Fitness Seller

De beste aminozuur producten

Bezoekers in dit topic

Amateurtrainert

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
195
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Heb een beetje rond zitten kijken op de bodyenfitshop.nl, en kom daar nogal veel verschillende producten tegen op het gebied van aminozuren.
Mijn vraag dus aan jullie, wat zijn volgens jullie de beste producten? Waarmee heb je de beste ervaringen? Wat werkt beter, poeders of capsules?

Alvast bedankt:thumbs:
 
Amino 2222 liquid caps van Optimum nutrition
 
Ok, bedankt voor de reacties.
Dan zal ik gaan voor de Essential Amino Stack.
 
Ik gebruik zelf ook EAS maar waarop baseert iedereen zijn keuze voor beste Aminozuur product? Uitsluitend wat op de verpakking staat of komt er nog een vorm van gebruikerservaring bij?
 
Had ook geen andere reactie verwacht van de baas zelf ;)

hahaha... het is zo dat ik een fan ben geworden van vrije aminozuren en daarom zijn we met EAS gekomen precies zoals ik de samenstelling wilde. dus uiteraard ben ik er een voorstander van.. het is precies zo als ik het wou hebben ;)
 
hahaha... het is zo dat ik een fan ben geworden van vrije aminozuren en daarom zijn we met EAS gekomen precies zoals ik de samenstelling wilde. dus uiteraard ben ik er een voorstander van.. het is precies zo als ik het wou hebben ;)

Kijk, das nou goed om te horen van iemand met jouw postuur. Hopelijk gaat het bij mij er ook ooit zo uit zien.

EAS dus!:thumbs:
 
Ook ik zeg EAS
 
Kijk, das nou goed om te horen van iemand met jouw postuur. Hopelijk gaat het bij mij er ook ooit zo uit zien.

EAS dus!:thumbs:

Dat is vast gekomen door de EAS:cool:, dan kun je beter alleen maar Musletech producten gebruiken want die zijn volgens Jay ook top:P

Kijk ook eens naar purple wraath van controlled labs, is EAS met toevoegingen en uiteindelijk nog goedkopers als die van xxl, gaat bovendien erg lang mee en is goed te zuipen.
 
Dat is vast gekomen door de EAS:cool:, dan kun je beter alleen maar Musletech producten gebruiken want die zijn volgens Jay ook top:P

Kijk ook eens naar purple wraath van controlled labs, is EAS met toevoegingen en uiteindelijk nog goedkopers als die van xxl, gaat bovendien erg lang mee en is goed te zuipen.

Zo te lezen is het al niks voor mij die purple wraath, er staat dat gebruik kan leiden tot een tintelend gevoel. Dat heb ik ook gemerkt bij Superpump 250, daar kan ik dus echt niet tegen, word ik supermisselijk van.
Leuk spul maar niet voor mij.
Hoe zit dat nou trouwens met vloeibare aminozuren en in pilvorm? Ik was net in een supplementenwinkel en die hadden vloeibare aminozuren maar ook pillen, en die man raadde me toch pillen aan en zei dat ze beter werkten.
Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?
 
Ik moet zeggen dat ik nog nooit last gehad heb van die tintelingen maargoed, vloeibaare aminozuren en in pilvorm klinkt allemaal leuk maar je betaald minstens 3x zoveel
 
Zo te lezen is het al niks voor mij die purple wraath, er staat dat gebruik kan leiden tot een tintelend gevoel. Dat heb ik ook gemerkt bij Superpump 250, daar kan ik dus echt niet tegen, word ik supermisselijk van.
Leuk spul maar niet voor mij.
Hoe zit dat nou trouwens met vloeibare aminozuren en in pilvorm? Ik was net in een supplementenwinkel en die hadden vloeibare aminozuren maar ook pillen, en die man raadde me toch pillen aan en zei dat ze beter werkten.
Wie kan mij hier duidelijkheid over geven?

we hebben de beta alanine die die tintelingen verzoorzaakt bewust uit EAS gelaten. ik vind het geen goede toevoeging en het beperkt de inname van het product dan alleen tot voor de training.

Beste pak je poedervorm aminozuren.. vloeibare zijn toch minder van kwaliteit.
 
we hebben de beta alanine die die tintelingen verzoorzaakt bewust uit EAS gelaten. ik vind het geen goede toevoeging en het beperkt de inname van het product dan alleen tot voor de training.

Beste pak je poedervorm aminozuren.. vloeibare zijn toch minder van kwaliteit.

Ok. Ik heb 500 gram EAS besteld op je site. Hoe lang duurt het voordat het er is?
 
Wat raden jullie trouwens aan qua inname? Voor of na de training? En hoeveel?
Ik doe meestal een uurtje KT en daarna een kwartiertje of een half uur cardio.
 
Gebruik:
Neem één dosering voor de training en één dosering na de training. Meng EAS in een shakebeker met water. Neem voor de beste resulaten EAS na de training in met Dextro Juice of Waxy Maize.

Ook kan je EAS prima innemen op andere momenten van de dag om je aminozuren behoefte aan te vullen.

XXL Tip 1 Neem EAS samen met Dextro Juice of Waxy Maize voor de perfecte post workout shake.

XXL Tip 2 Combineer Essential Amino Stack met Unleash! en MegaGrow voor een superstack. Alles wat je maar nodig hebt om te kunnen knallen met de training en om daarna snel te herstellen zit in deze
Super voordelige XXL Training Stack.
 
Back
Naar boven