XXL Nutrition

de bezetting: illegaal dus recht op verzet, ook volgens Westerlingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk je dat de palestijnen het wzwaarder hebben dan de tibetanen. Ja dat hebben ze omdat de tibetanen lijden in stilte zodat ze niet ieder keer nog harder gestraft worden wanneer ze in opstand komen.. Het boedhisme is in dit geval beschvingen verder ontwikkeld.
En de weeld heeft begrip en respect voor tibet. Als china niet zo onglooflijk machtig was hadden ze daar ook al wat aan gedaan.
Ah, dus het Palestijnse volk moet maar braaf zijn straf en bezetting ondergaan en dan zal men hen me rust laten? Dan ken je de geschiedenis niet; Van 1967 tot 1985 deden de Palestijnen niks en verloren ze maar liefst nog eens 25 procent van hun land aan kolonisten. Als ze niks doen verliezen ze, en als ze reageren zijn ze allemaal terroristen die collectief moeten gestraft worden, bedoel je dat?

Tibetanen hebben het zwaar maar vergelijken met de Palestijnen kan je niet.
 
niet op die manier hoor daar is een zieke geest die in de genen schuilt voor nodig.

Ja geloof dat maar dat het in de genen zit; Het moorddadig regime die Israel al 50 jaar voert zit er voor niks tussen.
 
De laatste druppel? En daarom mag je dan een heel volk kapotbombarderen?
Men heeft een fabriek platgebombardeerd aan de kust waardoor 3000000 liter ruwe petroleu de kusten vervuilde en ze mochten het niet opruimen!. Men bombardeert infrastruvtuur, ziekenhuizen, bruggen,... En dat vind jij maar normaal?
Met welke mensen valt niet te praten? Hezbollah? Was het Hezbollah die kelen oversneed? Je gooit de groepen door elkaar door een gebrek aan kennis.

heb je de post wel gelezen:

It was when Israel abducted two Gaza civilians, a doctor and his brother. We don't know their names. You don’t know the names of victims. They were taken to Israel, presumably, and nobody knows their fate. The next day, something happened, which we do know about, a lot. Militants in Gaza, probably Islamic Jihad, abducted an Israeli soldier across the border. That’s Corporal Gilad Shalit. And that's well known; first abduction is not. Then followed the escalation of Israeli attacks on Gaza, which I don’t have to repeat. It’s reported on adequately.
The next stage was Hezbollah's abduction of two Israeli soldiers, they say on the border. Their official reason for this is that they are aiming for prisoner release. There are a few, nobody knows how many. Officially, there are three Lebanese prisoners in Israel. There's allegedly a couple hundred people missing. Who knows where they are?
---------------------

De laatste druppel? het was israel die de oorlog tegen Libanon uitlokte!


De keeldoorsnijders wonen waar de fundementalisten wonen.
Libanon word aangesneden omdat ik wil tonen dat Israel nogal een hoop tolereert terwijl ze er in een oogwenk vanaf kunnen zijn.
En die dokter en zijn broer zal ook wel niet helemaal pluis zijn. Jij weet ook niet waarom ze werden ontvoert. En als libanon het er niet mee eens is mogen ze van mij ook een grootscheepse aanval op israel lanceren om ze terug te krijgen.
Die 2 mensen interesseert ze geen reet ze hebben gewoon weer eens een excuus om die zieke geest Vervuild met een godsdienst psychose uit te leven
 
Iemand moet er iets aan doen en de palestijnen doen er ook niets aan duzzz
War kan het Palestijnse vok er aan doen, Eerst en vooral is het niet aan diegene die bezet wordt om voor de veiligheid te zorgen van de bezetter. Ten tweede, Israel heeft zowat elk politiecommissariaat en gevangenis in Palestina vernietigt. Dit zodat ze de criminaliteit niet kunnen aanpakken. En dan vragen aan hen dat ze de "keeloversnijders" moeten vinden en pakken. Met welke middelen?
Met de politieagenten die niet kunnen betaald worden omdat Israel hun economie kapotmaakt? Neit betaald kunne worden omdat Israel 100 miljoen euro aan belastingen achterhoudt?
 
