AndroidHealthClinic

Gestopt De contestlog van Alexannetje

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexannetje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 sep 2009
Berichten
95
Waardering
11
Zo hier dan de start van mijn contestlogje. Heb al heel lang niets meer geschreven op dit forum, wel regelmatig bijgelezen. Ik ben op dit forum terechtgekomen tijdens het zoeken naar tips om ervoor te zorgen dat ik zo schadeloos mogelijk kon stoppen met roken. Afijn, inmiddels gestopt en weer begonnen:o
Het sporten ging af en aan goed, was vooral fanatiek in m'n hoofd maarja de uitvoering liet nogal eens te wensen over. Toch ben ik waarschijnlijk doordat ik me redelijk netjes aan mn goeie eten heb gehouden 4 kilo kwijtgeraakt en is mijn omvang wat minder geworden, iets waar ik normaal gesproken tevreden mee was geweest maar nu wil ik meer. Daarom doe ik nu mee aan de contest, vooral voor mezelf. Mijn doelen: zorgen dat ik droger wordt, voornamelijk romp (lovehandels, rugvleugels, buik) billen en bovenarmen. ben erg benieuwd wat er onder die laag vet vandaan komt, daarna (of daarnaast) wil ik graag wat meer spierdefinitie.
Eens kijken hoever ik het kan schoppen met m'n beperkte mogelijkheden (train thuis en dan loop je toch wel tegen wat beperkingen aan soms).

Ik start a.s. maandag pas echt, niet alleen omdat dan de contest pas begint maar ook omdat ik dit weekend 42:o wordt, en dan lekker uit eten wil met m'n vriend.

Voeding tot nu toe, nouja wat ik gemiddeld eet op een dag, zal ik een dezer dagen wel vast posten, samen met de aanpassingen die ik hierop wil gaan doen.

Hier laat ik het even bij, wil nog wel alvast iedereen die ook mee doet heel veel succes wensen!!
 
succes gewenst! :thumb:
 
Veel succes! :)
 
Alvast gefeliciteerd! Ik zou zeggen, geniet vooral lekker van het etentje :D

En daarna weer lekker gezond eten :rolleyes: Succes!
 
Succes (annet)
 
succes!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::clap::clap::clap::thumbs::wave2:
 
Jij natuurlijk ook veel succes gewenst!!
Hopelijk kun je genieten van je (laatste:D) junkweekend:)
 
SUC6!!!! En geniet dit weekend van je verjaardag ;).
 
Veel plezier tijdens deze contest!
 
leuk weer wat te horen van je en succes!
 
Alvast gefeliciteerd, geniet er maar even goed van dit weekend! En veel succes voor na het weekend met je doelen!
 
Thanks:) morgen echt weer aan de bak en niet meer halfslachtig zoals de laatste tijd. Had net een heel stuk getypt, op de een of andere manier ben ik in de tussentijd uitgelogd geraakt en nu is alles weg:mad:
Nouja ik vind straks nog wel ergens een gaatje om alles opnieuw te doen.....(moet nu nl. weg, en straks wat visite enzo)

Leuk trouwens dat er toch weer een paar dames bij zijn gekomen!
 
Laatst bewerkt:
Heel veel succes!!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven