Fitness Seller

De allereerste keer.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
29 jun 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Goeiedag,

Ik ben nieuw op het forum en zou graag het een en ander willen weten over de eerste keer kuren, Ik ben een 22 jarige jongen uit het noorden van het land. Ik train nu zo'n 3 jaar en ben van 59kg 10% BF naar 77kg 10% bf gegaan, ik heb onlangs mijn fitvak papieren gehaald en door de jaren heen veel kennis vergaard op het gebied van voeding en training. Vandaar dus de volgende stap. Ik zou graag een keer willen ervaren hoe het is om een kuur te gebruiken, en te zien wat dit doet met mijn lichaam onder optimale omstandigheden doet. denk aan een perfect eetschema, de juiste hoeveelheden en een goed trainingsschema. Nu is mijn vraag, wat wordt er aangeraden als beginnerskuur en waarom? Deze vraag stel ik om zoveel mogelijk kennis te verzamelen en uiteindelijk toe te passen om op een zo veilig mogelijke en verantwoorde manier te gebruiken

Met vriendelijke groet.
 
Gebruik even de zoekfunctie...

D98E8438-4578-49FC-8AE7-8304D0E0A20C.png
 
Dat eetschema en trainingsschema had allang perfect moeten zijn alvorens je aan kuren denkt, bovendien zal dit helemaal op orde moeten zijn ná je kuur wanneer je de gewonnen massa vast wilt houden.

10 weken 500mg test 200mg mast + 2x500iu/week hCG
4 weken nakuren met clomid op 50mg evt laatste 2 weken naar 25mg.
 
test 500 1-10 ( mijn eerste was sust prima bevallen)
week 11 en 12 niks
week 13 -16 nolva op 20 mg
 
1-14 300mg test-e
1-14 400mg primobolan

HCG mee laten lopen gedurende kuur en 4 weken nakuren met 25mg clomid.
 
Back
Naar boven