AndroidHealthClinic

Dbol nakuur (nolvadex) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem51193

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
207
Waardering
3
hey jongens,

Vandaag heb ik mijn dbol only kuurtje van 6 weken achter de rug.
Alles is gelukkig volgens de plan gegaan alleen nu twijfel ik hoelang
Ik nolvadex moet in nemen.
Ik dacht persoonlijk zelf aan 20 mg ed voor 10 dagen.
En over hoeveel dagen kan ik beste beginnen met nolva..
Groetjes
 
2 weken lang doen
20mg ed

Een week later kan gestart worden
 
3-4 weken 20mg ED, dag na laatste tab.
 
in principe is je nakuur 1/3 van de lengte van je kuur,maar ik zou
3 weken doen,is beter.
 
3 of 4 weken voor alleen een dbol only kuurtje??
is dat niet beetje te veel..
meerdere websites geven aan indien nodig 10 dagen lang.
 
3 of 4 weken voor alleen een dbol only kuurtje??
is dat niet beetje te veel..
meerdere websites geven aan indien nodig 10 dagen lang.
10 dagen? da's de moeite niet. een dboll kuurtje is wel een kuurtje waar je toch niet zo maar van herstelt. een nakuur moet volgens mij altijd minstens 3 weken. ik doe minstens een maand als ik één doe.
 
gaaaaap idd wat dirk zegt. Waarom onderbouwd 90% van zijn weten op dit forum dmv laawaaipapagaai gelul.

ALTIJD MINIMAAL 4 weken op 20mg,geen 10,geen 20 maar minimaal 1maand,schijtziek wor je af en toe hier van dat gelul over 2 weken,....2 weken vakantie....das leuk,verder heeft 2 weken geen betekenis,zeker niet in de AS.
 
gaaaaap idd wat dirk zegt. Waarom onderbouwd 90% van zijn weten op dit forum dmv laawaaipapagaai gelul.

ALTIJD MINIMAAL 4 weken op 20mg,geen 10,geen 20 maar minimaal 1maand,schijtziek wor je af en toe hier van dat gelul over 2 weken,....2 weken vakantie....das leuk,verder heeft 2 weken geen betekenis,zeker niet in de AS.

Nou TS je mag dus 4 weken op vakantie. Maar daar word jij vast niet schijtziek van.
 
gaaaaap idd wat dirk zegt. Waarom onderbouwd 90% van zijn weten op dit forum dmv laawaaipapagaai gelul.

ALTIJD MINIMAAL 4 weken op 20mg,geen 10,geen 20 maar minimaal 1maand,schijtziek wor je af en toe hier van dat gelul over 2 weken,....2 weken vakantie....das leuk,verder heeft 2 weken geen betekenis,zeker niet in de AS.

inderdaad. en voor mij zelfs langer als het moet. verleden jaar 4 weken nolva met aromasin genomen. twee weken niets genomen. en dan besloten om nog een maand clomid te nemen. in totaal dus 2 maand nagekuurd. en waarom? gewoon op gevoel. omdat ik voelde dat het nog niet goed zat. en dit na een simpele kuur van 500mg test in combinatie met 250mg masteron de laatste 6 weken. geen zware kuur dus. als je 10 dagen nakuurt, kun je evengoed niet nakuren.
 
ik merk ook dat er bij ons weinigen het de moeite vinden om na te kuren;dan geven ze als reden,moet ik nu geld gaan geven voor iets waar ik toch niet van bijkom??WTF!!!net als een moto kopen,maar geen geld voor een helm en een pak.als je nakuurt,doe je dat deftig,ik doe het ook altijd op gevoel,de standaard regel pas ik ook niet toe.
 
Back
Naar boven