MuscleMeat

Dbz (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Venetian

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
551
Waardering
0
Iemand al die episodes ergens weten staan voor download use? ;)
Freeza sage vind ik wel plezant om nog eens naar te zien.

Geen stream maar liefst echt gewoon dls uncensored epis engels ff curz

karma voor vinders
 
is rm kwaliteit .. dikke brol é ;)
 
Dus je wilt geen tekenfilms in .rm kwaliteit kijken? :roflol:

Ik weet dat ze op TL staan, maar of je daar een account hebt weet ik niet.
 
Dbz is indd wel een goed tijdvermaak in deze vakantie, op een saaie dag als deze verveel ik me echt de pleuris, misschien wel een id'tje ja ;)
 
imo is RM 1 vd beste opties om anime te kijken, beter dan divx
 
DBZ media is het beste, download wel even Real player want dat is het enige programma'tje waarmee je de afleveringen kunt bekijken.
 
Dbz is indd wel een goed tijdvermaak in deze vakantie, op een saaie dag als deze verveel ik me echt de pleuris, misschien wel een id'tje ja ;)

als je 12 jaar bent wel
 
RM is wel k*tkwaliteit, vroegâh kon je die afleveringen zo van limewire af halen gemiddeld 200 mb, dat was pas kwaliteit.
 
als je 12 jaar bent wel

Het is geen pokemon hoor vriend, ik zeg niet dat ik me ook een supersaiyan of een held voel, maar het is wel leuk om naar te kijken, dbz is niet echt gemaakt voor kleine kinderen, ook al is het getekend.
 
Het is geen pokemon hoor vriend, ik zeg niet dat ik me ook een supersaiyan of een held voel, maar het is wel leuk om naar te kijken, dbz is niet echt gemaakt voor kleine kinderen, ook al is het getekend.

:roflol:


Eens, ik moet zeggen dat dragonball Z enorm mooie stukken erin heeft zitten.Ook hoe er gemoord en gemarteld word toen freeza vegeta in de greep had met zijn staart en hem doodsloeg, dit is sowieso niet voor kinderen onder de 16.
 
rm kwaliteit is niet slecht, dat is oldskool :D
Ik heb alle afleveringen (japans met engelse subs) op cdtjes staan. Moest je toevallig dicht bij Turnhout wonen, kan je ze wel es komen kopieren.
 
rm kwaliteit is niet slecht, dat is oldskool :D
Ik heb alle afleveringen (japans met engelse subs) op cdtjes staan. Moest je toevallig dicht bij Turnhout wonen, kan je ze wel es komen kopieren.

Daar zou ik me echt aan irriteren :D Ik wil gewoon verstaan wat ze zeggen.

On topic:
DBZ is vet en ik downloade het vroeger via limewire. Via nieuwsgroepen heb ik nog niet echt iets goeds kunnen vinden helaas :(
 
Eenmaal je de japanse stemmen gewend bent, zijn de amerikaanse stemmen gay :p
Valt me op dat in de amerikaanse teksten, soms belangrijke delen van het verhaal vervangen worden door "I'm going to kill freeza now" "yeah he deserves to die" "I will finally get my revenge, he won't get away easy". Als het maar stoer klinkt he..
 
ik ben 24, ik vind het nog steeds vette shizzle ;)

ja ik ben ook bijna focking 24 maar DBZ is nog steeds vet en het egt doorsnee tekenfilm er zitten egt mooie verhalen in en egt spannent of dramatish ik ken er nog maar zat van mijn leeftijd die het nog kickuh vindem:p
 
Back
Naar boven