel de juiste dosis is of ik eventueel zou moeten verhogen. Of moet ik gewoon m’n bek houden en de komende 2 weken nog afwachten tot het inkickt? Advies gevraagd dus.

Wel is mee te delen dat de TEST E niet fake is. Komt van een zeer betrouwbare bron. (ik weet niet of het toegestaan is om merken hier te noemen. )

Mocht het gewenst zijn, update ik de progressie van de kuur de komende weken.

Logboek gewichttoename


Dianabol / TEST E kuur 1

Week 1

3 februari: 78,5
4 februari: 78,8
5 februari: 79,9
6 februari: 79,5
7 februari: 80,0
8 februari: 79,9
9 februari: 80,1

Week 2

10 februari: 81,1
11 februari: 80,4
12 februari: 81,1
13 februari: 81,3
14 februari: 81,3
15 februari: 81,4
16 februari: 81,4

Week 3

17 februari: 81,4
18 februari: 81,3
19 februari: 81,3
20 februari: 81,8
21 februari: 81,4
22 februari: 81,6
23 februari: 82,2

Week 4

24 februari: 82,6
25 februari: 82,8
26 februari: 82,5
27 februari: 82,3
28 februari: 82,5
1 maart: 82,5

Week 5

( START TESTOSTERON 250MG DONDERDAG, 250MG MAANDAG PER WEEK, DAGELIJKS 40MG DBOL T/M WEEK 8 )

2 maart: 82,9
3 maart: 82,3 Injectie 1 / 250mg T
4 maart: 82,4
5 maart: 82,8
6 maart: 83,1
7 maart: 83,2 Injectie 2 250mg

Week 6

8 maart: 83,5kg
9 maart: 84,0kg - Maandelijkse progressiemoment
10 maart: 84,4 Injectie 3 250mg
11 maart: 84,0
12 maart: 84,3
13 maart: 84,4
14 maart: 84,0 Injectie 4 250mg

Week 7

15 maart: 84,6
16 maart: 85,0 Injectie 5 250mg
17 maart: 85,0
18 maart: -
19 maart: -
20 maart: -
21 maart: 84,5 Injectie 6 250mg

Week 8

22 maart: 84,4
23 maart: 85,0
24 maart 85,1 Injectie 7 250mg , 50mg dianabol. Laatste dag dianabol.
25 maart 84,8
26 maart 85,9
27 maart 85,8
28 maart 85,5 , Injectie 8 250mg

Week 9

29 maart 85,6
30 maart 85,9
31 maart 85,5 Injectie 9 250mg
1 april 85,5
2 april 85,6
3 april 86 - Huidplooimeting , kleine vermindering vet.
4 april 86,3 Injectie 10 250mg
 
Laatst bewerkt:
8 weken d-bol is best veel, zeker boven de 15% vet. Veel gewichtstoenamen zal vocht zijn. Test op 500 is teveel voor 1e keer. Beter doe je dan ~ .8ml E4D. 375mg ew.(niet verhogen dus)
 
Je verwacht er te veel van. Je gaint mooi zo. Zal wat vocht af gegaan zijn ook na het stoppen met dbol dus dan stijg je niet zo hard en waarschijnlijk is de rek er ook wel een beetje uit al
 
Voor / huidige / eind foto
 
Neem de helft !
Op zich een goed advies als hij nog had moeten beginnen.
Echter is hij al van 780mg totaal (test met dianabol) teruggevallen naar 500mg (test only). Als hij nu naar 250 test gaat dan kan hij beter stoppen, want dan ga je echt niks meer gainen in de aankomende weken.
 
Je zal waarschijnlijk stil lijken te staan omdat het vocht van de dbol er nu wat uit aan het gaan is.
Ik veronderstel dat je je kcal al hebt verhoogd aangezien je zwaarder bent geworden?
 
