MuscleMeat

Dbol x en winny eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem157233

Novice
Lid geworden
14 okt 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Hey,

Na een aantal jaar van goed trainen ben ik op een dood punt beland, dus vond ik het tijd om een eerst beginners kuur op te starten.

Dbol x en winny waren mijn keus in samenspraak met m'n Pt(deskundige in advies en gebruik van anabolen). Nu hoor ik iedereen hier rond roepen van je hebt één lever, moeilijk dit moeilijk dat. Ja dat klopt! Maar als ik om mij heen kijk en zie hoe mensen zich in het weekend de vernieling in zuipen elke weekend weer dan valt deze kuur zwaar mee. In sta onder toezicht qua gebruik er van en zal na mijn na-kuur (novalex) een bloedtesten gaan doen om de schade op te meten. Resultaten van mede-gebruikers weinig schade opgelopen(zelfde als een avond veel zuipen) dokters woorden!!, gewoon goed na kuren. Wanneer word het dan wel schadelijk? Nou als je deze troep want dat is het gewoon, veel langer en in een veel groter hoeveelheid gaat gebruiken.(langer dan 8 weken)

Hoe ik hem gebruik:

Week1-8 30mg dbol
Week1-8 30mg winny 4 dagen on 4 dagen off
Week9-11 na-kuur novalex 30mg per dag

Nu twee weken onder weg


Begon:
79,8kg. 9% body fat

Na twee weken:
82kg rond. 9,8% body fat

Eerst twee weken isolatie oefeningen om elke spier goed mee te pakken, daarna door met splitschema 5/6 dagen per week trainen.

Eiwitten. : in name per dag 215 gram
Calorieën. : in name per dag 3500-4000
Daarnaast nog de benodigde spierherstellers.

Ik heb hier een aantal weken rondgekeken en het een en ander gelezen, veel mensen hier hebben hun mening over vanalles en nog wat, nogmaals ja het is troep weegt het af tegenzet resultaat? Dat is voor je zelf om te beandwoorden, laat je vooral niet gek maken door ieder z'n mening en zoek een personal trainer(pt) die in de wereld van anabolen zit. Met goede begeleiding moet het wel goed komen, ohja als je denkt dat wanneer je dit spul slikt zonder sporten groter word? Dan heb je het mis want je moet twee keer zo hard aan de bak!

Groetjes Ruby Ruby
 
Heb er nochtans geweten die op AAS met minimale inspanningen nog goed groeiden.

Niet dat ik van mening ben dan dat AAS de makkelijke weg kiezen is. Maar velen gebruiken het daar tegenwoordig wel voor. (heb het niet over u)

Allesinds veel succes met de kuur.
 
Heb er nochtans geweten die op AAS met minimale inspanningen nog goed groeiden.

Niet dat ik van mening ben dan dat AAS de makkelijke weg kiezen is. Maar velen gebruiken het daar tegenwoordig wel voor. (heb het niet over u)

Allesinds veel succes met de kuur.

Heb je gelijk in maat, denk dat dat komt omdat het beeld er is dat je met AAS wel effe snel zult groeien.

Enkel mijn eerste kuur ging het allemaal redelijk vanzelf. Vanaf de tweede kuur moest ik echt wel mijn voeding verzorgen en keihard trainen om nog wat te groeien (zonder teveel vet bij te komen).
 
Heb je gelijk in maat, denk dat dat komt omdat het beeld er is dat je met AAS wel effe snel zult groeien.

Enkel mijn eerste kuur ging het allemaal redelijk vanzelf. Vanaf de tweede kuur moest ik echt wel mijn voeding verzorgen en keihard trainen om nog wat te groeien (zonder teveel vet bij te komen).


Ja klopt! Veel willen groot worden maar er geen tijd insteken en denk dan een pilletje te nemen en klaar te zijn! Niet dus
 
Een vraagje:Wat is de achterliggende gedachte van winny 4d on en 4 d off?
 
Een vraagje:Wat is de achterliggende gedachte van winny 4d on en 4 d off?

dbol houd vocht vast (water retentie) en winny niet, dus het advies van m'n pt wat om daar een balans in te vinden, dus 4 on 4 off krijg je een minder dikke plofkop;) van, en tevens kan je lichaam een beetje herstellen in die 4 dagen off, dat was zijn gedachte gang, en in praktijk bewezen ! Ps ik ben een leek op dit gebied dus laat mij begeleiden zoals ik al zei weet ook niet alles
 
dbol houd vocht vast (water retentie) en winny niet, dus het advies van m'n pt wat om daar een balans in te vinden, dus 4 on 4 off krijg je een minder dikke plofkok van, en tevens kan je lichaam een beetje herstellen in die 4 dagen off, dat was zijn gedachte gang, en in praktijk bewezen ! Ps ik ben een leek op dit gebied dus laat mij begeleiden zoals ik al zei weet ook niet alles

Ik ben ook zeker geen kenner. Lees wel eens wat mee. Heb wel al vaak gelezen dat vocht vasthouden voornamelijk door voeding komt tijdens het kuren. En van dat beetje herstellen heb ik ook mn vragen bij. Minder zwaar voor je lever mss wel omdat je op die dagen minder mg aan orals binnen krijgt,maar herstellen. Kan zijn da die schommelingen meer negatieve dingen teweeg brengen tov alles stabiel te houden.

En bewezen in de praktijk op welke manier?

Maar hoe dan ook ben geen kenner. Zou wel willen weten wat kenners er van denken.
 
