XXL Nutrition

dbol en vochtvasthouden

Bezoekers in dit topic

punani

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
yo mede bbers ff eeen vraagje.
bij een dbol cycle hou je veel vocht vast waar ik eerlijk gezegd niet echt op zit te w8te. nou is mijn vraag als je provirion erbij pakt zou het vocht vast houden dan minder zijn of raden jullie toch arminex aan. En zal dit invloed hebben als je naast de dbol gebruikt met de werking van dbol. bedankt alvast grts

punani zei:
yo mede bbers ff eeen vraagje.
bij een dbol cycle hou je veel vocht vast waar ik eerlijk gezegd niet echt op zit te w8te. nou is mijn vraag als je provirion erbij pakt zou het vocht vast houden dan minder zijn of raden jullie toch arminex aan. En zal dit invloed hebben als je naast de dbol gebruikt met de werking van dbol. bedankt alvast grts

Ik zou je sterk liquidex aanraden dat is een vloeibare versie van arimidex die je gewoon oraal neemt en je zult 0.0 aan vocht gaan vasthouden

proviron gaat vochtretentie goed tegen (vookomt en geneest gyno), hiernaast geeft het een betere spierhardheid en verhoogt je coïtusdrive.

proviron op 25mg ed voor 6 weken is een goede stack imo met dbol.

beide 6 weken gebruiken. aangezien ik je kuurverleden niet weet kan ik je geen advies geven over de dosering van dbol.

Als je geen vocht wilt moet je niet met dboll kuren.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt alle chemical check pm suat kuurverleden is alleen winny only. provirion heeft natuurlijk als grote nadeel acne grts

Aan wat voor doseringen moet je gaan denken als je liquidex er bij gaat nemen.?

punani zei:
bedankt alle chemical check pm suat kuurverleden is alleen winny only. provirion heeft natuurlijk als grote nadeel acne grts

dan zal jij waarschijnlijk aanleg hebben voor acne of iets dergelijks want noch ik noch mn beste maat heeft last gehad van acne door proviron gebruik.

ik heb trouwens ook niet eerder gehoord dat proviron dit nadeel heeft.
magoed, ik hoor veel goeds over liquidex dus dat lijkt me dan interessant om te gebruiken.

en de dbol zou ik 25mg houden en mocht dat niet genoeg zijn kun je het verhogen naar 30m ed.

ik was verplan om dan met 30mg dbol te nemen. over acne daar heb ik geen last van alleen van horen zien in de gym mensne met aardige kletsers door proviron. dus vandaar de vraag. ik was alleen bang dat de proviron de dbol minder zou laten werken grts punani

punani zei:
ik was verplan om dan met 30mg dbol te nemen. over acne daar heb ik geen last van alleen van horen zien in de gym mensne met aardige kletsers door proviron. dus vandaar de vraag. ik was alleen bang dat de proviron de dbol minder zou laten werken grts punani

Dat doet het ook.

Dboll dankt z'n 'kracht' voor 70% aan de oestrogene activiteit. Die ga je nu inbinden met proviron.

daar was ik al bang voor. wat raad je dan aan mrj dossiering omhoog of toch arminex. het namelijk een redelijk groot verschil kwa prijs tussen beide producten grts

Tsja, wat denk je van geen dboll?

Als vocht zo'n groot probleem voor je is moet je er simpelweg niet aan beginnen lijkt me. :)

Een beetje kort door de bocht Mr J! Of gewoon een luie bui? :D

MrJ zei:
Tsja, wat denk je van geen dboll?

Als vocht zo'n groot probleem voor je is moet je er simpelweg niet aan beginnen lijkt me. :)

idd waarom wil je zo graag dbol en die maten van je waarom zou die acne van de proviron komen en niet gewoon van de aas die ze gebruiken? daar weleens aan gedacht.

En als je geen vocht wilt moet je geen dbol nemen, zoals MrJ als zei dankt dbol zn werking (het geven van veel kracht) aan het feit dat je veel vocht vasthoud.

Volgensmij ben je gewoon iemand die geen zin heeft in een prikje en maar iets wilt gaan doen met tabs

Suat zei:
dan zal jij waarschijnlijk aanleg hebben voor acne of iets dergelijks want noch ik noch mn beste maat heeft last gehad van acne door proviron gebruik.

ik heb trouwens ook niet eerder gehoord dat proviron dit nadeel heeft.

Dan moet je toch eens op meerdere fora kijken want ik heb het al enorm vaak gehoord en zelf ondervonden.

Ik stamp een shitload aan a.s naar binnen en heb nooit last van puisten vd rest.

Tis natuurlijk per persoon verschillend maar het komt regelmatig voor iig.

he bro bedankt voor de reactie ik zie of van dbol. gaan volgende kuur test deca doen. minimale dossieringen van 250 en 200. aangezien 1e kuur is. misschien nog wat winstrol toevoegen op einde van de kuur maar ben dit pas in januari van plan. bedankt in elk geval grts

@arie waar is nou ajax logo grts

Terug
Naar boven