Fitness Seller

Dboll only (nee ik ga geen Dboll only doen..) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Allereerst zeg ik er even bij dat ik geen Dboll only kuurtje ga doen en dat ook niet van plan ben. Ook is niemand in mijn kennissenkring of een bekende dat van plan, ikzelf ga Test nemen als eerste kuur en ik ben ook niet bang voor naalden!

Maar dan toch deze vraag over Dboll only: Altijd hoor je wel de verhalen over een Dboll only kuurtje: "Moet je niet doen, alles raak je toch kwijt" of "je wint toch bijna niks". Maar ik vraag me dan af: Arnold is er 30 jaar geleden toch ook groot mee geworden. Waarom hij toen wel, en nu zou het opeens een slecht middel zijn? Slikt hij zulke schrikbarende doseringen? Of was het toch iets anders..
 
Laatst bewerkt:
vergelijk es de bb'ers toen & nu?

vroegah experimenteerden ze, nu weten we wel beter toch?
 
roxxe zei:
vergelijk es de bb'ers toen & nu?

vroegah experimenteerden ze, nu weten we wel beter toch?


heummmm geen enkele op deze forum ( denk ik ) zal ooit zo groot worden, dus waarom zou het voor amateurs zoals ons dan niet erg goed zijn? als we maar 1/3 of arnold zouden bereiken :o
 
Dr. Worf zei:
Allereerst zeg ik er even bij dat ik geen Dboll only kuurtje ga doen en dat ook niet van plan ben. Ook is niemand in mijn kennissenkring of een bekende dat van plan, ikzelf ga Test nemen als eerste kuur en ik ben ook niet bang voor naalden!

Maar dan toch deze vraag over Dboll only: Altijd hoor je wel de verhalen over een Dboll only kuurtje: "Moet je niet doen, alles raak je toch kwijt" of "je wint toch bijna niks". Maar ik vraag me dan af: Arnold is er 30 jaar geleden toch ook groot mee geworden. Waarom hij toen wel, en nu zou het opeens een slecht middel zijn? Slikt hij zulke schrikbarende doseringen? Of was het toch iets anders..


ik won met een stromba only kuur 7 harde kilo's terwijl vetperc daalde. denk dat dbol only op zich ook goede gains kan geven, alleen het kan beter met bv. een inject ernaast.

verder denk ik dat mensen elkaar hier (en overal trouwens) mensen elkaar teveel napraten. iemand heeft eens gezegd dbol only is knudde, maar hoe verklaar je dan dat sommige onder ons goede gains behalen met de eerste keer een oral-only. denk bv aan latin spirit. die misschien niet aan zijn genetische grens zat (maar wie wel met begin 20????ik in ieder geval ok niet!) maar wel veel kilo's erop pakte.

voor een kennismaking met as is een oral-only, vind ik persoonlijk, te verkiezen boven stack. je kunt bij je volgende kuur altijd nog de dosis/middelen opvoeren cq. veranderen.

maar ieder zijn ding/visie
 
dennis999 zei:
denk bv aan latin spirit. die misschien niet aan zijn genetische grens zat (maar wie wel met begin 20????ik in ieder geval ok niet!) maar wel veel kilo's erop pakte.

jep kerel, ik kan het alleen maar beamen. ik heb het al vaker gezegd, 12 kilootjes gewonnen waarvan 9 uit mijn hoofd vastgehouden. zat ook wel wat vet bij, maar toch zeker 7 kilo schoon. met inderdaad de uitdrukkelijke vermelding erbij dat ik veel te vroeg ben gaan kuren en dus nog ver van mijn genetische grens afzat.

dat gelul allemaal van iedereen die maar gewoon dingen zeggen omdat anderen het zeggen, pas als je het zelf hebt gedaan, of een zeer nabije kennis en je weet dat de voeding/training/rust top is geweest dan kan je wat zeggen.

pak er een aromatase remmer bij je en je hebt een knap kuurtje.
 
had eens gelezen dat de dboll van die tijd anders was dan die van vandaag de dag, maar of dat waar is ???
 
methandostrolone is de werkzame stof, altijd al geweest dus dat lijkt me sterk
 
Arnold nam vanaf ze 16e tot midden 30 riods zonder eraf te gaan. Misschien heel soms. dit was wel 1 van de redenen waarom hij zo groot was ;)
 
flobius zei:
heummmm geen enkele op deze forum ( denk ik ) zal ooit zo groot worden, dus waarom zou het voor amateurs zoals ons dan niet erg goed zijn? als we maar 1/3 of arnold zouden bereiken :o

zij LEEF(D)EN voor bodybuilding, deden niks anders, verklaart veel hoor
 
firedsoul zei:
Arnold nam vanaf ze 16e tot midden 30 riods zonder eraf te gaan. Misschien heel soms. dit was wel 1 van de redenen waarom hij zo groot was ;)

Zeker weten, en ik denk dat dit ook wel 1 van de redenen is waarom Ahnuld al aan zijn prostaat is geopereerd :)
 
Dr. Worf zei:
Allereerst zeg ik er even bij dat ik geen Dboll only kuurtje ga doen en dat ook niet van plan ben. Ook is niemand in mijn kennissenkring of een bekende dat van plan, ikzelf ga Test nemen als eerste kuur en ik ben ook niet bang voor naalden!

