Fitness Seller

De beste creatine

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Wat zijn jullie ervaringen met verschillende soorten creatine? welke vinden jullie de slechtste/beste? Ik heb net de Power Creatine via Vitamins.nl gekocht (merk: American Sports).

Wouter
 
Mijn persoonlijke ervaringen zijn het best met een creatine met transportsysteem.

Ik heb op deze link een stukje over "crea vitargo" wat ikzelf het beste vond. Het is dan wel een reclame stukje, maar info voldoende.

Suc6
 
Als je voor pure creatine gaat staat dymatize erg goed aangeschreven is ook extra gefilterd wat voor betere opname zorgt.
 
zorg dat je creatine inneemt verhouding 1:7
5 gram creatine met 35 gram snel opneembare koolhydraten... dymatize is micro-cristal creatine dus lost ook goed op... weet wel dat je creatine niet te lang opgelost moet laten voordat je het consumeert, want dan gaat de werking er af...
Maar in ieder geval innemen met koolhydraten.... want verbetert de opname --> dus creatine transportsysteem is ideaal... zit al goede verhouding in enzo.. + meestal taurine en liponzuur voor opname verbetering enzo.
Daarnaast VOORAL innemen na de training, binnen uur, liefst half uur om je glucose depots weer aan te vullen, in dit geval dus vol pompen met creatine....zodat je het devolgende keer weer optimaal kan ge(ver)bruiken...

Heb nu van die vloeibare creatine... is leuke commerciele verkoop truuk... geen oplaadfase.. nix... zogenaamd alleen 10 min voor de training gebruiken...
 
Maar als je het dus met koolhydraten inneemt, wat neem je er dan bij in (broodjes pindakaas ofso) en hoeveel dan?
 
Originally posted by jweigeman

Daarnaast VOORAL innemen na de training, binnen uur, liefst half uur om je glucose depots weer aan te vullen, in dit geval dus vol pompen met creatine....zodat je het devolgende keer weer optimaal kan ge(ver)bruiken...


half uur? ik meen direct na de training dat t beste is toch?
 
klopt! binnen een half uur!
 
Ik gebruik Perfect Creatine van Perfectbody en ik vind em wel ok...
 
Maar kent iemand van jullie de Powercreatine van Vitamins.nl (wordt ook in de DA, V&D enso verkocht) dat is van het merk American Sports?
 
ik zou t als troep willen bestempelen. koop dan liever iets wat wel duurder is maar je zeker weet dat je waar voor je geld krijgt. heb zelf gode verhalen over Rage gehoord die je hier kan bestellen en ik mag deze volgende week van mijzelf proberen:D

ben benieuwd ..kan niet wachten:lifter: :lifter: hoo en nog een :lifter:en nog maar een keer :lifter:

heb Zell Tech 2 van all stars ook goed ervaren
 
Ik heb hem van mdy, ben wel te vreden, alleen de volgende pot, dan koop ik wat anders
 
american sports zuigt big time!!! troep!!!
heb zelf creatine van musclescience en is gewoon goede, degelijke qua prijs/kwa. lekkere boost en doet wat creatine moet doen,
 
het beste creatine systeem dat ik heb geprobeerd en dat zijn er vrij veel>> V12 van San, echt Topspul, en de kiloos houd je ook vast
 
ik zou twinlab aanraden, ze hebben zo van die "chewing tablets"
dat klinkt misschien niet al te zuiver, maar is het wel
van 't zuiverste monohydraat op de markt, en effectief ook, wel wat duur, maar makkelijk mee te nemen en tussendoor te eten
 
Back
Naar boven