Fitness Seller

Dbol Test e Deca Tren A Log

Bezoekers in dit topic

Daadkrachtig

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2013
Berichten
1.385
Waardering
500
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
Beste lezers,


Kuurverleden:

1-8 Winny 50 mg ed Test p 100 mg eod
1-5 Test e 500 ew Test p 100 mg eod

Blast/Cruise:

1-8 Tren a 100 mg eod 750 mg test e ew
1-10 Tren a 100 mg eod test e 1000 mg ew 1-5 50 mg dbol ed

Hierna besloten om niet meer met tren te kuren, vanwege agressiviteit en gedragsveranderingen
Bloedwaardes laten meten en een milde androgenen geïnduceerde hepatitis
Voortaan laat ik even de orals liggen en houd ik het bij test en deca
Volgens mijn endocrinoloog zijn dit relatief veilige middelen (beide lichaamseigen stoffen)
Vooral over testosteron zei die dat ik mij niet heel druk hoefde te maken, ook al schrok hij natuurlijk wel van mijn doseringen (meer dan 500 mg ew)
Hij raadde mij af anti oestrogenen en tabs te nemen, omdat deze niet veel toevoegen voor mijn doeleinden en misschien wel slechter voor je lichaam zijn dan testosteron

1-8 200mg test p eod 100 mg npp eod
1-8 200 mg testp eod 200 mg npp eod

Voel me hier eigenlijk lichamelijk prima op, alleen werd wel een beetje een zachtgekookt eitje en op npp slaap ik erg slecht en ik kreeg haaruitval.
De haaruitval is vooral gerelateerd aan de korte esters en het lang on zijn merkte ik bij mijzelf, voortaan ga ik aan de lange esters.

Laatst begonnen met een nieuwe kuur:
Ik zet de test lager ivm bloat
1-5 500 mg test e
1-5 500 mg deca ew

Hierna een terugval gehad door voedselvergiftiging en 10 kg verloren

Ik merk dat de deca nu minder toevoegt en ik een nieuwe prikkel nodig heb
De NPP in het begin icm slin heeft me veel nieuwe gains gegeven, natuurlijk is dit ook te danken aan de slin
Wanneer je net met slin begint ga je geheid vvm pakken met een goed voedingschema

Wat relatieproblemen gekregen en alle stims die ik nam (dedicated unstoppable en no-xplode 3 scoops)
Zorgden voor veel schommelingen in mijn humeur en ik had hele erge ups en downs
Toen om plateau's te doorbreken tren a 100 mg eod ter ondersteuning en verder 30 mg dbol toegevoegd
De afgelopen week aan mijn relatie gewerkt en dit is enorm verbeterd

(met tren ja ik weet het echt ongelovelijk, waarschijnlijk omdat ik er deze keer geen Gram test naast zette :P)
Afwachten hoe ik mij over 1 week voel, aangezien na 2 weken de tren a negatieve impact op mijn gedrag begon te hebben, ook al was dit icm 1g test
Ik had nog 2 pakjes tren A liggen van een eerste batch van een goed aangeschreven merk en ik vond het zonde om deze niet op te maken

Voel me nu weer stabiel en ik heb een week aardig shit gegeten, all you can eats etc.
Ongeveer 0.5-1% vet aangekomen max, zit nu op 9.5% met iets meer bloat
Ondanks het slechte eten wel vvm aangekomen, wanneer ik maaltijden skipte gewoon aangevuld met shakes en pindakaas
Door de tren waarschijnlijk wel wat acne opgelopen, niet veel maar wel heftig.

Stats momenteel
94 kg 9.5% op 1.80m (me oude massa terug na 5 weken en voedselvergiftiging)

Mijn doel is nog steeds over de 100 kg komen, wat op 1.80m redelijk uitdagend is.

