AndroidHealthClinic

De Avondploeg van DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cheer me up! Ik heb morgen herexamen en ik zie het niet goed zitten. Als ik niet slaag moet ik gaan werken. Ga me echt mislukt voelen als het niet lukt:(. Dan heb ik enkel een ASO-diploma waar je niks mee bent.

:roflol:
 
Proost ;)

Ik ga afhaken, ga bankhangen, morgen weer 10u lang achter de werkpc vierkante ogen kweken.

p.s. je pa testo voeren is misschien ook wel een oplossing zodat ie wat nuttigers gaat doen als computeren op zondag avond :o

XXXL : Ben verhuisd van Brabant naar omg. Amsterdam, brabant rijd wat leuker maar boven amsterdam wat meer noord holland in is leuk dijkjes rijden ;)

Ik heb ook een motor en ben woonachtig in Haarlemmermeer :cool:

Kom ik ook in aanmerking

Ja hoor, ik zal het vast in m'n agenda noteren, zit nu tot november volgeboekt met DBB-motor-ritjes. :)
 
zker zelfstandig ondernemer....
onze avonddienst is tot 2300 hoor afhaker!!! :D:p


Nee werk voor een baas, maar amerikaans bedrijf. Hoog salaris en wat extra werken.



Mijn avonddienst eindigd hier, over anderhalf uur bed in en morgen fris als een hoentje op staan om morgen avond monster training te gaan verzetten.



Gisteren 2 meter paal de grond in moeten heien met een heiblok, spierpijn :D
 
flowergrrl, waar sta je dan?
dan toeter ik wel eve....heb nl. geen motor :(
 
Cheer me up! Ik heb morgen herexamen en ik zie het niet goed zitten. Als ik niet slaag moet ik gaan werken. Ga me echt mislukt voelen als het niet lukt:(. Dan heb ik enkel een ASO-diploma waar je niks mee bent.

gewoon lekker gaan werken beetje rondkijken wat je leuk vind en dan op je 27ste trug naar school.....zo zou ik t doen :D
 
Proost ;)
XXXL : Ben verhuisd van Brabant naar omg. Amsterdam, brabant rijd wat leuker maar boven amsterdam wat meer noord holland in is leuk dijkjes rijden ;)

Klopt , ben hier ook regelmatig te vinden op de motor , leuk rijden hier in A'dam hoor :D
 
gewoon lekker gaan werken beetje rondkijken wat je leuk vind en dan op je 27ste trug naar school.....zo zou ik t doen :D

Ik denk dat ik me dan ga inschrijven voor een cursus fitnessinstructeur, zou ik heel graag willen worden, ook als ik zou slagen...
 
gewoon lekker gaan werken beetje rondkijken wat je leuk vind en dan op je 27ste trug naar school.....zo zou ik t doen :D

hehehe kan het nog beter. Volgend school jaar ga ik beginnen 31 jaar :D
 
Mensen, you rule!!!!!!

:kiss:
 
Mijn kansen stijgen weer. Eerst een rondje op de motor en daarna een rondje in een warme auto :D
 
Back
Naar boven