Fitness Seller

de AbFlex 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tswhey

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
1.603
Waardering
0
HET ALLERNIEUWSTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

VET KOEL HE??@@@!!!

Een strakke buik en slanke taille in slechts drie minuten per dag.

Met de Abflex II traint u uw buikspieren door het 6-delige weerstandspad dat u tijdens de oefening tegen uw buik aanhoudt. Het weerstandspad bestaat uit zes speciaal vormgegeven weerstandskussentjes om alle 6 de buikspiergroepen tegelijkertijd te trainen. Met één oefening krijgt u een strakke buik en slanke taille.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De Abflex II heeft 20 weerstandsniveaus variërend van 2,5 kilo voor beginners tot meer dan 50 kilo voor gevorderden.
Bij uw bestelling ontvangt u een unieke aerobicsvideo voor nog meer oefeningen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pakket bevat:

Abflex II
Aerobicsvideo


voor MAAR: ....::::!!!!^^^^€ 44,92^^^^!!!!::::....


dus als er nog SCHRALE ECTO'S zijn die vet buff willen worden...............HIER IS JE KANS!!!!!!!!!
 
:roflol: miiiiike vertel meer meer meer!

OMG druk hard tegen je abzzz aan dan groeien ze!
 
trek hard aan je derde been dan groeit ie ook
 
Perfect apparaat moet ik zeggen. Ik doe dit elke dag 5 minuten en mijn armen zijn al 4cm gegroeid! Ik denk dat als ik de Billy Blanks' bootcamp video koop, ik Ronny er zo uitrace.
 
ik heb gehoord dat ronnie een aangepaste versie van 150 kg druk heeft! en dan nog bind hij dr schijven aan vast! :eek:
 
lijkt me meer een heavy-duty drilboor-dildo.
 
Stixxx zei:
lijkt me meer een heavy-duty drilboor-dildo.

Dat voor 44 euro..........toch niet slecht
Eens wie ik daar anaal mee kan plezieren :D
 
Oud dingetje, was vroeger ook op TV, maar hij werkt wel!

Sorry, dit is versie 2 :D
 
Ik ben verkocht!! geweldig verhaal, ik heb helemaal overtuigd, weet zeker dat het werkt!! Ik heb er gelijk 3 besteld. 2 voor me zelf en 1 voor mijn moeder. JOEHOE!! ABS!! HERE I COME :D
 
Tractortje zei:
Oud dingetje, was vroeger ook op TV, maar hij werkt wel!

Sorry, dit is versie 2 :D

ja die eerste was heel slecht en werkte niet, maar deze................. :cool:

over deze zijn ZE ook wel te spreken:

1088744548.jpg


Train uw gehele lichaam met één gemakkelijke oefening.

Met de Fitness Pump traint u uw borstspieren, schouders, rug, biceps, triceps, benen, dijen en buik. De Fitness Pump ondersteunt uw lichaam goed, zodat u makkelijker meer oefeningen kunt doen dan met gewone push-ups. U kunt verschillende spiergroepen trainen met variabele weerstandsniveaus, als u het weerstandsniveau hoger zet zult u zeer gemakkelijk spiermassa aankomen.

De set bevat:

Fitness Pump trainingsapparaat
Gebruiksaanwijzing




Veel triester kan het toch niet???
 
tswhey zei:
ja die eerste was heel slecht en werkte niet, maar deze................. :cool:

over deze zijn ZE ook wel te spreken:

1088744548.jpg


Train uw gehele lichaam met één gemakkelijke oefening.

Met de Fitness Pump traint u uw borstspieren, schouders, rug, biceps, triceps, benen, dijen en buik. De Fitness Pump ondersteunt uw lichaam goed, zodat u makkelijker meer oefeningen kunt doen dan met gewone push-ups. U kunt verschillende spiergroepen trainen met variabele weerstandsniveaus, als u het weerstandsniveau hoger zet zult u zeer gemakkelijk spiermassa aankomen.

De set bevat:

Fitness Pump trainingsapparaat
Gebruiksaanwijzing




Veel triester kan het toch niet???

Oftwel: ik ben te ecto om push-ups te doen dus ik gebruik een apparaat dat mij helpt om hoog te duwen met een hefboomwerking zodat ik WEL 100push-ups kan doen.. GRANDIOOS!! Die dik gedrukte zin heeft me overtuigd....

Ik ben verkocht!! Weer een aankoop erbij :D
 
Ze moeten toch iets vinden om aan de mensen te verkopen, hoe zou je zelf zijn moest je CEO van een bepaald bedrijf zijn, de winsten moeten binnenstromen he :).
 
Ik houdhet gewoon bij billy's bootcamp. Dat is echt de shizzl mywizzle.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
lionel zei:
Ik houdhet gewoon bij billy's bootcamp. Dat is echt de shizzl mywizzle.

ja ok, maart heb je dan wel de hele set gekocht anders hoor je er niet bij hoor!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
^ Helaas ben ik nog beginner.. Ik hoop na de zomer aan de intermediate cursus te mogen beginnen.
 
jezus wat een k*tzooi is me dat, die abflex ? :eek:
 
Back
Naar boven