MuscleMeat

De beste vorm van Levrone die ik ooit heb gezien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

andrew

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
2.043
Waardering
0
[Link niet meer beschikbaar]

1999 Britse Grand Prix, hier ziet hij er echt super uit, beste vorm waarin ik hem ooit heb gezien.
 
MAssief en erg droog.. Kijk naar z'n benen :eek:
 
prachtig, als hij voorover buigt, wat een enorme massa zeg, die schouders/traps/triceps.. echt prachtig!
 
:eek: wat een benen, als hij die had gehouden had hij coleman nog wel kunnen verslaan een paar jaar terug denk ik:) maja dat blijft slechts bij gedachten met het lichaam dat hij nu heeft zal dat niet meer gebeuren:D
 
Echt een mooi filmpje! Vooral die most muscular is echt geweldig van hem!
 
prachtig, soort combinatie tss ronnie & dexter, super
 
Sport2000 zei:
:eek: wat een benen, als hij die had gehouden had hij coleman nog wel kunnen verslaan een paar jaar terug denk ik:) maja dat blijft slechts bij gedachten met het lichaam dat hij nu heeft zal dat niet meer gebeuren:D

Ik heb hem altijd mooier gevonden dan Coleman, ook na z'n blessure. Ondanks dat 'ie steeds groter werd is het bij hem nooit lelijk geworden.
 
echt prachtig!

die benen zijn gewoon insane, zo goed. k had direct zoiets van: hier zou Ronnie het tegen af gaan leggen (ja ZELFS al is ronnie misschien een grotere reus),
Echt een fantastische fysiek.
 
Damn!! Wat een scherpte zeg! :eek:
En enorm diep ingesneden quads niet normaal! En dat met die massa!
 
ja heel die film is trouwens wel vet ...dexter ronnie nasser flex... goeie film
 
Ik ben altijd een zeer grote fan geweest van Kevin zijn fysiek en dit filmpje laat maar weer eens zien dat dat terecht is...

Ontzettend gaaf om te zien!
 
omg die schouders ook :| en dan die armen jezussss perfect fysiek denks
 
MOST IMPRESSIVE!

wie heeft die wedstrijd dan gewonnen? pix?
 
met wat spelen jullie hem af? met mediaplayer krijg ik enkel geluid :(
 
:eek: prachtige fysiek! :eek:

Wat een monster!
 
Holy **** wat een massa en scherpte!!
 
Back
Naar boven