XXL Nutrition

De A.S gebruikers

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
hallo allemaal

Even een vraagje voor de A.S gebruikende bodybuilders hier op het board.
Of de mensen die zich er goed in hebben verdiept

Hoe staan jullie tegenover de vooroordelen van mensen over A.S gebruik die er uberhaupt geen reet van af weten...?

Je weet wel van die mensen die zien dat wanneer je een keer een shake je neemt al denken dat je aan de A.S zit

Ik erger me er echt groen en geel aan als je weer van die achterlijke opmerkingen krijgt.

Dan loop ik me half op te vreten van binnen soms hehe :D
 
ik gebruik géén AS, en weet er bitterweinig over
daarom dat ik zelf ook nogal afstandelijk tegenover die dingen sta
maar iig zal ik er nooit iemand om veroordelen
ik begrijp trouwens wel waarom iemand AS wil gebruiken, maar zelf...zeg nooit nooit natuurlijk maar voor mij niet.

om op je vraag te antwoorden het irriteert me idd soms dat mensen zichzelf druk maken en oordelen vellen over iets waar ze nul de botten van afweten
 
Ik trek me er niets van aan, als ik zou gebruiken ook niet. Als je op een juiste manier gebruikt en met mate dan leef je net zo lang als degenen die erover lullen, alleen wel met een beter lichaam.
 
Het ****t me echt geen reet wat een ander van me vind,laat ze allemaal lekker de rambam krijgen.

Ik doe toch wel waar ik zin in heb.
 
Testo zei:
Het ****t me echt geen reet wat een ander van me vind,laat ze allemaal lekker de rambam krijgen.

Ik doe toch wel waar ik zin in heb.

precies,van die zinloze discussies daar begin ik niet eens aan.
 
Testo zei:
Het ****t me echt geen reet wat een ander van me vind,laat ze allemaal lekker de rambam krijgen.

Ik doe toch wel waar ik zin in heb.

Pcies! meestal zijn dat opmerkingen geuit door jaloezie...
 
Hahaha, had toevallig afgelopen woensdag een kwartaalmeeting van ons bedrijg en zat ik even met 1 van de directeuren te praten. Vroeg me of een bepaalde sportzaak kon waar hij wel eens langs liep.

Ik beaamde dit en hij vroeg me of ze daar nou anabolen verkochten en of ik er ook wel eens kocht. Moest toen hard lachen en heb het m uitgelegd (de man is 41, beetje raar niet).

Hij zag namelijk een paar pro's op een poster aan het raam. Mensen veroordelen het zo snel terwijl ze eens naar hun eigen levensstyle zouden moeten kijken.

Af en toe ga ik de discussie aan (al is het om maar weer eens te ****en).
 
Je kan het de gewone mensen niet kwalijk nemen, ze weten niet beter.
als ze het wel weten is het jaloerzie.. 1 van de 2.

Vroeg keek ik er net zo tegen aan volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Jahwel maar het is zeer irritant als er opmerkingen gemaakt worden van owww jah met anabolen kan ik ook wel zo worden want dat is allemaal nep.

yeah right :rolleyes:

Mensen weten voor de helft niet wat er allemaal bij komt kijken
 
ik vind het gewoon zwaar irri als er vlak voor de zomer wat mannetjes in de sportschool komen lopen die gewoon helemaal geen reet van a.s. weten en dan zijn eigen helemaal volproppen met waardeloze kuren en ff snell vol vocht rond willen lopen.

erger ik mezelf kapot aan en dan komen ze aan je vragen als je aas voor ze hebt!!!!!!!!

helemaal krankjorem
 
fitnessboy zei:
Jahwel maar het is zeer irritant als er opmerkingen gemaakt worden van owww jah met anabolen kan ik ook wel zo worden want dat is allemaal nep.

yeah right :rolleyes:

Mensen weten voor de helft niet wat er allemaal bij komt kijken

Precies erg frustrerend ja, en vaak zijn dat de vrouwen of mannen die er zelf als shit uit zien en dan zeggen nou als ik aas neem dan lukt het mij ook.

"Nee zelfs met de zwaarste aas zal het jou never nooit lukken weekdier!!"
 
Zo kwam er paar dagen geleden nog een dwaas binnenlopen bij ons op de sportschool die vroeg of de man achter de bar ook een potje met pillen had waar die echt op ging groeien zonder al te veel te trainen, want meneer werkte 6 dagen in de week en had dus weinig tijd.
Maar meneer wilde er wel van gaan groeien :rolleyes:

Als je zoiets hoort dan denk je tog ook van Jonge jonge jonge wat zijn sommige mensen tog DOM
 
fitnessboy zei:
Zo kwam er paar dagen geleden nog een dwaas binnenlopen bij ons op de sportschool die vroeg of de man achter de bar ook een potje met pillen had waar die echt op ging groeien zonder al te veel te trainen, want meneer werkte 6 dagen in de week en had dus weinig tijd.
Maar meneer wilde er wel van gaan groeien :rolleyes:

Als je zoiets hoort dan denk je tog ook van Jonge jonge jonge wat zijn sommige mensen tog DOM

Dan hoop je ook echt dat ze het zo gebruiken dat ze acuut dood zijn.
 
Mars zei:
Dan hoop je ook echt dat ze het zo gebruiken dat ze acuut dood zijn.

Jij snapt de frusti feelings :roflol:

Haha ok das ook weer beetje overdreven ;)
 
de vooroordelen zijn zeker vervelend, maar ik voel me altijd wel gevleid als iemand aan mij vraagt of tegen mij zegt dat/of ik anabolen gebruik (ben dus nog natural)

maar als familie die shit gaat vragen is het wel minder, want wat je ook zegt, in hun achterhooft blijven de meeste toch denken dat je gebruikt :(
 
ja das k*t hoor want ze vargen je het voorzichtig en geven je een compliment omdat ze ook bang zijn dat ze anders geen hulp meer van je krijgen/of een dreun krijgen haha. maar dan gaan steeds meer mensen het ana je vragen en dan blijkt dat sommige mensen het er al op hebben gegooid dat je GEWOON GEBRUIKT. ik ben pas paar weken begonnen en 2 mensen wisten het en zouden mondje dicht houden maar ik voel nu al dat meer mensen gana vragen of AS nix voor me is haha. nu werkt het tot nu toe voor mij helemaal niet dus ze zien ook dat ik juist minder pak . nu stana ze allemaal raar te kijken haha. doet ie ut of doet ie ut niet
 
Mij intreseert het me ook niet Ik praat er gewoon open tegen idereen op de sportschool en in mijn vriendenkring . De meeste zien het toch wel als je ineens zo snel groeit Je moet ze dan gewoon een stap voor zijn . Vooroordelen blijf je toch houden ,en dat is met alles Als ik me daar ook nog druk over moet maken .
Maar ik moet zeggen dat ik helemaal geen negatieve reacties krijg . Juist meer positieve reacties en idereen wil er meer over weten en die zegge van ,nou ik ben benieuwd hoe het aan slaat bij je .
Ik denk ook dat het ligt in wat voor sportschool je traint Er zijn natuurlijk veel sportscholen die meer voor fitness dan BB zijn en daar heb je eerder die negatieve reacties Van AS . Bij de sportscholen waar veel BB lijkt het allemaal heel gewoon . Wordt gewoon over gepraat in the gym en aan de bar .
Ideeen uitgewisseld En niemand kijkt er raar van op .
Plus soms komt er ook een stukje jalouzie van de ander bij kijken . Mensen die er geen verstand van hebben maar die het eigenlijk ook willen . Ze zien jouw snel groot en sterk worden en zelf trainen ze en boeken te langzaam resultaat .
 
Laatst bewerkt:
ik zit echt in de fitness haha. hier hebben ze voornamelijk nooit een ader gezien. gene strepen over schouders of borst (kennen ze niet) en as (dat zijn gewoon allemaal anabolen: wete nze verder niets van)
 
Als je tegenwoordig creatine in huis hebt woon je al in een drugspand :D
 
Back
Naar boven