MuscleMeat

Dbol voedingtips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

one2one

Novice
Lid geworden
8 feb 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Ik ga over 14 dagen beginnen met mijn eerste kuur 30mg Dianabol, ik zou graag tips willen voor mijn voeding tijdens mijn kuur. Momenteel zit ik op 3500 calorieën per dag. Ik heb nog geen eetschema. Noten is voor mij geen optie aangezien in daar allergisch voor ben. Ik zit momenteel op 160 gram eiwit per dag minimaal. Ik zou graag willen weten wat jullie prefereren. Mijn doel is om spiermassa aan te komen. Ik sport nu al 5 jaar, sinds 1 jaar pas echt met professionele hulp. Ik ben de afgelopen 7 maanden 14KG aangekomen natuurlijk. Ik ben van 58 naar 72 kg gegaan. Maar wil nu met deze kuur minimaal 8kg pakken. Het wordt een kuur van 6 weken 30 mg per dag. Ook doe ik een nakuur van 2 weken. En slik ik lever beschermers.

Graag zou ik jullie ervaring willen weten hoe belangrijk eten daadwerkelijk is tijdens een kuur. En of iemand zijn voedingschema kan delen waardoor ik het maximale kan behalen alvast bedankt!!
 
Wanneer je zulke algemene informatie op dit punt nog van iemand anders in de schoot geworpen wenst te krijgen is er eigenlijk maar één tip aan de orde; stel je 'kuur' nog maar even op z'n minst een jaar uit.
 
Wanneer je zulke algemene informatie op dit punt nog van iemand anders in de schoot geworpen wenst te krijgen is er eigenlijk maar één tip aan de orde; stel je 'kuur' nog maar even op z'n minst een jaar uit.
+1

Alleen al vanwege je leeftijd. Je hebt zo te lezen geen idee waarmee je bezig bent dus ga je eerst maar eens verdiepen in voeding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven