MuscleMeat

De Avondploeg van DBB

Bezoekers in dit topic

Goedenavond iedereen en ja laat de goeie er hier ook maar vanaf ;)
 
een vrouw en belastingen



slechtste combinatie die je maar kunt noemen!!
:eek:

waarom komt die 4duizend voor jou rekening?

laat de vrouw het maar opknappen als het haar schuld is............werken zal ze!
;)
 
slechtste combinatie die je maar kunt noemen!!
:eek:

waarom komt die 4duizend voor jou rekening?

laat de vrouw het maar opknappen als het haar schuld is............werken zal ze!
;)

nee staan los van elkaar bro, ben ook ni getrouwd
 
ja een rekeningetje van 4000 euro:mad:


pffff, ik heb ook een paar brute rekeningen:mad:

je ontkomt er niet aan. ik ben verdomme alleen maar aan het werken om die k#t rekeningen te betalen.
 
pffff, ik heb ook een paar brute rekeningen:mad:

je ontkomt er niet aan. ik ben verdomme alleen maar aan het werken om die k#t rekeningen te betalen.

moet 2200 euro betalen maar ook nog 1900 euro omdat ze verleden jaar gemist waren. kreeg ze natuurlijk in dezelfde periode... zijn dan verwonderd dat de mensen int zwart gaan werken:mad:
 
jip vaste lasten zijn in nl gigantisch. als mijn vader nu echt ziek wordt kan hij zijn bedrijf opdoeken:(

en wie gaan er nou nog uit ?
Niemand ?
 
stond daarnet nog op het punt van uit te gaan, maar heb het toch maar afgeblazen.

ik ga me volgende week vrijdag wel eens smijten :)
 
Net weer chocoletter op.. mmmmmm
 
chocoletter ???

wat moet ik me daarbij voorstellen ? :)
 
k ga wat american dad episodes kijken, k kan ni maffe
 
Chocoletter? Zijn die er al?

uit de HEMA zeker? Wij hebben ook een HEMA hier, maar de chocolade letters met nootjes zijn altijd snel uitverkocht, zeker die met letter M

Had jij de N, ryu :D :D
 
uit de HEMA zeker? Wij hebben ook een HEMA hier, maar de chocolade letters met nootjes zijn altijd snel uitverkocht, zeker die met letter M

Had jij de N, ryu :D :D

Chocoladeletters heb je hier in NL overal: supermarkten, warenhuizen... idd ook bij de HEMA. Wist niet dat ze er al waren (wel pepernoten).
 
dag avondploeg,

net wat gbl + chocomelk
is dat niet goed voor de gezondheid:Dbeter als alcohol he:meal:
daarna uitgaan:)
 
Back
Naar boven