XXL Nutrition

De Avondploeg van DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ha ja, een slaapmutske
 
ja en morgen 6:00 weer de wekker ???
vrouwtje heeft ochtenddienst en ik ga maar lekker trainen dan 's ochtends
 
valt mee;), ik ga ook graag de zondag... lekker rustig, buiten paar vaste die er waren. geen wachttijden en nadien nog een leuke babbel aan de bar

precies, lekker rustig. ga de benen doen morgen. maar daarna niet aan de bar hangen. gewoon lekker naar huis en eten :D
 
Ik join the club, morgen ook maar even langs de gym aangezien ik me kuiten nog steeds niet
getraind heb deze week. Bijna al mijn vrienden doen aan de ramadan dus uitgaan zit er ook
niet in en ben ook zo blut als een MOFO. Dus nu maar een beetje vol stampen met eten :D
 
Ik join the club, morgen ook maar even langs de gym aangezien ik me kuiten nog steeds niet
getraind heb deze week. Bijna al mijn vrienden doen aan de ramadan dus uitgaan zit er ook
niet in en ben ook zo blut als een MOFO. Dus nu maar een beetje vol stampen met eten :D

mooie inhaaldag dan die zondag ;)
ik had mn benen ook overgeslagen vd week. en aangezien ik morgen verder lekker geen **** hoef te doen d8 ik: een mooie dag voor de benen :D
 
mooie inhaaldag dan die zondag ;)
ik had mn benen ook overgeslagen vd week. en aangezien ik morgen verder lekker geen **** hoef te doen d8 ik: een mooie dag voor de benen :D

Dat dacht ik, wel altijd even inhouden aangezien ik graag te snel teveel wil doen
dus het word de kuiten en dan kappen :D
Ik wens je alvast veel plezier met de spierpijn ;)
 
tegen 10.30 sta ik al onder de douche:rolleyes:

hahaha...ja kheb de mazzel dat ik tegenover de sportschool woon, ff de straat oversteken. daarentegen is t jammere dat t geen hardcore sportschool is , maar ja, lekker dichtbij he . daarnaast train ik nog in een andere sportschool met mn trainingsmaat. maar daar ga ik alleen in t weekend heen (toevallig dit weekend ff niet :D )
 
Dat dacht ik, wel altijd even inhouden aangezien ik graag te snel teveel wil doen
dus het word de kuiten en dan kappen :D
Ik wens je alvast veel plezier met de spierpijn ;)

hahahaha...dat heb ik nou ook ja, maar ga wel proberen iets MEER dan all1 kuiten te doen :D
 
Tjonge, wat was het hier gisteravond weer gezellig. :rolleyes:

(In dit topic dus!)
 
de avondploeg is weer aanweziggggg.....wie volgt?
 
Back
Naar boven