Fitness Seller

De beste manier van IGF toepassen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Karma voor de vertaling bro!

Erg interessant dit, lijkt me wel iets leuk.
Misschien probeer ik het ook wel eens :p
Jij probeert ook graag alles uit he bro :p
Hoe staat het met je bulk ?
 
Jij probeert ook graag alles uit he bro :p
Hoe staat het met je bulk ?

Ja man, probeer graag nieuwe dingen. Ben een lab aapje:o:D

Lekker hoor, zopas overgeschakeld op 500 test / 400 tren en volgende week terug slin er bij. Ben een weekje ziek geweest, gewicht op dit moment 96kg.
 
Dit topic totaal gemist. Beste AAS topic sinds een erg lange tijd. Groot respect voor je werk en heel erg boeiend. Moet hier wel een tijd voor zitten om het goed te begrijpen. Dat ga ik zeker doen maar nu geen tijd. En natuurlijk karma!
 
Dit topic totaal gemist. Beste AAS topic sinds een erg lange tijd. Groot respect voor je werk en heel erg boeiend. Moet hier wel een tijd voor zitten om het goed te begrijpen. Dat ga ik zeker doen maar nu geen tijd. En natuurlijk karma!

Klopt!

Maar als ik het stukje dus goed begrijp is dit protocol dus prima toe te passen zowel met LR3 als met DES?

Binnen een maand start ik er mee...
 
Dit topic totaal gemist. Beste AAS topic sinds een erg lange tijd. Groot respect voor je werk en heel erg boeiend. Moet hier wel een tijd voor zitten om het goed te begrijpen. Dat ga ik zeker doen maar nu geen tijd. En natuurlijk karma!

Thanks!! Hoop dat alle informatie jullie wel mogen bekomen;)

Klopt!

Maar als ik het stukje dus goed begrijp is dit protocol dus prima toe te passen zowel met LR3 als met DES?

Binnen een maand start ik er mee...

Ik denk dat het voor DES ook zo werkt.. heel veel heb ik me hier nog niet in verdiept. Lees gemengde verhalen over DES, maar dat lees ik ook over LR3..
 
Hij spreekt met geen woord over DES toch?
 
Des wil je toch ook niet?
 
Des wil je toch ook niet?

Ik heb tijd terug 2x vier weken DES gebruikt. Maar is eigenlijk te kort om er wat van te merken, merkte ook niet zo heel veel. Uit t verhaal blijkt ook dat je t langere tijd moet gebruiken om er fatsoenlijke resultaten mee te halen. Pluspunt was wel dat me pomp stuk beter was tijdens me training.
 
Ik heb tijd terug 2x vier weken DES gebruikt. Maar is eigenlijk te kort om er wat van te merken, merkte ook niet zo heel veel. Uit t verhaal blijkt ook dat je t langere tijd moet gebruiken om er fatsoenlijke resultaten mee te halen. Pluspunt was wel dat me pomp stuk beter was tijdens me training.

Hoe zag je protocol eruit? Hetzelfde als voor LR3 IGF-1; zoals Grunt voorstelt?
 
Hoe zag je protocol eruit? Hetzelfde als voor LR3 IGF-1; zoals Grunt voorstelt?

Nee dan had ik wel wat geld bespaard:o. Volgend protocol gebruikte ik, ik deed het icm met insuline btw.

08.00 igf-1 des 40mcg
08.10 insuline 4iu
08.15 dextrose 30 gram, bcaa 5 gram, glutamine 5 gram, creatine 5 gram

20.00 igf-1 des 40mcg
20.10 insuline 8iu
20.15 dextrose 60 gram, bcaa 5 gram, glutamine 5 gram, creatine 5 gram

Tijden zijn als voorbeeld maar wat ik ermee wil aangeven is dat ik t gebruikte in de ochtend en na de training en op niet trainingsdagen zette ik in de ochtend 60mcg.

Voeding:
Uurtje na injectie een maaltijd bestaande uit koolhydraten en eiwitten en geen vet, bijvoorbeeld rijst/kip, pasta/tonijn, brinta/whey. Ook de maaltijd voor de injectie +-2 uur voor de injectie was zga vetvrij.
 
Nee dan had ik wel wat geld bespaard:o. Volgend protocol gebruikte ik, ik deed het icm met insuline btw.

08.00 igf-1 des 40mcg
08.10 insuline 4iu
08.15 dextrose 30 gram, bcaa 5 gram, glutamine 5 gram, creatine 5 gram

20.00 igf-1 des 40mcg
20.10 insuline 8iu
20.15 dextrose 60 gram, bcaa 5 gram, glutamine 5 gram, creatine 5 gram

Tijden zijn als voorbeeld maar wat ik ermee wil aangeven is dat ik t gebruikte in de ochtend en na de training en op niet trainingsdagen zette ik in de ochtend 60mcg.

Voeding:
Uurtje na injectie een maaltijd bestaande uit koolhydraten en eiwitten en geen vet, bijvoorbeeld rijst/kip, pasta/tonijn, brinta/whey. Ook de maaltijd voor de injectie +-2 uur voor de injectie was zga vetvrij.

inderdaad, was jou protocol wel IM symetrisch verdeelt of gewoon subq?

Het resultaat kan wel eens heel anders zijn in vergelijking met het protocol dat Grunt adviseert. Dit in verband met de directe post workout injects wanneer de IGF receptoren zich in de beste fase bevinden om aan IGF te binden. Tevens is volgens Grunt de gevoeligheid van deze receptoren na het trainen binnen 60min weer terug naar normaal.

Zou je het nogmaals toepassen maar dan met het protocol van Grunt?
 
Nee niet IM. Ik wou t wel maar werd beetje tegen gehouden met de gedachte dat ik na iedere training steeds IM moet injecteren, is toch anders dan subcutaan.

Ik wil het nog eens toepassen maar dan met het procotol van Grunt inderdaad, en ook voor langere tijd, laat zeggen +-6 maanden. Ben erg benieuwd wat dat voor resultaten oplevert. Wel zonder insuline, beviel me niet zo.
 
Nee niet IM. Ik wou t wel maar werd beetje tegen gehouden met de gedachte dat ik na iedere training steeds IM moet injecteren, is toch anders dan subcutaan.

Ik wil het nog eens toepassen maar dan met het procotol van Grunt inderdaad, en ook voor langere tijd, laat zeggen +-6 maanden. Ben erg benieuwd wat dat voor resultaten oplevert. Wel zonder insuline, beviel me niet zo.

IM schijnt met AA oplossing ook best pijnlijk te zijn... subq AA is miss dragelijker.

ik ga het zelf ook volgens het protocol van grunt toepassen gevolgd door een AAS cycle:D
 
Nice! Wanneer begin je?
 
Nice! Wanneer begin je?

Ben reeds begonnen met het verzamelen van de nodige gear. Alleen nog wat proviron, hCG, LR3-IGF-1, PEG MGF en wat spuiten en naalden.

Wil begin 2013 starten met IGF op trainingsdagen (3 à 4x/week) en PEG MGF op rustdagen. Tevens ga ik wat tren/test erbij doen om de nieuwe cellen volume te geven.

Kan niet wachten:D
 
Heb me ook zitten inlezen over deze vorm van IGF.

Klopt het dat bij een subq inject de IGF binnen de 30 seconden in de bloedbaan zit?

Ik lees veel dat bij IGF1-LR3 het niet veel uitmaakt waar je injecteerd ivm dat het +- 20uur blijft circuleren in het lichaam.

Hoe zien jullie dit?
 
Back
Naar boven