MuscleMeat

De Avondploeg van DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

"Kijk ma zonder handen"

ForkInHead800_600.jpg
 
:D:D

De beste man heeft al genoeg medicatie om uberhaupt te blijven leven dus zal hem maar niet de testo uit z'n oren laten spuiten :D

Ik moet het eigenlijk aan een van die "superdudez" hier overlaten maar : Geil :p (tenzij je ons achterna zit met een deegroller of erger)

Ik weet wel waar je overdroomt, gespierde motorrijders :o daarom wil je steeds achterop :D

Ja, wanneer kom je me nou eens halen?!

hey flowergrrl....ja laat me lachen man :o
zit je post te lezen en toen moest k zo lachen ...maar er kwamen mensen aan de balie die d8en wat is die gozer happy dannnnn? :D

:roflol:
 
Ja, wanneer kom je me nou eens halen?!



:roflol:

echt waar...zit hier te lachen , komen allemaal mensen serio voorbij in rolstoel en ik zit hier met blosjes op me wangen te lachen whahahahaha je zou die gezichten hier moeten zien :D
 
Ja, wanneer kom je me nou eens halen?!

Uhmz, ik heb niet eens je IP adres dus laat staan verder iets :rolleyes:

echt waar...zit hier te lachen , komen allemaal mensen serio voorbij in rolstoel en ik zit hier met blosjes op me wangen te lachen whahahahaha je zou die gezichten hier moeten zien :D


"Jou es in rolstoel zetten en kijken of je nog lacht vuil tuig, jeugd van tegenwoordig"

:o
 
echt waar...zit hier te lachen , komen allemaal mensen serio voorbij in rolstoel en ik zit hier met blosjes op me wangen te lachen whahahahaha je zou die gezichten hier moeten zien :D

Wel toch met de handen boven het bureau toch
 
Uhmz, ik heb niet eens je IP adres dus laat staan verder iets :rolleyes:




"Jou es in rolstoel zetten en kijken of je nog lacht vuil tuig, jeugd van tegenwoordig en ga toch eens aan het werk"

:o

:D
 
Zit regelmatig in A'dam op de motor ,..... maar moet dan wel weer richting Brabant naar huis en de volgende dag pas weer terug :eyebrow:
 
Er kijk nu

Markie13, bur, Capoeirist, clawfinger, CoD, Enjee, flowergrrl, Nuttin no go so, Rob G, SpprSi


Goed topic dit :D
 
Proost ;)


Ik ga afhaken, ga bankhangen, morgen weer 10u lang achter de werkpc vierkante ogen kweken.



p.s. je pa testo voeren is misschien ook wel een oplossing zodat ie wat nuttigers gaat doen als computeren op zondag avond :o



XXXL : Ben verhuisd van Brabant naar omg. Amsterdam, brabant rijd wat leuker maar boven amsterdam wat meer noord holland in is leuk dijkjes rijden ;)
 
jongens wat een wat, watskeburt met die verbroedering? :eek:

ben geen sadist hoor, ben heeeel aardig voor de mensen hier, iedereen doet een peukie met me en ze vinden t allemaal jammer dat k vandaag VOOR T LAATST BEN!!! :D
 
Ik heb ook een motor en ben woonachtig in Haarlemmermeer :cool:

Kom ik ook in aanmerking
 
Proost ;)


Ik ga afhaken, ga bankhangen, morgen weer 10u lang achter de werkpc vierkante ogen kweken.



p.s. je pa testo voeren is misschien ook wel een oplossing zodat ie wat nuttigers gaat doen als computeren op zondag avond :o



XXXL : Ben verhuisd van Brabant naar omg. Amsterdam, brabant rijd wat leuker maar boven amsterdam wat meer noord holland in is leuk dijkjes rijden ;)


zker zelfstandig ondernemer....
onze avonddienst is tot 2300 hoor afhaker!!! :D:p
 
Cheer me up! Ik heb morgen herexamen en ik zie het niet goed zitten. Als ik niet slaag moet ik gaan werken. Ga me slecht voelen als het niet lukt:(. Dan heb ik enkel een ASO-diploma waar je niks mee bent, maar goed, we gaan door:)!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een motor en ben woonachtig in Haarlemmermeer :cool:

Kom ik ook in aanmerking

Heb ik ook tijdje gezeten.. haarlemmermeer... burgerveen..wat een gat :D wel mooi bij rijsenhout daar aan het water.



Nu peer ik hem echt ;)
 
Back
Naar boven