De keeldoorsnijders wonen waar de fundementalisten wonen.
Libanon word aangesneden omdat ik wil tonen dat Israel nogal een hoop tolereert terwijl ze er in een oogwenk vanaf kunnen zijn.
En die dokter en zijn broer zal ook wel niet helemaal pluis zijn. Jij weet ook niet waarom ze werden ontvoert. En als libanon het er niet mee eens is mogen ze van mij ook een grootscheepse aanval op israel lanceren om ze terug te krijgen.
Die 2 mensen interesseert ze geen reet ze hebben gewoon weer eens een excuus om die zieke geest Vervuild met een godsdienst psychose uit te leven

Ah, als israel iemand ontvoert dan zal er wel een reden zijn. Ok, en als iemand anders iemand ontvoert dan is het een terrorist. ja begrijp ik, Israel is een eerlijk land die altijd oprechte redenen heeft voor zijn daden.

en nog een iets: éde keeloversnijders wonen waar de fundamentalisten wonené, zeg je. En waar woont het volk? Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?
 
Ah, dus het Palestijnse volk moet maar braaf zijn straf en bezetting ondergaan en dan zal men hen me rust laten? Dan ken je de geschiedenis niet; Van 1967 tot 1985 deden de Palestijnen niks en verloren ze maar liefst nog eens 25 procent van hun land aan kolonisten. Als ze niks doen verliezen ze, en als ze reageren zijn ze allemaal terroristen die collectief moeten gestraft worden, bedoel je dat?

Tibetanen hebben het zwaar maar vergelijken met de Palestijnen kan je niet.

Ja idd braaf zijn en dan zal de wereld opinie vanzelf veranderen. Dat heet overleven tegen een veel sterker tegenstander.
 
Ah, als israel iemand ontvoert dan zal er wel een reden zijn. Ok, en als iemand anders iemand ontvoert dan is het een terrorist. ja begrijp ik, Israel is een eerlijk land die altijd oprechte redenen heeft voor zijn daden.

ik ben blij dat je het eindelijk snapt
 
Ja idd braaf zijn en dan zal de wereld opinie vanzelf veranderen. Dat heet overleven tegen een veel sterker tegenstander.

Mischien praten en dan een woordvoeder kiezen die een IQ heeft boven de 60
 
Ja idd braaf zijn en dan zal de wereld opinie vanzelf veranderen. Dat heet overleven tegen een veel sterker tegenstander.


Ah dus ze moeten creperen in stilte en hopen, al is het 100 jaar, dat er iets veranderd? In welke droomwereld leef jij?
 
Mischien praten en dan een woordvoeder kiezen die een IQ heeft boven de 60


Praten met een veel sterkere tegenstander heeft geen nut. De oslo-akkoorden bewijzen dat.
Kijk naar de Road Map. Een akkoord die vanaf dag één door Israel werd genegeerd.
 
Je gelooft nog je eigen onzin ook.

wat wil je nu. Begrijp je het nou of niet.
Ik denk dat de palestijnen erg blij zijn als ze horen dat er op een BB forum heel heel ver weg iemand hun zaak verdedigt.
Wanneer reis je nu af. Mijn neef zit er nu ik kan wel wat voor je regelen (artsen zonder grenzen)
 
Ah dus ze moeten creperen in stilte en hopen, al is het 100 jaar, dat er iets veranderd? In welke droomwereld leef jij?

Niet cereperen accepteren. En eens wat opbouwen op plak zand daar.
 
Praten met een veel sterkere tegenstander heeft geen nut. De oslo-akkoorden bewijzen dat.
Kijk naar de Road Map. Een akkoord die vanaf dag één door Israel werd genegeerd.

Heb je wel eens een auto gekocht bij een slimme dealer. Onderhandelen is wat de joden kunnen. Je moet dan niet denken dat je die een loer kan draaien.
Niet tot overeenstemming komen is ook tot een overeenstemming komen.
 
Wil je bewijs dat wij tijdens en na de Tweede Wereldoorlog geen onschuldige Duitse burgers hebben vermoord? Lees dan dit eens:

In the postwar atmosphere characterized by chaos, famine, disease, cold winter, crime, violent militias, and senseless killings, German civilian casualties numbered in the millions during the whole process of evacuation and expulsion. Estimates vary by source, but it is generally accepted that between one and three million German civilians lost their lives. According to Allied sources revealed after 1990, the deportation and migration of ethnic Germans affected up to 16.5 million people and was the largest of several similar post-World War II migrations orchestrated by the victorious Western Allies and the Stalinist Soviet Union.

