MuscleMeat

De Avondploeg van DBB (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Snap je 't niet? Kom je ook uit Belgenland?

Wat geweest is, is geweest... je kunt dingen teruglezen maar niet meer dat gevoel terughalen, dat is history weetjewel?

k snap je heel goed, k kom nie uit belgie en als k foto's van me vakantie trugkijk kom t gevoel echt wel trug :D
 
Niet normaal toch??!! 316 posts in een recordtijd ja, twee uur ofzo, over niets??!?!?!

laat ik er dan ook nog een schepje bovenop doen.

pff. ik verveel me dus ik ga nog ff HIIT doen :eek: haha
 
k snap je heel goed, k kom nie uit belgie en als k foto's van me vakantie trugkijk kom t gevoel echt wel trug :D

Jamaar schattie luister nou, twee uur geleden zat jij voor je pc te lachen op je werk, met mensen in rolstoelen die je raar aankeken, en ik was ook stuk hier... en nu kan je alles wel teruglezen maar dat gevoel, die sfeer, die spirit van toen, dat komt niet meer terug, dat is history, geweest, klaar!!!!!!!!!
 
Asje flower

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jamaar schattie luister nou, twee uur geleden zat jij voor je pc te lachen op je werk, met mensen in rolstoelen die je raar aankeken, en ik was ook stuk hier... en nu kan je alles wel teruglezen maar dat gevoel, die sfeer, die spirit van toen, dat komt niet meer terug, dat is history, geweest, klaar!!!!!!!!!

maar DE HERINNERING blijft :D

ey luister lekker ding! dan gaan we volgende keer tog gewoon weer losssss? :D

trouwens, dr rijden nu geen rolstoelen meer voorbij die me raar aankijken...mensen liggen op bed hier ofzo
 
We?
Daar zijn we geen horrepoten bij nodig hinkeltje:D
Flower wil denk ik een echte vent en niet zo'n kleinzerig kereltje.

leuk dat je het voor me opneemt en jezelf naar beneden haalt, maar wees optimistisch man, een kleinzerig kereltje ben je toch niet? ok, een beetje dan, maar niet getreurd, wij vinden jou nog wel aardig....
 
shit man!! kheb echt geen **** gedaan hier op me werk
was helemaal into this topic whahahaha
 
Jullie zijn lief.
 
Back
Naar boven