XXL Nutrition

de beste scheermesjes?

Bezoekers in dit topic

pure power

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
427
Waardering
2
dag allen,

Ik heb momenteel een scheerapparaat van philips. Niet zon super dure iets van 70 euro ofzo toentertijd 2 jaar terug. Het punt is dus dat ik het hiermee neit fatsoenlijk glad krijg en nu wil ik dus gaan overgaan op handmatig scheren en dan is de vraag, je voelt hem al hangen, wat zijn de beste mesjes, prijs, merk enzovoort?

geef me jullie mening;)

alvast erg bedankt:D
 
Gilette mach 3 ben ik erg over te spreken maar mega duur:eek: meen iets van €15 voor 3 mesjes ding zelf is niet zo duur, dus het ligt beetje aan hoevaak jij een nieuw mesje nodig hebt:)

Ik pak tog wel iedere week tot 10 dagen een nieuw mesje, en vind het belachelijk om dus permaand ook nog bijna €20-€30 aan scheermesjes kwijt te zijn (ook steeds een nieuw mesje voor "my little friend":P)

Dus ik pak nu vaak wegwerp mesjes "wilkinson Quatro" vind ze wat minder scheren als gilette (minder glad), maar daar is de prijs naar €6.95 voor 4 mesjes;)


Ondanks dat je maar 1 karma powerpunt hebt wil ik hem tog, dus hand it over:D
 
Gilette Fusion Power (met batterij) werkt echt super! Redelijk duur maar dan heb je ook wat.

Scheer er heel m'n hoofd mee, zonder wondjes.
 
Waarom zo duur uit zijn jongens? Ik heb gewoon mesjes van de kruidvat.. 1,70 voor 5 meisjes, en voor "my little buddy" tondeuse + zo'n scheermesje = np.
 
ok en wat is eigenlijk precies het verschil tussen ijvoorbeeld gilette fusion en mach 3?
 
Gillette wegwerpmesjes. Heb er al veel geprobeerd, de meesten irriteren mij en zelfs verwonden. Ben wel een persoon met een gevoelige huid tesamen met een harde zwarte baard..
 
Gilette Mach 3 Turbo

Die Fusion vinnek te breed om fijn te scheren. Zeker als je iets of wat van je baard
wil laten staan is het nogal moeilijk om in hoekjes etc te scheren.
 
Philips scheerapparaten zijn idd gewoon k*t. Neem dr eentje van Braun... die werken veel beter en fijner!
 
Ik heb Gillette Fusion Power, heb een extreem gevoelige huid dus moet wel zo'n duur geval hebben anders sta ik helemaal onder de wondjes en rode plekken. Mesjes zijn inderdaad wel duur, echter kosten ze op scheerkoppen.nl maar €2,60 per mesje.

En ik scheer me met de volgende spullen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat allemaal om de irritatie tot een minimum te beperken, heb echt al vanalles geprobeerd :(
 
Ik heb Gillette Fusion Power, heb een extreem gevoelige huid dus moet wel zo'n duur geval hebben anders sta ik helemaal onder de wondjes en rode plekken. Mesjes zijn inderdaad wel duur, echter kosten ze op scheerkoppen.nl maar €2,60 per mesje.

En ik scheer me met de volgende spullen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat allemaal om de irritatie tot een minimum te beperken, heb echt al vanalles geprobeerd :(

bedankt voor het delen! ik heb namelijk ook een gevoelige huid.

spierpijn wat is dan bijvoorbeeld het verschil tussen philips en braun.
 
Ik heb een Gilette Fusion Turbo, ben er zeer tevreden over. Ik heb gemerkt dat de irritatie na het scheren meestal niet door het mesje komt, maar door het type schuim/gel wat je gebruikt. Ik heb die scheergel van Gilette die erbij hoort, maar daar zit ook nog verschil in. Ik heb op dit moment de witte versie, die is voor een gevoelige huid. Blauw gaat ook goed, maar als ik een groene heb dan ben ik de lul. Maar je moet oppassen met kopen, aangezien al die flessen Oranje zijn op een paar details na, die zijn dus wit/blauw/groen.

Mesjes moet je niet in de winkel kopen, veelste duur. Ik koop ze meestal in Beverwijk (zwarte markt), scheelt echt veel. Soms via ebay ofzo kan je ook wel leuke aanbiedingen kiezen. Sowieso verwissel ik niet echt snel van mesje, dus dat scheelt ook al in de kosten.
 
Mach 4 van, dacht van Wilkenson..
Scheer altijd terwijl ik douch, hierdoor geen schuim nodig, ook geen huid-irritaties;)
 
Mach 3 Turbo, 12 mesjes voor 15 euro
Scheren doe ik met scheerolie :D
 
Dus ik pak nu vaak wegwerp mesjes "wilkinson Quatro" vind ze wat minder scheren als gilette (minder glad), maar daar is de prijs naar €6.95 voor 4 mesjes;)

gebruik ik ook, niks mis mee
 
gilette mach 3/fusion. lekker scherp, in tegenstelling tot die k*tdingen van wilkinson sword.
 
ik gebruik de fushion turbo xtra fast magic xtra sharp long altitude razor edge
 
maar je kan toch ook feet gebruike
is een vraag ken dat
is dat niet beter
 
Geen scheergel. Overrated.

Onder de douche, zo niet dan wat zeep ofzo.
 
scheer me bakkes altijd kapot, zo niet superglad als het klaar is dat ik altijd irritatie krijg een dag later. Heb nu een professionele tondeuse, scheert niet 100% glad maar wel glad genoeg en echt helemaal zero irritaties.
 
Back
Naar boven