AndroidHealthClinic

De belgische friet is niet meer

Bezoekers in dit topic

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
11
Jammer maar helaas.... alle frituren in mijn buurt zijn
al een tijdje overgeschakeld op de smakeloze
diepvries/voorgebakken frieten. (macdonaldsfrieten)
Vroeger ging ik zeker 1x per week maar nu hoeft het voor mij
niet meer.
K hoop dat ze allemaal failliet gaan. :mad:

Kijk wat je nu doet. Krijg ik honger. :mad:

Mmm ja jammer... al maakt het voor mezelf niet veel uit. :)

Is dit dezelfde ergenis als die ik heb en dat er nu gewoon in bijna elke koeler van een snackbar gewoon openlijk reclame gemaakt wordt voor die troep van Mora en dat men er op één of andere manier trots is het nog aan te bieden ook..?:(

Sowieso wil ik helemaal niet weten waar het vandaan komt en al helemaal niet dat het gewoon uit doosjes komt die ik zelf ook in de supermarkt kan kopen. Voor éénderde van de prijs die ik er bij de snackbarharses voor moet neertellen..:mad:

Ow jammer :( Een echte friet is zo zalig lekker. In diepenbeek & maaseik kan ik niet klagen gelukkig :D

En de eerste de beste die hier gaat beginnen over "patat" moet een nekschot krijgen. Het is friet potverdomme.

Bij ons is er nog lekkere patat te krijgen!

Ik heb btw vandaag weer voldaan aan mijn ritueel. Na het werk friet en frikandellen, en nu weer aan het bier. Achja, goed eten :)

Laatst bewerkt:
Patat inderdaad dat is dat andere woord voor FRIET, heb het in Amsterdam geleerd toen ik een jaar of 14 was ofzo hehe

ik zeg altijd: gefrituurde in kleine reepjes gesneden aardappelen met mayo curry en uitjes

**** it.. het is patat :o

lekkere frieten zijn overal te vinden in belgie :)

je gaat gewoon naar de verkeerde zaken

Back
Naar boven