Sinds 5 weken heb ik opnieuw een push pull schema geïntroduceerd, omdat dit gewoon een bewezen trainschema is wat werkt
Nu wissel ik het af met rug/borst en triceps/biceps
Ik twijfel nog om anti-agonistisch te gaan trainen straks
Alleen profiteer ik dan niet meer van de compounds uitputting voorafgaand aan de isolatie oefeningen voor de armen

Net begonnen ipv 3 dagen rust 2 te nemen en tot nu toe bevalt dit goed.
Ik merk dat mijn mate van getraindheid dit toe laat icm alle aas natuurlijk
Krijg veel reacties dat ik weer aangekomen ben, met dank aan de dbol natuurlijk
Als je enhanced athletes volgt is dbol beter geschikt als plateau buster dan een kickstart
Lange esters doen ook vrij snel al hun werking in het lichaam, alleen ervaar je minder het on gevoel als met korte esters.

Mijn doel nu is 1 kg vvm per week aankomen,
mijn voeding opnieuw uppen en minder bang zijn voor vet winsten
De dbol gaat geleidelijk naar 50 mg
Ik wil de bloat wat meer beperken dmv sauna 3 rondes 2/3 x pw icm cardio 1/2 x pw

Als ik 's avonds wakker word ga ik weer tussendoor even eten

Carbs / Proteine / Fats blijven op medium high high

Eerder zat ik op 800g - 1 kg carbs en dit sloeg nergens op
Mijn vp blijft nu meer gelijk en zit op 400g carbs momenteel de eerste 5 maaltijden

Mijn slin protocol kan ik plaatsen voor interesse
Hier heb ik uitgebreid onderzoek naar gedaan en icm 50 mcg t3 en een erg goed protocol win ik minimale vetopslag
Ook nuttig ik weinig snelle carbs, om de kans op suikerziekte te verminderen
Als je enige ervaring met slin hebt heb je geen snelle carbs nodig
Soms na een erg zware training neem ik 50 g dextrosuiker,

Plan:
5-12 500 mg test e ew
5-12 500 mg deca ew
5-12 100 mg tren a eod
5-12 30 mg dbol eod (alleen op intense traindagen, niet ed ivm mijn leverwaardes)

Ik blijf nu al een lange tijd zitten op dit gewicht tot 97 kg en moet dus nog meer gaan eten
Voeg aan mijn voedingschema nu een pot pindakaas per 5 dagen toe, makkelijke manier van meerkcal binnen krijgen
Alleen moeilijk om niet meer te eten
Rustdagen ga ik op behoud eten of net er boven icm cardio

Ik wil binnenkort ook een keer off gaan omdat ik me wel zorgen maak over mijn vruchtbaarheid
Nooit libidoproblemen gehad, dus off gaan is wel beangstigend
Got to keep the ladies happy....

Neem 50 mcg t3 alleen zelfs dit is niet voldoende om de eetlust onderdrukking van dbol en tren a tegen te gaan bij mij
Eten staat mij echt tegen momenteel, vandaar dat ik minder clean ben gaan eten

Ik en een vriendin namen de afgelopen week soms ghb om wat remmingen te verminderen
Wel een aanrader als alternatief voor de mensen die af en toe drinken met de feestdagen :P
Ik ervaar bijna geen kater, het heeft een positief effect op de slaap en alcohol heeft in grotere hoeveelheden een negatief effect op de eiwitsynthese

Op Generation Iron staat een interessant stukje over GHB en de invloed op Groeihormoon afgifte, omdat het als GABA werkt, net als PheniBut een russische drug die veel gebruikt word door bodybuilders om de afgifte van groeihormoon te stimuleren.
De eerste 2 uren na gebruik zou je tot 2 iu hgh extra aanmaken
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zoiso in :D
Maar ben zeker benieuwd naar je voeding en slin schema ^-^
 
30mg Diana eod is zinloos imo. Lekker weglaten dan of 60/80mg ed.
Je gaat dus wel weer trenbolona pakken?

Im in.
 
Interessant.

Ik volg.
 
Back
Naar boven