Ik ben ook zeker geen kenner. Lees wel eens wat mee. Heb wel al vaak gelezen dat vocht vasthouden voornamelijk door voeding komt tijdens het kuren. En van dat beetje herstellen heb ik ook mn vragen bij. Minder zwaar voor je lever mss wel omdat je op die dagen minder mg aan orals binnen krijgtmaar herstellen. Kan zijn da die schommelingen meer negatieve dingen teweeg brengen tov alles stabiel te houden.

Maar hoe dan ook ben geen kenner. Zou wel willen weten wat kenners er van denken.


Ja dat ten tweede ook minder schade aan je lever, en qua vocht vast houden door voeding, daarom moet je met dbol ook denken aan het zoutgehalte in je eten, zo weinig Mogenlijk! Want zout houdt ook veel vocht vast
 
Ja dat ten tweede ook minder schade aan je lever, en qua vocht vast houden door voeding, daarom moet je met dbol ook denken aan het zoutgehalte in je eten, zo weinig Mogenlijk! Want zout houdt ook veel vocht vast

Lees voor herstellen minder veel schade
 
7,2kg onder je lengte-100, 'dood punt bereikt', wat? En dan een shit PT ook nog eens, en zomaar doen wat iemand anders je voorsmeert. ALTIJD zelf onderzoeken en controleren, geen enkele bron is volledig betrouwbaar.
 
En wat nou als ik ook een personal trainer ben die in de wereld van anabolen leeft en er verstand van heeft en zeg dat dit echt een ruk kuur is en de redenering van je PTer over de 4 dagen on en off, compleet op niks slaat?
Wat is dan je weerwoord?
Het ding is dat jij ons hier alles loopt te vertellen alsof WIJ het niet snappen, terwijl velen van ons er aardig wat verstand van hebben en jij niet. Jij neemt alles aan van je personal trainer.. puur omdat hij die titel heeft en beweert verstand te hebben van zaken, is voor jou blijkbaar meer waard dan een forum vol met ervaringsdeskundigen (en ook flinke amateurs)|, en er zitten hier ook genoeg personal trainers en prof atleten.
Dus wie is jouw super trainer die alles beter weet zonder dat jij dat kan meten?

Je lichaam hersteld niet van 4 dagen off.. Je lever heeft maanden nodig om goed te herstellen. Als je het hebt over je hormonen dan zit je er ook naast, want zolang je meer doseert dan je eigen aanmaak zal je eigen aanmaak plat gaan liggen en dat blijft het wel wat langer dan 4 dagen, en zolang jij nog dbol gebruikt op dat moment hersteld je lichaam jackshit.
Het is ook zo dat winstrol zodanig kortwerkend is, dat 4 dagen off gaan betekend dat je daadwerkelijk off bent.. net als met elke anabool heb je even nodig voor het effect piekt, jij komt nooit op dat piek moment van winstrolmet deze methode.. telkens in de opbouw fase kap je m weer af. Hooguit haal je de kracht van winstrol er nog wel uit als je alles in 1 keer voor je training neemt, maar anabolen zijn niet bedoelt als pre workout.

Daarnaast is dbol + win, niet echt een goede combinatie, en zijn orals sowieso nooit de beste keuze, maar daar zal ik niet over gaan mierenneuken.
Je haalt vocht ook niet weg met winstrol.. er is geen steroid die vocht weg haalt.. er zijn alleen steroiden die weinig tot geen vocht laten vasthouden, maar als je een andere steroid er naast gebruikt die dat wel doet, dan gebeurt dat natuurlijk alsnog (voorbeeld: je kan op je linker hand stof neerleggen en in je rechter hand een steen. Als je daarmee in de wind gaat staan blaast het stof weg,.Het is niet zo dat omdat je een steen in je rechter hand hebt, de stof in je linker hand minder weg waait).

Je personal trainer is creatief, net als met de 2 weekjes isolatie.
Dit is precies wat flut PTers doen, gewoon dingen verzinnen die anderen niet doen om deskundiger over te komen, de gemiddelde leek trapt daar inderdaad in.

Ohja, en dit is wel wat slechter voor je lever dan jongeren die 1 a 2 keer per week zuipen.
Vergelijk het maar met 4 keer per week zuipen.
Je lever zal het wel overleven hoor, de dosering is nog niet gek, maar je praat alles wel goed voor jezelf en dat doen veel mensen die iets willen waarvan ze weten dat het niet zo goed is.

Succes met je kuur!
 
Als je niet wilt prikken zou ik met jouw statts voor 50mg Dbol of epistane gaan. Die methode van de Winstrol komt trouwens uit de prohotmone wereld en is normaal 2On 2Off als ik me niet vergis.

Je bent er nou eenmaal al mee begonnen dus ik wens je succes.

O en mensen kiezen een wet compound als Dbol met een rede, het focht (in de normale hoeveelheid) heeft zo zn functies.
 
Vreemde kuur dit...
Ik beschouw mezelf niet als deskundige. Ga enkel af op mn eigen ervaringen en de ervaringen van de mensen die ik persoonlijk ken. En daar zijn toch wat ervaren mensen bij die tot op Europees niveau wedstrijden draaien of hebben gedraaid.
Maar dit heb ik nog nooit horen langskomen.
De redenering van je PT klinkt misschien ergens logisch IN THEORIE.
Maar in de praktijk gaat het nergens om.

Waarom tracht je zelf niet wat onderzoek te doen? Genoeg leesvoer te vinden.
Niet alle bronnen zijn even betrouwbaar maar had je je voldoende geïnformeerd had je zelf kunnen achterhalen dat wat je voorgesteld is niet echt ideaal is.
 
Back
Naar boven