Maar dan toch deze vraag over Dboll only: Altijd hoor je wel de verhalen over een Dboll only kuurtje: "Moet je niet doen, alles raak je toch kwijt" of "je wint toch bijna niks". Maar ik vraag me dan af: Arnold is er 30 jaar geleden toch ook groot mee geworden. Waarom hij toen wel, en nu zou het opeens een slecht middel zijn? Slikt hij zulke schrikbarende doseringen? Of was het toch iets anders..
Arnold nam niet alleen dbol. Ook anavar, primo ed. Verder was die man een ongelooflijk genetisch aangelegd persoon. En als je zijn off season pics bekijkt ziet hij er idd stukken minder bol uit, dus dat na de dbol kuurtjes er heel wat verloren ging van de massa is ook niet anders geweest bij hem.


Nu is dbol only wel aardig als je tevreden bent met een tijdelijk resultaat, maar wie wil er nu spiermassa "huren"?
 
ArieWillem zei:
Zeker weten, en ik denk dat dit ook wel 1 van de redenen is waarom Ahnuld al aan zijn prostaat is geopereerd :)

psies.
 
Big_T zei:
Nu is dbol only wel aardig als je tevreden bent met een tijdelijk resultaat, maar wie wil er nu spiermassa "huren"?
Prima voor een weekje strand dan he :p

Ben het geheel met je eens dat als je aan de aas begint, begin dan goed en ga er gelijk voor.
 
firedsoul zei:
Arnold nam vanaf ze 16e tot midden 30 riods zonder eraf te gaan. Misschien heel soms. dit was wel 1 van de redenen waarom hij zo groot was ;)

Dat lijkt me sterk. Zoveel jaren aan de gear zonder rust.
 
zoals Latin Spriti ken ik ook wel meer mensen die na een dboll only kuurtje een aantal kilo overhielden. Dit waren niet alleen maar beachboys die ff opgeblazen wouden worden voor de zomer. Feit blijft nog steeds dat dboll een goede anabolen werking heeft.
 
arnold groot geworden op dboll only? laat mij niet lachen. het enigste waar ze in die tijd minder mee bezig waren, was groeihormonen, igf, enz.. maar anabolen die werden er even goed ingespoten en geslikt als nu. in de jaren zestig en zeventig waren de nadelen zelfs veel minder bekend. men dacht toen dat het veel gezonder was. er werd zelfs veel roekelozer mee omgesprongen als nu en dokters schreven het allemaal veel gemakkelijker voor. alle grote en bekende bb'ers hebben zwaar aan de anabolen gezeten. dat van die genen: daar geloof ik niks van. de meeste bekende bb'ers waren juist gasten die als ze jong waren met bodybuilding zijn begonnen omdat ze juist heel mager waren en geen aanleg hadden om er gespierd uit te zien. moesten ze nooit getraind hebben, zouden het altijd magere mannetjes gebleven zijn. mannen die de goeie genen hebben, zijn de mannen die zonder te trainen, een stierenek, dikke gespierde polsen en onderarmen hebben en van de eerste keer zonder problemen 100kg benchen.
 
Origineel gepost door firedsoul
Arnold nam vanaf ze 16e tot midden 30 riods zonder eraf te gaan. Misschien heel soms. dit was wel 1 van de redenen waarom hij zo groot was

Lijkt mij ook wel sterk.. Dat hou je geen paar jaar vol laat staan 14 jaar lang non-stop!
 
Dr. Worf zei:
Lijkt mij ook wel sterk.. Dat hou je geen paar jaar vol laat staan 14 jaar lang non-stop!



Jawel. De pro,s zijn ook bijna nooit off. Ze nemen medicatie voor bloeddruk en cholestrol en thats it. De echte problemen komen pass als ze off gaan.
 
Dbol only is prima te doen..de meesten zijn daarmee begonnen..maar er zijn gewoonweg betere alternatieven..

D.W.
 
dutch windmill zei:
Dbol only is prima te doen..de meesten zijn daarmee begonnen..maar er zijn gewoonweg betere alternatieven..

D.W.

Eindelijk iemand die zegt waar het op staat.
 
Back
Naar boven