Oh wat zijn we toch heilig he!
 
Wil je bewijs dat wij tijdens en na de Tweede Wereldoorlog geen onschuldige Duitse burgers hebben vermoord? Lees dan dit eens:

In the postwar atmosphere characterized by chaos, famine, disease, cold winter, crime, violent militias, and senseless killings, German civilian casualties numbered in the millions during the whole process of evacuation and expulsion. Estimates vary by source, but it is generally accepted that between one and three million German civilians lost their lives. According to Allied sources revealed after 1990, the deportation and migration of ethnic Germans affected up to 16.5 million people and was the largest of several similar post-World War II migrations orchestrated by the victorious Western Allies and the Stalinist Soviet Union.

Oh wat zijn we toch heilig he!

Ik ben dom dus ik weet niet wat dat zegt over het NEDERLANDS verzet.
Ja wij zijn heilig. IK in ieder geval wel (schijn)
 
Wil je bewijs dat wij tijdens en na de Tweede Wereldoorlog geen onschuldige Duitse burgers hebben vermoord? Lees dan dit eens:

In the postwar atmosphere characterized by chaos, famine, disease, cold winter, crime, violent militias, and senseless killings, German civilian casualties numbered in the millions during the whole process of evacuation and expulsion. Estimates vary by source, but it is generally accepted that between one and three million German civilians lost their lives. According to Allied sources revealed after 1990, the deportation and migration of ethnic Germans affected up to 16.5 million people and was the largest of several similar post-World War II migrations orchestrated by the victorious Western Allies and the Stalinist Soviet Union.

Oh wat zijn we toch heilig he!

dus de nederlandse verzetsstrijders hebben 3 miljoen duitsers gedood. Pittig volkje zijn we hoor
 
dus de nederlandse verzetsstrijders hebben 3 miljoen duitsers gedood. Pittig volkje zijn we hoor

Maak er maar een grapje van. Wij, de beschaafde geallieerden en democraten hebben 2 a 3 miljoen onschuldige Duitse burgers vermoord en er 16 000 000 gedeporteerd. En dan willen we nog de gekken (enkle Palestijnen) bekritiseren als ze een onschuldige (israeli) vermoorden. (Nadat Paelstijnen reeds 50 jaar als beesten worden behandeld en het de Joden waren die begonnen zijn met de eerste terreuraanslagen)

Maar maak er maar een grapje van. Als je inhoudelijkgeen repliek hebt moet je wel onnozel doen.
 
Maak er maar een grapje van. Wij, de beschaafde geallieerden en democraten hebben 2 a 3 miljoen onschuldige Duitse burgers vermoord en er 16 000 000 gedeporteerd. En dan willen we nog de gekken (enkle Palestijnen) bekritiseren als ze een onschuldige (israeli) vermoorden. (Nadat Paelstijnen reeds 50 jaar als beesten worden behandeld en het de Joden waren die begonnen zijn met de eerste terreuraanslagen)

Maar maak er maar een grapje van. Als je inhoudelijkgeen repliek hebt moet je wel onnozel doen.

jij begint over de gealieerden. Ik niet
tja als je een argument niet kan winnen haal je er maar van alles bij he
je lijkt wel een wijf
 
jij begint over de gealieerden. Ik niet
tja als je een argument niet kan winnen haal je er maar van alles bij he
je lijkt wel een wijf

jij zei dat onschuldige burgers werden vermoord door die gekke fundamentalisten. Ik zeg dat wij ook onschuldige burgers hebben vermoord. En wel op grote schaal; 2 a 3 miljoen.

Schreef jij niet:

"De verzetsstrijders in nederland hebben ook geen onschuldige duitse BURGERS opgeblazen of hen de KEEL DOORGESNEDEN. De beestachtige wijze waarop moslim fundementalisten te keer gaan is om te kotsen. "

zij sneden er in totaal mss 50 de keel over, en ga je dat gedrag extapoleren naar heel het Palestijnse en Libanese volk en ze kapot maken? Wij, de geallieerden, dus ook Nederland, heft megeholpen aan het vermoorden van 2 a 3 mijoen onschuldige Duitse burgers.
--------
ja ja, dat was je vergeten zeker?!
 
Back
Naar boven