Fitness Seller

De beste Nautilus apparatuur?

Bezoekers in dit topic

Kiwie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2010
Berichten
79
Waardering
31
Lengte
1m77
Massa
81kg
Krachtsportfanaten!

Graag zou ik van jullie kennis en ervaring gebruik maken om erachter te komen wat de beste Nautilus apparatuur is. Wij hebben zelf een aardig beeld, maar het kan nooit kwaad om wat extra meningen te vragen.
Mocht je per spiergroep één machine en/of apparaat kiezen, welke zou dit dan zijn?
 
Waarom alleen nautilus? Ben eerlijk gezegd niet zo bekend met die lijn apparatuur.
 
Deze 2 laatst gebruikt en vind het jammer dat mijn standaard gym die niet heeft. Die draaiende handvatten maken het beide fijne apparaten voor uni laterale lat pulldowns en rows.
IMG_20220714_115845.jpg

IMG_20220714_115854.jpg
 
Waarom alleen nautilus? Ben eerlijk gezegd niet zo bekend met die lijn apparatuur.
Omdat we van de meeste andere merken een aardig beeld (en ervaring mee) hebben.
 
De chest support row machines en kabelstations die je in elke mogelijk hoek kunt instellen.
 
En vergeet de side raise machine niet!
 
Krachtsportfanaten!

Graag zou ik van jullie kennis en ervaring gebruik maken om erachter te komen wat de beste Nautilus apparatuur is. Wij hebben zelf een aardig beeld, maar het kan nooit kwaad om wat extra meningen te vragen.
Mocht je per spiergroep één machine en/of apparaat kiezen, welke zou dit dan zijn?
Wat valt er te kiezen dan ?
 
Wat valt er te kiezen dan ?
Googlen is moeilijk op die leeftijd, hier:
 
Oh, voor een commerciele gym. Vaak is dat lease, of een deel van je inboedel.
Aangezien de persoon in de "wij" vorm praat ga ik er ook vanuit dat het voor een gym is. Maar op die website kun je hun apparatuur in ieder geval bekijken.
 
Ik heb de abs en back extensions machine, 2 in 1, wel een leuk apparaat.
 
Aangezien de persoon in de "wij" vorm praat ga ik er ook vanuit dat het voor een gym is. Maar op die website kun je hun apparatuur in ieder geval bekijken.
Ik heb niet vaak apparatuur van dit merk gezien, en ben ook geen gymeigenaar die dit merk al 20j in bezit heeft. Dus kan er geen oordeel over vellen.
 
Back
Naar boven