Fitness Seller

DDB-meet Deiana Sports Enschede

Bezoekers in dit topic

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 nov 2019
Berichten
559
Waardering
1.303
Lengte
1m68
Massa
69kg
Vetpercentage
17%
Tijd voor een nieuwe DDB meet!

Deiana Sports.jpg


Ik ontvang eventuele aan/afmeldingen voor trainen en/of eten graag uiterlijk Vr 1 Oktober !

Locatie:
Deiana Sports Enschede, Gronausevoetpad 48, 7511 BM Enschede
Datum: 9 Oktober
Tijd: trainen: 14:30.15:00 uur aanvang, trainen tot ca. 17:00 uur; eten: 18:00 uur (tijden nog onder voorbehoud.)
Toegang: gratis (Bedankt! Guiseppe Deiana :thumbup:)
Douches aanwezig: ja
Eten: BBQ, Kosten: Max 25,00 euro p.p. incl. drinken is het doel.

Mocht iemand bepaalde eet wensen of allergieën hebben, vegetariër, veganist zijn of halal, kosjer etc. eten, laat het mij weten. Dan houden wij hier rekening mee!


Na een lange tijd geen meeting is het weer tijd om eens gezellig samen te komen, in de poll kwam de datum van 9 oktober als beste uit de bus dus die is het geworden.
Ik heb vandaag voor de zekerheid nog een keer met de sportschool overlegd, nu er een datum bekend is en we zijn van harte welkom op 9 Oktober, normaal kost een dagpas 9 euro maar ik heb Guiseppe Deiana er niet over gehoord dus we kunnen zo naar binnen. Ik ben wel eind verantwoordelijk zei de eigenaar... dus gedraag je ;) Ik ga proberen een goodybag samen te laten stellen door een Duitse supplementen firma. Zodra ik meer weet meld ik dat, de beste man is nu nog met vakantie vandaar. Ook ben ik met twee verschillende keurslagers in gesprek. Ik zal binnenkort de verschillende bbq pakketten en salades hier plaatsen zodat we samen een beslissing kunnen maken. Ook zou het fijn zijn als je aangeeft wat je het liefst drinkt dan zorg ik dat het gekoeld op voorraad is.

AANGEMELD:
Japio
Shadow Project (onder voorbehoud)
Furryx94
De Aanhouder Wint
Kloontje (is al hard aan het trainen :P )
HardcoreMachine (onder voorbehoud)
BB_
ThaWasteland (een fotograaf erbij zou top zijn)
SP1988
Aline (via insta opgegeven 👍)
Nootmuskaatje
Bosje2

Leesvoer:


 
Laatst bewerkt:
Een keer in de buurt dus wellicht ben ik er ook bij😎 Wel onder voorbehoud nog.
 
De Aanhouder Wint Topper!! Inmiddels weer hard aan het trainen, dus dat moet wel goedkomen. Man moet nog even vrij zien te krijgen, als dat lukt ben ik er ook bij 😃
 
kan je misschien ook wat foto's maken, van apparatuur etc. de gym.
kan echt niks vinden online.
 
In! :D Vreten, trainen & poar neem'n! Begin net weer een beetje op gewicht te komen.
Ik zet je op de lijst, neem jij de camera ook weer mee?


Ik wil me bij deze ook aanmelden, zowel voor het trainen als het eten.
Staat genoteerd!


kan je misschien ook wat foto's maken, van apparatuur etc. de gym.
kan echt niks vinden online.
Ik zal het vandaag ff vragen en als het oke is plaats ik ze hier voor je
 
Beter komen er nog wat meer leden. Had na zo'n lange tijd wel meer animo verwacht.
 
Beter komen er nog wat meer leden. Had na zo'n lange tijd wel meer animo verwacht.
Naast dat ik niet kan is het ook 2.5 uur rijden.
 
Lijkt me echt super tof! Ik denk er wel ff over na of het me lukt kwa tijd (2,5 uur heen, 2,5 uur terug namelijk). Ja als t centraler is dan ben ik er zeker bij. Maar nu misschien ook gewoon ik laat zsm weten.
 
Nog mensen vanuit Arnhem met plek in de auto? :D
 
Ik wil me helaas afmelden, er is iets anders tussen gekomen.
 
ben er ook niet, mocht het uberhaupt doorgaan.
 
Te ver, konden beter goldsgym Nieuwegein ofzo doen
 
wat is DDB?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven