XXL Nutrition

De beste Bios? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In Rotterdam heb je ook vaak van die randgroepjongeren in de bios. Laatst nog zat ik met een vriend en zijn vriendin in de bios een film te kijken... zat er dus heel de tijd een marokkaans ventje van misschien 16 jaar tegen achterkant van de stoel van die vriendin aan te schoppen. Toen haar vriend er wat van zei, kreeg hij als antwoord (en ik citeer): "Wacht maar tot na de film... dan ga je kankerdood". Wij na die film naar buiten... staat daar dus zo'n groepje van die gasten. En gelijk werd hij aangevallen... wat ze achteraf beter niet hadden kunnen doen (hij is m'n vechtsport-trainingsmaatje), want toen dat ventje door een paar snelle bewegingen een halve salto achterover maakte, gingen die 'stoere' gasten er dus als een gek vandoor.

Ik hoor regelmatig dit soort verhalen, dus misschien is het handig als dit soort gasten een bios-verbod wordt opgelegd net zoals ze bij voetbal doen :)
 
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze in Kinepolos/metropolis in A-werpen, die ranzige nachocheese shit verkopen. Echt, dat spul meurt! je ruikt het 4 rijen verder nog! En wat denk je als die smerige warme drap die ze erop doen op de stoel komt......bleh!

TIP voor kinepolis: Denk ook eens aan de eerlijke bb en betrek een aantal smaken proteinebars in je assortiment!

BvD
 
Kinepolis antwerpen.

HUGE bioscoop en gezellige sfeer.
 
Pathé Rotterdam Schouwburgplein :thumb:
 
Over herrie in de bios gesproken, ik herinner me van vrij lang geleden toen ik op reis was in Portugal, dat ik daar eens naar de film ging.
De mensen daar waren zo luidruchtig dat ik de film, die ook in het Portugees werd ondertiteld, niet meer kon volgen en van ellende het Portugees moest gaan lezen, daar het gesproken Engels onverstaanbaar was geworden.

Espi, die pas vorige zomer zich heeft leren te redden in het Portugees

PS: o ja.. ik ging een tijd zo vaak naar de film (plm 1x per 2wkn is dat vaak?) dat ik altijd een vaste plek had en bij voorkeur een bepaalde zaal en niet te genieten was als die bezet werd.. voor de kenners, het is de zaal waar 1 rij iets verder naar links uitsteekt en er dus niemand voor je kan gaan zitten.. die ellendelingen altijd van 1,85 m of zo die net voor je gaan zitten en niet onderuit willen gaan zakken. Ik zou dan wel willen gaan meppen, altijd dat hoofd onderin het scherm! :fire:
 
Back
Naar boven