XXL Nutrition

dbol en afvallen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ciko

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2006
Berichten
6.099
Waardering
1
hallow forummers,

mijn mattie is al begonnen met zijn kuur, 500mg test, 400 mg deca en 40 mg dbol voor 4 weken.

gister was het zijn 1e dag dbol en hij zegt dat die 2 kilo afgevallen is.

ik had ook ergens gelezen dat je als je dbol gebruikt dat je dan de eerste paar dage wat kilos moet inleveren

wat is dit nou?
 
1 dag dianabol en 2 kilo afvallen ??
da's onmogelijk, daarbij: na 1 dag dbol zal je -behalve wat hoofdpijn en een hogere bloeddruk misschien- niet veel merken.
eet jouw maatje ook wel voldoende ?
want kuren zonder bulken zal hem niet veel opleveren...
 
Dianabol staat bekend om zn dramatische vet verbranding! :P

Nee, hij at gewoon te weinig, de Dbol zorgt alleen voor gewichtstoename.
 
ik vond het ook al zo vreemd maar goed

thx guys
 
Na 1dag dianabol merk je toch geen gewichtstoename/afname, dus daaraan kan het niet liggen. Mss op verschillende tijdstip gewogen? Kan ook gewoon wat vocht zijn dat hij kwijt is.
 
van diananbol afvallen ?????
kom altijd aan van dianabol:rolleyes:
 
wat een bullshit =)
 
TIP!!!!; dat die zich ff op vaste tijdstippen weegt om de week... ;)
 
niets meer aan toe tevoegen aan dit topic :rolleyes:
 
Dit is zo een vertakt "HELP IK HEB VANMORGEN WAT DIANA PILLETJES GESLIKT EN WEEG NOGSTEEDS HETZELFDE! BEN IK BELAZERD DOOR MIJN LEVERANCIER? DE BATCHNR'S VAN HET POTJES ZIJN #09006666" topic :roflol:
 
Beste TS voordat je allemal info gaat vragen. Zoek zelf eens bro. Een heleboel dingen kun je zelf opzoeken. Dianabol een vd bekenste aas is echt een heleboel over te vinden. En een beetje logisch nadenken heeft ook weleens zin!!!
 
hallow forummers,

mijn mattie is al begonnen met zijn kuur, 500mg test, 400 mg deca en 40 mg dianabol voor 4 weken.
gister was het zijn 1e dag dianabol en hij zegt dat die 2 kilo afgevallen is.

ik had ook ergens gelezen dat je als je dianabol gebruikt dat je dan de eerste paar dage wat kilos moet inleveren

wat is dit nou?


Neem aan dat die alleen de dianabol voor 4 weken neemt!!!!
 
Dit is zo een vertakt "HELP IK HEB VANMORGEN WAT DIANA PILLETJES GESLIKT EN WEEG NOGSTEEDS HETZELFDE! BEN IK BELAZERD DOOR MIJN LEVERANCIER? DE BATCHNR'S VAN HET POTJES ZIJN #09006666" topic :roflol:

:fart:
 
Er zijn verschillende factoren die invloed hebben op je gewicht dus gewoon even alles op elkaar afstemmen dan kan je zien dat je echt niet twee kilo afvalt door 1 daggie dboll te nemen.

Leg eens een flinke drol dan ben je al een kilo lichter:P
 
Heeft al niets met dboll te maken.
En moet je de weegschaal goed instellen of ga er naakt op staan (op dezelfde). En dus niet met zware kisten en de andere dag gymschoentjes
 
Afvallen van dianabol :D
 
Back
Naar boven