Op zich een goed advies als hij nog had moeten beginnen.
Echter is hij al van 780mg totaal (test met dianabol) teruggevallen naar 500mg (test only). Als hij nu naar 250 test gaat dan kan hij beter stoppen, want dan ga je echt niks meer gainen in de aankomende weken.
Ik denk dat hij bedoelt dat het totaal al teveel was voor 1e kuur, en er sowieso niet verhoogd hoeft te worden. Dat was de vraag van TS.
 
Je zal waarschijnlijk stil lijken te staan omdat het vocht van de dbol er nu wat uit aan het gaan is.
Ik veronderstel dat je je kcal al hebt verhoogd aangezien je zwaarder bent geworden?
Ten eerste bedankt heren voor de snelle reacties. Ik kan me hier heel goed in vinden. Het verklaart veel. Het zal misschien een ‘illusie’ zijn dat ik voor mijn eigen strenge gevoel niet groei, terwijl er in tegendeel verhoudingen schuiven. Kcal zijn sinds 4 dagen geleden verhoogd van 4000 naar 4200. Het resultaat daarvan zal inderdaad moeten blijken.
 
Op zich een goed advies als hij nog had moeten beginnen.
Echter is hij al van 780mg totaal (test met dianabol) teruggevallen naar 500mg (test only). Als hij nu naar 250 test gaat dan kan hij beter stoppen, want dan ga je echt niks meer gainen in de aankomende weken.

Zo heb ik het nog nooit bekeken, de totale hoeveelheid van middelen. Ik ga me hier in een toekomstige bulk kuur ( eind september 2022) extra in verdiepen.

Even hypothetisch, stel, ik zou de tijd terug draaien en het volgende doen:

Week 1/4 - 500mg test E
Week 4/12 - 500mg test E + 40mg Dianabol

( Eventuele nakuur afhankelijk van bloedwaardes)

Had ik hier, stabielere en beter opbouwende progressie mee kunnen hebben gehad? Puur omdat de totale waarde van middelen oploopt, als ik je goed begrijp? Ook mentaal gezien? Dank voor de reactie.
 
Je verwacht er te veel van. Je gaint mooi zo. Zal wat vocht af gegaan zijn ook na het stoppen met dbol dus dan stijg je niet zo hard en waarschijnlijk is de rek er ook wel een beetje uit al

Toegevend, ging ik er inderdaad met zeer hoge verwachtingen in. Ik stel dat nu inderdaad bij. Los van de vochtopname heb ik toch al ongv. 8kg gegained in 2 maanden tijd, een prima resultaat.
 
Helemaal eens hoor😉

Verhogen ben ik inderdaad niet van plan, het zal geen verschil maken in positieve zin. Eerst wilde ik 400mg test doen, maar de vriend waarvan ik het kocht adviseerde daartegen omdat hij vond dat ik daar weinig van zou merken verdeeld in 2 injecties per week. Tevens injectieer ik nu per injectie precies 1ml & maak ik mijn flacons precies op. Deels uit gemak dus ook gedaan.

Sommige hier zeggen 250mg test E genoeg voor only kuur, maar dit ligt tegen TRT niveau aan. Hadden jullie het vanuit hier verhoogd indien nodig?

Zouden jullie in een volgende kuur adviseren om b.v. minder test te zetten. ( test /deca kuur ) ?

Dank voor reactie.
 
TRT niveau is veelal max 250mg elke 2 weken, vaak elke 3 weken. Cruise is ~150MG EW. met 375mg EW had je een mooie 1e kuur met Test gehad.
In bulk met 200mg Deca erbij. D-bol in het begin. Winstrol of Anavar doe je vaak op het eind tot aan de na-kuur. Voor je zgn gaat Bulken zou ik eerst op lager vetp. staan, anders veel vocht en meer kans op de sides
 
Laatst bewerkt:
Verhogen ben ik inderdaad niet van plan, het zal geen verschil maken in positieve zin. Eerst wilde ik 400mg test doen, maar de vriend waarvan ik het kocht adviseerde daartegen omdat hij vond dat ik daar weinig van zou merken verdeeld in 2 injecties per week. Tevens injectieer ik nu per injectie precies 1ml & maak ik mijn flacons precies op. Deels uit gemak dus ook gedaan.

