Fitness Seller

De Avondploeg van DBB (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Werk?

Ga kalm jaar hebben: 4 dagen thuis en 3 dagen les, lovely!

ja, sta met de laten, en heb ook afspraken deze week... moet tussendoor ook nog trainen
 
Stancke 4 dagen thuis?

Weekend + maandag vrij toch? En al de rest heb je toch wel les? :D
 
Stancke 4 dagen thuis?

Weekend + maandag vrij toch? En al de rest heb je toch wel les? :D

Maandag
Dinsdag 10u beginnen
Woensdag les
Donderdag 3u pauze
Vrijdag halve dag

Volledige dag + 2u + 0u + 3u + halve dag = 2 dagen + Zaterdag + Zondag = 4 dagen :D
 
Als we zo gaan beginnen :D

Ik heb hier nog een foto die jullie vrij mogen gebruiken, hoe vaker hoe liever:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Slaapwel jongen. :aai:
 
Die gast is wss beresterk!
 
Tot vanavond jongens!

M'n achtergelaten date begint te zagen :D
 
Hee Markie, hoe was je holiday?

:wave: flowergrrl



Holiday was zeer aangenaam in Turky. 37 graden strand, bier, coctails en veel eten. Ik heb weinig kleren gekocht, omdat ik nu het gevoel had dat het in nederland net zo duur is. Deze vakantie heeft voor ruim 3 kilo extra massa gezorgd :o
 
:wave: flowergrrl



Holiday was zeer aangenaam in Turky. 37 graden strand, bier, coctails en veel eten. Ik heb weinig kleren gekocht, omdat ik nu het gevoel had dat het in nederland net zo duur is. Deze vakantie heeft voor ruim 3 kilo extra massa gezorgd :o

hehe , ken 't ben net 8dgn naar de Cote d'azur geweest , heeft me ook weer geholpen aan te komen met 3 kg :D
 
Mmmmmm, wil ook graag nog eens de zon opzoeken (is al 3 jaar geleden dat ik nog eens op reis ben geweest met de ouders) maar deze week normaal m'n (eerste) skireis gaan regelen voor 10dagen:o
 
hehe , ken 't ben net 8dgn naar de Cote d'azur geweest , heeft me ook weer geholpen aan te komen met 3 kg :D

Ben alweer een anderhalve week in de cut, maar is er nog steeds niet af. Ik denk dat mijn lichaam weer in een winter stand staat. Elke winter ben ik tussen de 5 en de 10 kilo zwaarde als in de zomer en dat terwijl ik niks verander aan mijn voeding.
 
zo, effe een stapje gaan zetten:klink:
 
Stancke blijft thuis:p Trainen gaat voor
 
vanavond geen training; ik ga een nieuw restaurantje uit proberen......schijnt lekker & goedkoop te wezen!

geen cardio, geen gespam........tot maandag!
;)
 
Back
Naar boven