XXL Nutrition

de boardregels hier

Bezoekers in dit topic

Mieke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 apr 2004
Berichten
20
Waardering
0
"ALS JE EEN REGEL NIET BEGRIJPT, VRAAG HET DAN AAN EEN MODERATOR VOOR JE POST. HET NEGEREN VAN DEZE REGELS KAN RESULTEREN IN HET VERWIJDEREN VAN JE ACCOUNT EN IN GEVAL VAN MEERDERE ACCOUNTS, HET BANNEN VAN JE IP ADRES VAN DEZE SITE! "


Dit staat in het gedeelte 'dit moet iedereen lezen' van deze sectie. Ik lees nogal vaak wat in verband met informatica en nu weet ik dat ik een wisselend ip heb. Er zijn toch veel members met een wisselend ip? Hoe moet dat dan?
Kun je dat eigenlijk instellen dat je kan zien dat het ip van iemand gewijzigd is?
 
Dat het niet mogelijk is iemand met een dynamisch IP te bannen op basis van IP maakt niet veel uit. Mensen die het zo ver laten komen dat ze gebanned worden en dan onder een andere naam terugkomen vervallen al gauw in hun oude gedrag en krijgen opnieuw een ban aan hun broek.
 
axestream zei:
Dat het niet mogelijk is iemand met een dynamisch IP te bannen op basis van IP maakt niet veel uit. Mensen die het zo ver laten komen dat ze gebanned worden en dan onder een andere naam terugkomen vervallen al gauw in hun oude gedrag en krijgen opnieuw een ban aan hun broek.

ha vandaar. Bij het lezen van de regels kwam het me allemaal een beetje agressief over, wat me een beetje tegenhoud in dit gedeelte te posten, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
:cool:
 
Mieke zei:
ha vandaar. Bij het lezen van de regels kwam het me allemaal een beetje agressief over, wat me een beetje tegenhoud in dit gedeelte te posten, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij.
:cool:
Vat het liever op als zijnde 'duidelijk' ipv 'agressief' :)
Ervaring heeft geleerd dat vriendelijk wijzen op de regels niet werkt.
 
Back
Naar boven