XXL Nutrition

de AbFlex 2

Bezoekers in dit topic

lionel zei:
^ Helaas ben ik nog beginner.. Ik hoop na de zomer aan de intermediate cursus te mogen beginnen.


oh ja, nou veel trainen dan maar,

ikzelf ben zojuist door billy gecontracteerd, en heb daarbij de eer mogen krijgen om een foto van billy als avatar te hebben :cool:
 
huckfinn zei:
Gewoon jaloers dat ie bij ons wel werkt zeker...

jah, of kan je het gewoon niet betalen ofzo en dat je nu je frustatie op ons af reageert :(

je kan altijd nog de ABFLEX 1 kopen die is een stuk goedkoper, wel wat minder goed natuurlijk (en je hoort er ook niet bij) :cool:
 
@tswhey: puike avatar dude. Die billy (wat een naam eigenlijk) heeft wel wat weg van die negert die de workouts verzorgde bij 'big diet'. Carlos Lens ofzo.
 
Ik heb een poster van billy boven mijn bed hangen. Dat mogen jullie gerust weten. En ik ben al bij video 3 van zijn bootcamp!!
 
tswhey zei:
jah, of kan je het gewoon niet betalen ofzo en dat je nu je frustatie op ons af reageert :(

je kan altijd nog de ABFLEX 1 kopen die is een stuk goedkoper, wel wat minder goed natuurlijk (en je hoort er ook niet bij) :cool:
:sob:
 
huckfinn zei:
Perfect apparaat moet ik zeggen. Ik doe dit elke dag 5 minuten en mijn armen zijn al 4cm gegroeid! Ik denk dat als ik de Billy Blanks' bootcamp video koop, ik Ronny er zo uitrace.

Vergeet niet de saunabelt, dan kom je binnen een mum van tijd op 4% vet :roflol: .
 
Jinsu zei:
Vergeet niet de saunabelt, dan kom je binnen een mum van tijd op 4% vet :roflol: .

whoooo ECHT waar :eek!:

VERTEL MEEEEER
 
CitizenDildo zei:
Nou dat dat allemaal bullshit is ;)

als je er een gratis wil hebben kan je het ook gewoon aardig vragen hoor ???


:D
 
WOWOWOWOWOW, mike it's absolute amazing:rolleyes:
 
Back
Naar boven