OP
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 14%
- Topic Starter
Heb me ook zitten inlezen over deze vorm van IGF.
Klopt het dat bij een subq inject de IGF binnen de 30 seconden in de bloedbaan zit?
Ik lees veel dat bij IGF1-LR3 het niet veel uitmaakt waar je injecteerd ivm dat het +- 20uur blijft circuleren in het lichaam.
Hoe zien jullie dit?
Het laatste wat je wilt is een "overvloed" aan IGF-1 in je bloedbaan. Tenzij je ook een buik wilt als Coleman.
Lees de eerste post nog eens grondig en aandachtig door. Dan zal je begrijpen waarom.
Citaat
Zware kracht training zorgt voor een enorm verhoogde gevoeligheid van de IGF-1 receptoren in de getrainde spier. Dit betekend dat direct na het trainen je spieren ZICH IN DE BESTE FASE BEVINDEN om IGF-1 te ontvangen en vele nieuwe cellen te maken. Dat is het moment dat je injecteerd. Deze verhoogde gevoeligheid van de IGF-1 receptoren is van korte duur. De wetenschap is niet direct beschikbaar, dus ik ben niet in staat om documentatie te citeren maar als richtlijn; binnen 60min. na de laatste set zullen de receptoren weer terug in nomale fase zijn. Dit betekend, INJECTEER ONMIDDELIJK NA HET TRAINEN. Hierdoor zul je vele nieuwe cellen maken. INJECTEER EEN KLEINE HOEVEELHEID en je zult enkel en alleen nieuwe spiercellen krijgen van de IGF-1. Injecteer een grotere hoeveelheid en je zult ook andere delen laten groeien, inclusief delen waarvan je liever niet hebt dat ze groeien.