AndroidHealthClinic

Dbol only als opstart (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Itsytim

Novice
Lid geworden
20 sep 2019
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
19%
Ik ben begonnen met Dbol only als opstart en wilde na 2 weken test gaan zetten erbij...
Nu heb ik dag vijf al erectieproblemen en heb dit nooit eerder meegemaakt...
Ik neem 40mg.

Gelijk test erbij zetten voor het probleem of beter proviron erbij gaan nemen de hele kuur?
 
Blijkbaar geen idee wat je aan doen bent.
Stoppen en herstellen of test er meteen bij zetten.

Lekker je lichaam naar de cholera helpen
 
M'n eerste 14 kuren waren dezelfde start en heb 4 keer op het podium gestaan dus ik vraag niet om commentaar... Vraag om advies...
Iedere visie is nml. anders en slecht blijft het altijd ongeacht wat je zet en waar je mee start...
 
M'n eerste 14 kuren waren dezelfde start en heb 4 keer op het podium gestaan dus ik vraag niet om commentaar... Vraag om advies...
Iedere visie is nml. anders en slecht blijft het altijd ongeacht wat je zet en waar je mee start...

Wedstrijdervaring zegt niets.
 
Dit is geen advies

Dus doe je de hele post maar af als geen advies maar commentaar?
Zon type die alleen maar ja-knikkers om em heen heeft.
Zodra je kritiek krijgt is het mis
 
:roflol: 14 kuren ,4 keer op het podium ,zeker bij de ego of the year verkiezingen of anders de kapsonesbokaal
 
Laatst bewerkt:
Wat zitten hier voor trieste zolderkamerfiguren man... wtf... je vraagt iets en krijgt kinderachtig gejank terug... stelletje zielepoten
 
Wat zitten hier voor trieste zolderkamerfiguren man... wtf... je vraagt iets en krijgt kinderachtig gejank terug... stelletje zielepoten

En je kreeg antwoord.
Als het je niet bevalt blijf je toch weg.. jankbal
 
Als je 14 kuren hebt gedraaid en op 19% vet staat (bij 83 kg), zou ik eerst wat vet droppen. Ik snap niet dat jij als wedstrijdatleet je VP zo hoog laat oplopen.
 
Als je 14 kuren hebt gedraaid en op 19% vet staat (bij 83 kg), zou ik eerst wat vet droppen. Ik snap niet dat jij als wedstrijdatleet je VP zo hoog laat oplopen.

7 maanden rolstoel... 3 operaties door een auto ongeluk...
Mensen oordelen graag via een scherm hier...
Jammer dat veel niet met hen eigen testosteron weten om te gaan en graag laten weten hoe goed ze zelf zijn...
 
En dan heb ik het trouwens niet over jou maar je hebt wel je antwoord
 
Ram wat test suspension dr in. (Plus test e uiteraard)
 
Wat is je hoogste titel?
 
7 maanden rolstoel... 3 operaties door een auto ongeluk...
Mensen oordelen graag via een scherm hier...
Mensen oordelen omdat je dit er niet bij hebt gezet.
Als jij iemand tegenkomt op 18% vet, na 14 kuren en 4 wedstrijden en je weet dit niet zou je waarschijnlijk ook zo reageren. :o

Maar OT. misschien na al die jaren toch eens nadenken wat je met je leven wil.
36 jaar met al 14 kuren achter de rug... Wil je je hele leven blijven kuren?
Ik zou zeggen laat je lijf eens goed herstellen. Geen kuur maar natuurlijk. Je weet inmiddels neem ik aan wel dat je voeding t meest belangrijk is en dat het tijd kost om je fysiek (terug) in shape te brengen.
Op zich snap ik ook wel dat na wat je hebt meegemaakt met een ongeluk/operatie/herstel dat je "snel" weer terug wil.
Maar ik denk dat je voor je toekomst er meer aan gaat hebben om te stoppen nu en eens zien wat je lijf echt nog "kan" en doet.

*goed bedoeld*
 
7 maanden rolstoel... 3 operaties door een auto ongeluk...
Mensen oordelen graag via een scherm hier...
Jammer dat veel niet met hen eigen testosteron weten om te gaan en graag laten weten hoe goed ze zelf zijn...
Wow, heftig. Ik zou even rustig aan terug op niveau komen en de AAS met rust laten gezien het risico dat je je lichaam te snel te zwaar gaat belasten.
 
lief bedoelt hoor Marina maar ik denk dat ts uit zijn dikke duim zuigt wat het aantal kuren betreft

0,0 kennis van aas
 
Wow, heftig. Ik zou even rustig aan terug op niveau komen en de AAS met rust laten gezien het risico dat je je lichaam te snel te zwaar gaat belasten.
*lol*
ik ben te lang van stof :o

lief bedoelt hoor Marina maar ik denk dat ts uit zijn dikke duim zuigt wat het aantal kuren betreft
Ik ga nu eenmaal af op wat ik lees ervan uitgaande dat TS serieus is en de waarheid zegt.
Hey ... that's me :o
 
Back
Naar boven