Fitness Seller

Dboll only (nee ik ga geen Dboll only doen..) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor een oral only kuur zijn er niet veel alternatieven volgens mij...
 
ik ben er ook mee begonnen... :o heb 8 kilo overgehouden van de 12, dus was er te vreden over!
zoals D.W. al zei, is het als kennismakings roid prima, maar wil je kwaliteit en duurbare massa opbouwen zul je moeten stacken, en daarbij zijn de injects het "gezondst"
ach, wijsheid komt met de jaren he :rolleyes:
 
Nu we toch zo lekker bezig zijn.... Wat denkt men van een winny only?
 
Daar gaat dit topic niet over falcon.

Een vriend van me heeft ook een dbol only gehad. Zover ik weet heeft ie alleen maar een slechter lichaam gekregen doordat ie niet heeft nagekuurd en geen voedingsschema had (alhoewel hij niet verkeerd at!). Tijdens zijn kuur was hij echt mega groot! :eek: Maar dit is bijna allemaal weer weggegaan. Had hij een goede nakuur genomen dan was het beter afgelopen voor hem.

Er zijn nog wel meerdere vrienden die dbol only hebben gepakt zonder er iets vanaf te weten. Niet op eten letten, niet op trainingsschema letten, xtc vreten als een gek etc. Inmiddels heeft hij 3 dbol only kuurtjes gehad en is bijna nog smaller dan ik ben. Zo gaat het dus gigantisch fout en gaan mensen verkeerd denken over een dbol only kuurtje, want er is wel degelijk resultaat mee te behalen. Kzou het graag zelf ook willen ervaren mja ik train nog niet lang en ben er dus NOG niet aan toe. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik ook wel, maar om er nu een apart topic van te maken... En we zijn hier toch oral only kuren/resultaten aan het bespreken, dus waarom deze ook niet!? ;)
 
Daar heb je ook weer gelijk in :cool: ...helaas kan ik je nix over winny vertellen mja zat anderen wel.
 
TonyYeyo zei:
Daar gaat dit topic niet over falcon.

Een vriend van me heeft ook een dbol only gehad. Zover ik weet heeft ie alleen maar een slechter lichaam gekregen doordat ie niet heeft nagekuurd en geen voedingsschema had (alhoewel hij niet verkeerd at!). Tijdens zijn kuur was hij echt mega groot! :eek: Maar dit is bijna allemaal weer weggegaan. Had hij een goede nakuur genomen dan was het beter afgelopen voor hem.

Er zijn nog wel meerdere vrienden die dbol only hebben gepakt zonder er iets vanaf te weten. Niet op eten letten, niet op trainingsschema letten, xtc vreten als een gek etc. Inmiddels heeft hij 3 dbol only kuurtjes gehad en is bijna nog smaller dan ik ben. Zo gaat het dus gigantisch fout en gaan mensen verkeerd denken over een dbol only kuurtje, want er is wel degelijk resultaat mee te behalen. Kzou het graag zelf ook willen ervaren mja ik train nog niet lang en ben er dus NOG niet aan toe. ;)

van dit soort lui heb je er veel rondlopen.
as, drank,drugs. gewoon allemaal tegelijk gebruiken.
en dat dat soort mensen nog gewoon vrolijk blijven rondlopen.
 
TonyYeyo zei:
Daar heb je ook weer gelijk in :cool: ...helaas kan ik je nix over winny vertellen mja zat anderen wel.

Searchen doet wonderen. Er zijn meerdere posts/logs over winny only op dit forum :)
 
Klopt, maar die vond ik niet echt verhelderend...
 
@dr Worf: jij werkte toch bij de luchtmacht, hoe gaat je dat dan aanpakken met je kuur en werk?
 
bossie zei:
@dr Worf: jij werkte toch bij de luchtmacht, hoe gaat je dat dan aanpakken met je kuur en werk?

Is geen probleem. Heb alle vrijheid om te trainen en te eten, en het is nog gratis ook.
 
Back
Naar boven