Fitness Seller

De beste Bios? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Naar welke bios gaan jullie meestal?

Aangezien ik in omgeving Rotterdam woon, ga ik meestal naar Pathé Schouwburgplein of anders die nieuwe bij De Kuip in Rotterdam-Zuid. Ook ga ik soms naar Kinepolis in Antwerpen... zeer mooie bios :thumbup:
 
Cinecity in Vlissingen of Pathé Eindhoven, maar ik geef toch de voorkeur aan Cinecity.
 
Kinepolis in Antwerpen :thumb:
 
Voorheen was ik een redelijke filmfanaat en had ook het geluk een goede bios vlakbij te vinden: Molenstraattheater Wageningen. Knus en niet te groot, ze waren er vaak snel bij met nieuwe dingen en hadden ook miss als een van de eersten 'sneak previews' .
Daarnaast een redelijke alternatieve filmscène in Hotel de Wereld en dan nog her en der vertoningen door studentenverenigingen

Espi, die te veel tijd thuis besteedt en ook wel van KaZaa en het studentennetwerk DVDs downloadt
 
Kinepolis Antwerpen

tegenwoordig ook Utopolis in Turnhout

:thumb:
 
Originally posted by Esperantisto
Voorheen was ik een redelijke filmfanaat en had ook het geluk een goede bios vlakbij te vinden: Molenstraattheater Wageningen. Knus en niet te groot, ze waren er vaak snel bij met nieuwe dingen en hadden ook miss als een van de eersten 'sneak previews' .
Daarnaast een redelijke alternatieve filmscène in Hotel de Wereld en dan nog her en der vertoningen door studentenverenigingen

Espi, die te veel tijd thuis besteedt en ook wel van KaZaa en het studentennetwerk DVDs downloadt

Alleen als bb van 110 kilo met 1.86 m kan je absoluut niet zitten in het molenstraat. stoelen klein en smal en je kan je benen niet kwijt..
 
rotterdam, pathe schouwburgplein/de kuip
 
Da's waar, maar met slechts 1,585 m had ik dat probleem niet.. :D
Dan pas je zeker niet in een gemiddelde stadsbus vermoed ik?

Espi
 
met bussen zit ik altijd met mn schouders, aangezien ik nogal brede schouders heb pas ik nooit op 1 stoel
 
Kinepolis? is dat het oude Metropolis?
 
Kom toevallig net bij Pathe de Kuip vandaan..
Scheelt wel in t parkeergeld ;) je hoeft er namelijk niet te betalen..
 
Pathe in Helmond. Af en toe naar EuroCenima of Rembrant in Eindhoven. Vind het irritant dat Pathe geen reclame tussen de film heeft (moet altijd vaak plassen). Pathe heeft echter wel altijd goede stoelen en grote schermen!
 
Originally posted by badboy
Kom toevallig net bij Pathe de Kuip vandaan..
Scheelt wel in t parkeergeld ;) je hoeft er namelijk niet te betalen..

Nee dat niet, maar er is bijna nooit plaats als ik ga. Bovendien kan je ook mooi ingebouwd worden als je toch ergens een gaatje hebt kunnen vinden.
 
Originally posted by zoutzak
Kinepolis? is dat het oude Metropolis?

Vraag ik me ook wel af eigenlijk... Daar gaat m'n broer meestal naartoe. Dat is ook niet zo ver rijden vanaf hier.

Pathe in Helmond. Af en toe naar EuroCenima of Rembrant in Eindhoven. Vind het irritant dat Pathe geen reclame tussen de film heeft (moet altijd vaak plassen). Pathe heeft echter wel altijd goede stoelen en grote schermen!

Das idd irritant, zeker bij langere films. Bij LOTR 2 was ik dan in Cinecity, maar goed dan heb je nog pas pauze na 1,5 uur. Ik zeikte echt na in m'n broek, niet normaal. Ik drink ook meestal zon liter cola-light weg, dus dat helpt dan ook wel :rolleyes:
 
Kinepolis Antwerpen...is maar 40 minuten rijden. De twin-seats zijn trouwens ook een aanrader. Enkel staan die alleen in zaal 5.
 
Cinecity vlissingen lekker dichtbij,maar deze kan echt niet tippen aan die megazalen in antwerp.
 
Ben ik even blij dat je in onze bios niet mag eten of drinken, nou ja klein beetje wel, maar het wordt niet aangemoedigd iig en er wordt zeker geen vieze popcorn verkocht!

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Ben ik even blij dat je in onze bios niet mag eten of drinken, nou ja klein beetje wel, maar het wordt niet aangemoedigd iig en er wordt zeker geen vieze popcorn verkocht!

Espi

Misschien zouden Dandyman en Man-Mountain eens kunnen regelen dat r ook voort Quaker producten verkocht worden in de bios. Filmpie kijken met een shakie en een bak havermout :)
 
Het is niet dat ik popcorn vies vind, maar die geur!

Ik wil helemaal niets
- ruiken
- zien
- horen
van andere bezoekers om me heen
De ideale voorstelling is dat IK de enige bezoeker ben (of bijna dan). Heb dat wel eens meegemaakt, toen ik in het verleden vaak een bioscoopje in Nijmegen pikte in de vroege middag op terugweg van school.
Lekker hoor.... en het laatste waar ik dan zin in heb is afleidende geluiden. Ik wil me verbeelden er bij te zijn. Popcorn en zelfs smakkende havermoutgeluiden zijn NOT done! :grumble: :fire:

Espi (moet nu toch maar weer eens naar de bios voor ze hier ook popcorn gaan verkopen)
 
Ja man toen ik laatst met mijn vriendin naar My Little Eye ging zaten r ook 2 van die irritante puberale klote jochies de hele tijd van die stomme opmerkingen te geven en luidruchtig te converseren. Ik werd echt ff mega sjacherijnig, zeker omdat het een hele spannende film is waarbij je geconcentreerd moet kijken (a la blairwitch)

HEb zelfs een keer meegemaakt dat iemand gewoon een puik ging zitten roken midden in de zaal en niemand die r wat van zei (ik zat gelukkig wel ver weg :)).

Daarom is thuis bioscoop gewoon super!
 
Back
Naar boven