Fitness Seller

Gestopt De contestlog van Alexannetje

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Nieuwe dag en dichterbij het einddoel

:meal::roflol::brew::loopband::lifter::cheer::clap::aai::fire::meal::coffeepc::coffee::loopband::cheer::lifter::cheer::lifter::wave2::hello::aai:
 
Is er nog wat van leven hier??
 
Haha ja hoor, een beetje teveel leven eigenlijk;) Ben de laatste tijd steeds 's-avonds laat (na tienen) pas thuis en ben dan al blij als ik nog wat met m'n gewichten kan klooien. Het komt er gewoon steeds niet van om te posten:o en ik wil ook niet alleen maar in m'n eigen logje schrijven, maar eigenlijk bij iedereen. En dat lukt dus tot nog toe echt niet.
af en toe stiekem snel bijlezen als ik op mn werk zit gaat nog net. Vandaag vrij oftewel boodschappen-en huishouddag. Ben nu dus officieel aan het strijken:-) En als iedereen hier weer iets heeft om aan te trekken heb ik mezelf beloofd dat ik lekker ga gymmen:cool:
Verder gaat het lekker dat dan weer wel.
Ben de afgelopen dagen iig tot de ontdekking gekomen dat er ergens iets goed moet gaan: een witte skinny die ik vorig jaar had gekocht maar eigenlijk te klein was pas ik nu makkelijk, zelfs iets te groot, een hoop bloesjes daarentegen krijg ik niet meer dicht bij m'n boobs. Aangezien die niet gegroeid kunnen zijn mag ik er een beetje vanuit gaan dat ik breder ben geworden qua spier, nou was dat wel niet de insteek maar ben er toch wel trots op:D
 
Gaat dus goed hier! :thumb:
Ach, geen ramp als je niet alle logjes leest - wel fijn om te weten dat het trainen je goed af gaat.
 
Gelukkig..geen tijd om te posten..wel stiekum te lezen hahaha en belangerijkste is natuurlijk je trainingen maar ook die doe je braaf dus ok..even checken..
 
Vandaag vrij, ff tijd voor een klein updeetje en hopelijk straks (want vrij betekent ook weer niet niks doen, helaas;)) weer eens goed bij jullie allemaal rondneuzen.
Het gaat goed, nog steeds. Was van de week ineens weer een kilo kwijt en die wil ik niet meer terugvinden:p
Bij goed licht (lees: goede schaduwwerking) zie ik al ietsje meer definitie aan m'n armen! En ik ben toch weer begonnen met hardlopen, of nouja hard gaat het nog niet, heb net (nuchter!) de 2e keer achter de rug en *blij blij blij* tot nu toe nergens last van!! Conditioneel gezien gaat het prima dus ik moet echt goed streng zijn voor mezelf zodat ik niet te snel te veel doe en ik straks weer met een soepknie zit.

Fijne dag allemaal:wave2:
 
Weinig posten maar wel stiekem een kilo afvallen?!;) Nou veel commentaar heb je dus van ons niet nodig:).Ben benieuwd naar je eindfoto!!:)
 
Ik ook! Fijn weekend.
 
Nog steeds druk bezig hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven