AndroidHealthClinic

dboll only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omi

Novice
Lid geworden
17 aug 2011
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
80kg
vandaag begonnen met me eerste kuurtje dboll van epl ik ben benieuwd.

ik ga het 6 weken gebruiken 40mg p/d

als nakuur nolvadex ook van epl 3 weken lang

84kg
1,92
14%

elke week hou ik op de hoogte wat het doet, ik ben benieuwd
 
Laatst bewerkt:
Succes!
Ook foto's?(before & after)
 
Dankje,

ja ik maak elke zondag een foto dus uiteindelijk komen er 6 foto's op een rijtje te staan
 
vandaag begonnen met me eerste kuurtje dboll van epl ik ben benieuwd.

ik ga het 6 weken gebruiken 40mg p/d

als nakuur nolvadex ook van epl 3 weken lang

84kg
1,92
14%

elke week hou ik op de hoogte wat het doet, ik ben benieuwd

Ga eerst maar een tijdje goed eten, je bent niet erg zwaar voor je lengte, je kunt nog veel spiermassa aankomen zonder AAS.
 
19 jaar en dan log openen ? zozo jij hebt de regels en sticky's goed doorgelezen maar niet heus. Ga maar eerst goed eten en trainen paar jaar dan verder kijken hoe en wat , dit kuurtje gaat je niet brengen waar je wilt zijn en je zult teleurgesteld zijn , en hoe dan ook 19 jaar is te vroeg.
:slotje:
 
ik weet niet hoe ik mij leeftijd moet veranderen ik had dat ooit zo ingesteld waarom weet ik niet maar ik ben 22 mvg
 
Dan nog valt er naturel veel meer te halen.
 
klopt heb je ook helemaal gelijk in maar ik ben ongeduldig sst haha, ik kom naturel zo'n 5 kilo in 3 maanden aan en vind dat best sloom gaan
 
klopt heb je ook helemaal gelijk in maar ik ben ongeduldig sst haha, ik kom naturel zo'n 5 kilo in 3 maanden aan en vind dat best sloom gaan

Ja want iedereen ziet er na 5 jaar uit als Kai Greene :rolleyes:
 
Fotos wil ik zeker zien! succes met de kuur
Neem je die nolva tijdens de kuur of erna?
 
klopt heb je ook helemaal gelijk in maar ik ben ongeduldig sst haha, ik kom naturel zo'n 5 kilo in 3 maanden aan en vind dat best sloom gaan

hahaha deze is leuk!!! je bent gewoon een luie flikker die denkt dat aas al het werkt voor je doet , ik hoop dat je z'n koppijn krijgt van de dbol dat je je kop eraf wilt hakken met een bijl. en je bent 19 dus liegen heeft geen zin . ik weet precies hoe je eruit ziet met je 1,92m en 80 kg , een magere ecto waar je de ribben zit zitten. of nee 1,92m is ook verkeerd ingevuld je bent maar 1,65m .....dus je bent best buff toch?

deze mag op slot imo

:slotje:
 
Back
Naar boven