MuscleMeat

dbol beachboy

Bezoekers in dit topic

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
573
Waardering
0
Het was vandaag heerlijk weer, dus besloot ik naar het strand te gaan. Eenmaal op het strand gekomen en lekker chillend in de zon te hebben gelegen, kwam ik een bekende tegen die ik +- 1,5 jaar niet meer heb gezien. Hij kon zien dat ik ook aardig hard aan 't trainen was, hoewel hij er ook niet verkeerd uitzag. Hij kwam aan door veel Weightgainers te drinken en vooral van de dbol kuurtjes, aldus mijn oude bekende.

Ik mag niet liegen, dus ik moet zeggen dat hij er zeker niet verkeerd uitzag, met name door de goede proporties waar ik vooral jaloers op ben. Hij vertelde me volgende week te beginnen met een nieuwe dbol kuur, maar dan in combinatie met test prop. Ik vertelde hem dat dit eigenlijk niet verstandig zou zijn, omdat het test prop voor zover ik weet een korte ester heeft, dus het is meer geschikt voor kickstart. De meningen hierover waren duidelijk verdeeld. Ik vertelde hem dat ik ook binnenkort een dbol kuur wil proberen, maar dan in combinatie met Deca, dat zou veel beter zijn dan test prop imo.

Nu bedenk ik me dat deca wel aanzienlijk meer vocht vasthoudt en test prop niet. Zou dit de reden zijn dat hij test prop verkiest boven deca, want dit heb ik hem namelijk niet gevraagd wat de reden is om test prop te gebruiken. Zo ja, dan overweeg ik ook om test prop te gebruiken i.p.v. deca voor zover het mogelijk en rendabel is.
 
Beiden is flut

De beredenering klopt ook niet. Het zijn 2 heel verschillende middelen. Die heel anders werken. Dat vocht kan je makkelijk tegen houden.

Maar het blijft gewoon slecht. Kijk anders naar die voorbeeld kuurtjes en uitleg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerlijk gezegt dat het meer aan de bouw/genen ligt...
 
Boyunderstood zei:
Nu bedenk ik me dat deca wel aanzienlijk meer vocht vasthoudt en test prop niet. Zou dit de reden zijn dat hij test prop verkiest boven deca, want dit heb ik hem namelijk niet gevraagd wat de reden is om test prop te gebruiken. Zo ja, dan overweeg ik ook om test prop te gebruiken i.p.v. deca voor zover het mogelijk en rendabel is.

Houd allebei vocht vast, hangt er maar vanaf wat je wil, zou je het vocht van de dbol willen minimaliseren stack het dan met Winstrol. Ook niet ideaal, maar als je dan toch persé een prutsig kort zomerkuurtje met dbol wil doen is dat de beste optie.

Wat wil je nou eigenlijk, laat dat soort dingen gewoon, trainen nog even door en plan een (langere) massakuur in de winter! :eek:
 
MightyDuck zei:
Houd allebei vocht vast, hangt er maar vanaf wat je wil, zou je het vocht van de dbol willen minimaliseren stack het dan met Winstrol. Ook niet ideaal, maar als je dan toch persé een prutsig kort zomerkuurtje met dbol wil doen is dat de beste optie.

Wat wil je nou eigenlijk, laat dat soort dingen gewoon, trainen nog even door en plan een (langere) massakuur in de winter! :eek:

Oké! Nou.. het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit hoor dat vocht. Ik denk dat ik gewoon doorga met mijn plan, namelijk: dbol + deca.. houdt veel vocht vast, maar dat maakt me niet uit. Ik was alleen benieuwd hoe dbol + test prop zal uitpakken.
 
lekker logica.
Deca moet je ongeveer 10 weken doen om het te benutten.
En de dbol is de max zo'n beeje 6.
 
T lijkt wel of je jezelf heel cool vind maat! Wie noemt zichzelf nou dbol beachboy? Of wou je nu beweren dat je het alleen over die maat van je had? :headbang:
 
Boyunderstood zei:
Oké! Nou.. het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit hoor dat vocht. Ik denk dat ik gewoon doorga met mijn plan, namelijk: dbol + deca.. houdt veel vocht vast, maar dat maakt me niet uit. Ik was alleen benieuwd hoe dbol + test prop zal uitpakken.

Beter om test bij je dbol te pakken dan alleen deca!!!

Als dat dan prop is het mij al goed maar deca/dbol combi moet je niet janken als je em straks niet meer overeind krijgt.

Testo is ten aller tijde beter dan deca!!!
 
test is en blijft de basis, en nog lekker ook
 
ArieWillem zei:
T lijkt wel of je jezelf heel cool vind maat! Wie noemt zichzelf nou dbol beachboy? Of wou je nu beweren dat je het alleen over die maat van je had? :headbang:

Haha.. met dbol beachboy bedoel ik natuurlijk die maat van me, want hij heeft meerdere malen met dbol gekuurd en vandaar zo'n look gekregen.
 
Ik lees dat er veel testo aanbevelingen zijn. Tenminste, het krijgt volgens velen de voorkeur boven deca. Bedoelen jullie daar test ent mee of kan het net zo goed met test prop doorgaan?
 
De meeste mensen gebruiken testosteron enanthaat omdat dit stabielere bloedwaarden zal geven. Het duurt wel drie weken voordat het enanthaat echt gaat werken. Daarom gebruiken mensen vaak aan het begin van hun kuur tabletten zoals diana (kickstart). Een andere oplossing is een frontload: dan zet je een hoge dosis van het enanthaat om sneller op een goede bloedconcentratie te komen. Voor zover ik weet is frontloading meer een gevorderde praktijk en niet zo zeer voor beginners... In jouw geval zou je dus aan het begin van je kuur 3-4 weken diana kunnen gebruiken.
Dit kun je trouwens makkelijk terugvinden als je de zoekfunctie op het
forum gebruikt !! Er zijn meerdere discussies hierover geweest !

Vocht vasthouden komt omdat testosteron door een enzym (aromatase)
omgezet wordt naar estradiol. Dit estradiol zorgt ervoor dat je vocht vast
houdt (en vet). Zet je vriendin maar eens aan de pil (ethinylestradiol) dan kun je het zelf zien :D Om dit probleem tegen te gaan kun je een aromatase-blokker slikken. Een veelgebruikte is proviron.

Mijn ervaring met testosteron, diana en deca is dat je er niet zoveel vocht van vast houdt. Maar dit is verschillend per persoon. Van deca heb ik meer last dat mijn ballen nogal krimpen...

En als laatste (maar wel het belangrijkste):
Zoek uit wat voor kuur + nakuur je nou wilt gaat doen en zoek ook je voeding goed uit. Anders haal je er niet uit wat je eruit zou kunnen halen. Lees de sticky's eens door en zoek verder (weer met de zoekfunctie :D ) naar voorbeelden van kuren. Ook kun je eens door de kuurlogjes lezen van verschillende mensen om te zien wat voor dingen zij hebben meegemaakt tijdens de kuur (vocht vasthouden, hoofdpijn, gewonnen spiergewicht etc.) Ennuh: als je nu nog snel wat kilos zou willen pakken dan ben je voor deze zomer behoorlijk te laat !

Succes
 
Goede post Capricorn.
 
djcapricorn zei:
De meeste mensen gebruiken testosteron enanthaat omdat dit stabielere bloedwaarden zal geven. Het duurt wel drie weken voordat het enanthaat echt gaat werken. Daarom gebruiken mensen vaak aan het begin van hun kuur tabletten zoals diana (kickstart). Een andere oplossing is een frontload: dan zet je een hoge dosis van het enanthaat om sneller op een goede bloedconcentratie te komen. Voor zover ik weet is frontloading meer een gevorderde praktijk en niet zo zeer voor beginners... In jouw geval zou je dus aan het begin van je kuur 3-4 weken diana kunnen gebruiken.
Dit kun je trouwens makkelijk terugvinden als je de zoekfunctie op het
forum gebruikt !! Er zijn meerdere discussies hierover geweest !

Vocht vasthouden komt omdat testosteron door een enzym (aromatase)
omgezet wordt naar estradiol. Dit estradiol zorgt ervoor dat je vocht vast
houdt (en vet). Zet je vriendin maar eens aan de pil (ethinylestradiol) dan kun je het zelf zien :D Om dit probleem tegen te gaan kun je een aromatase-blokker slikken. Een veelgebruikte is proviron.

Mijn ervaring met testosteron, diana en deca is dat je er niet zoveel vocht van vast houdt. Maar dit is verschillend per persoon. Van deca heb ik meer last dat mijn ballen nogal krimpen...

En als laatste (maar wel het belangrijkste):
Zoek uit wat voor kuur + nakuur je nou wilt gaat doen en zoek ook je voeding goed uit. Anders haal je er niet uit wat je eruit zou kunnen halen. Lees de sticky's eens door en zoek verder (weer met de zoekfunctie :D ) naar voorbeelden van kuren. Ook kun je eens door de kuurlogjes lezen van verschillende mensen om te zien wat voor dingen zij hebben meegemaakt tijdens de kuur (vocht vasthouden, hoofdpijn, gewonnen spiergewicht etc.) Ennuh: als je nu nog snel wat kilos zou willen pakken dan ben je voor deze zomer behoorlijk te laat !

Succes

Super post! Alleen ik doe deze kuur niet omdat ik in de zomer met spierballen over het strand wil lopen (want die heb ik al :D) maar ik wil het in de zomer doen, omdat ik erg veel zweet door de warmte, dus dan verlies ik wat meer vocht, dat is eigenlijk het idee erachter.
 
De redenatie dat je blijvend meer vocht zou kwijtraken tijdens een kuur omdat je traint en daarbij veel zweet klopt volgens mijn niet helemaal.
Het vocht wat je tijdens het zweten kwijtraakt zul je wel weer moeten
aanvullen anders treedt uitdroging op.
Het vocht wat door de kuur wordt veroorzaakt gaat namelijk niet in je
bloedvaten zitten maar in de weefsels. Die worden daardoor opgeblazen.
Een vrouw die aan de pil is of die zwanger is wordt toch ook niet opeens
blijvend slank als ze in de zomer veel buiten zit...
Het effect wat jij wilt bereiken is makkelijker en veiliger te halen met een
aromataseremmer.

Ik zou in jouw geval een standaardkuurtje doen. Bv. test enanthaat gestacked met deca en daarbij dan proviron tegen de vochtophoping. Er staan genoeg van dit soort kuurtjes in de posts dus die vind je wel.
Vergeet geen HCG te gebruiken als je wat zwaarder gaat doseren...

Succes
 
Back
Naar boven