Sommige hier zeggen 250mg test E genoeg voor only kuur, maar dit ligt tegen TRT niveau aan. Hadden jullie het vanuit hier verhoogd indien nodig?

Zouden jullie in een volgende kuur adviseren om b.v. minder test te zetten. ( test /deca kuur ) ?

Dank voor reactie.
400 test had prima gekund. Had je net zoveel van gemerkt als 500 test.

De mogelijkheden zijn eindeloos en zijn afhankelijk van het doel en hoe je reageerde op deze hoeveelheid test.
Ik lees niks over gyno ofzo dus daar lijk je niet erg gevoelig voor.
Je kunt eventueel kiezen om de volgende keer 400-500 test 200 deca te doen.
 
TRT niveau is veelal max 250mg elke 2 weken, vaak elke 3 weken. Cruise is ~150MG EW. met 375mg EW had je een mooie 1e kuur met Test gehad.
In bulk met 200mg Deca erbij. D-bol in het begin. Winstrol of Anavar doe je vaak op het eind tot aan de na-kuur. Voor je zgn gaat Bulken zou ik eerst op lager vetp. staan, anders veel vocht en meer kans op de sides

Dank voor de info. Over 2 weken weer een huidplooimeting, dan kan ik redelijk goed zien hoe het met het vetpercentage is. De planning is om half mei na de kuur nog 2 weken door te bulken, deload & alsvolgt een ‘ mini ‘ cut in te gaan tot augustus/ september. Ik wil het verpercentage miminaal onder de 11-12 hebben liggen. Ik ben deze kuur dan ook gestart om mijn bulk uit te rekken, omdat afvallen mij persoonlijk gemakkelijker afgaat.
 
400 test had prima gekund. Had je net zoveel van gemerkt als 500 test.

De mogelijkheden zijn eindeloos en zijn afhankelijk van het doel en hoe je reageerde op deze hoeveelheid test.
Ik lees niks over gyno ofzo dus daar lijk je niet erg gevoelig voor.
Je kunt eventueel kiezen om de volgende keer 400-500 test 200 deca te doen.
Die hoeveelheden had ik ook ingedachten. Nee, geen opmerkelijke sides. Behalve dat mijn libido iets lager ligt dan normaal ( het functoneert nog prima, maar niet absurd veel, haha) & meer armhaar. Als puber zeer veel acne gehad, ook daar geen last van (beetje op chest, maar dat heb ik soms ook off). Heb in het verleden sterke medicatie voor gehad, waardoor ik een grotere immuniteit heb opgebouwd voor acnevorming. Toch ging ik met twijfel de kuur in voor acne-side, maar totnu toe dus niks opmerkelijks.
 
Laatst bewerkt:
Je bent sinds je met de test gestart bent 4 kg bijgekomen en na het stoppen van de dianabol ook nog ruim 1 kg bijgekomen? Wat zijn je verwachtingen?

Laat ik het zo formuleren: ik mis een sterke mentale boost die andere omschrijven als ze eenmaal aan de test gaan. Mijzelf kennende ben ik ook veel vragend.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een algemene vraag en benieuwd naar mensen hun ervaringen en meningen. Wat is naar jullie mening de beste bulk kuur voor massa? Graag compound & hoeveelheid middel erbij zetten.

Zelf zat ik na te denken aan test - deca - dbol.
Test:500mg
Deca:250mg
Dbol:40mg

Duur:12-14 weken

Ik heb hier alleen mijn twijfels m.b.t. omzetting in oestrogeen en waterretentie.
 
Ga eerst naar ~8-10% vetpercentage
 
Back
Naar boven