XXL Nutrition

Gestopt De contestlog van Alexannetje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net bijna op de valreep m'n foto's gemaild naar Cynthia. Weet nog niet of ik ze hier wel durf neer te zetten (heb van die vreselijk rare witte benen nog:o). Heb ook een versie met spijkerbroek aan maarja als ik die plaats is het ook weer alsof je in winterkleding op het naaktstrand loopt ofzo:D
Sowieso ga ik ze morgen eens naast m'n foto's uit november zetten om te kijken of er toch nog iets van vooruitgang is geweest al ben ik bang van niet.
Maar goed, na een mega junkweekend (wat ga je je daar toch beroerd van voelen) vandaag gegeten:

06.00 uur: ca 250 ml half mag melk half water, met 3 eetl. havermout, geblenderd met een beetje zoetstof en een minibeetje cacao

08.00 uur: 500 gr. magere kwark met beetje zoetstof en beetje slimpiesiroop
10.30: 3 volkoren boterhammen met 100 gr kalkoenfilet en een appel

12.30: 3 volkoren knackebrot met 4 eieren, 2 met dooier en 2 zonder en weer een appel

15.00 uur: 100 gr kalkoenfilet

17.30 uur: 2 rundertartaartjes en een salade
zometeen nog: een halve bak kwark met beetje zoetstof/beetje slimpie en een paar walnootjes.

nog niet optimaal denk ik, misschien sowieso de appels vervangen door iets anders en wat minder kh's toch weer. Morgen boodschappendag dus dan ga ik weer komkommers, tomaten, tonijn, kipfilet etc inslaan want dat was allemaal op.

Sporten was vandaag alleen paardrijden (was laat thuis en moest m'n foto's nog doen), morgen hetzelfde dan heb ik les en wordt ik flink afgeknepen.
Verder ga ik op de fiets naar m'n werk (da's 10 km, dus 20 per dag) alleen ga ik vanaf nu ook als het boven de windkracht 3 wordt:p
Dan heb ik iig alvast iets van cardio, die spinfiets gaat vervelen en hardlopen moet ik echt vergeten want dat merk ik gelijk aan m'n knie:mad: moet nu echt m'n schoenen maar es op markplaats gaan zetten....

Ben nog aan het dubben over een schema, of ik het bij fullbody hou 3 keer per week, of overga naar een split en dan wat vaker.
 
Ja hoeveel tijd heb je om te sporten?? Persoonlijk ben ik meer van de split omdat je je dan meer kan geven bij bv 2 spiergroepen per keer..dan dat je je hele lichaam moet gaan trainen want dan word je na een oef of 3..toch wel wat vermoeider..wat de andere spiergroepen dan ten koste gaat..maar als je niet zoveel tijd hebt..ja dan is t goeie oplossing..ja hardlopen is idd best belastend voor je gewrichten maar om nou gelijk he schoenen op mp te zetten??!! dat word toch spinnen......
 
Nou, niet veel dus, naast m'n paard/fulltime baan en huis:eek: split lijkt me inderdaad ook fijner ook om de reden die jij noemt, denk dat ik het toch es ga proberen gewoon.
Hardlopen vind ik op zich heerlijk, alleen kom ik telkens niet verder dan een beetje opbouwen en dan heb ik gelijk alweer een protesterende knie. En mijn grote angst is dat ik die dan zo verklooi dat ik niet meer kan rijden. Dus ik moet het idd maar bij fietsen en thuis spinnen houden.

Pffff en ik was bezig om iedereen in z'n logje apart succes te wensen maar ben inmiddels helemaal de draad kwijt:o:D
 
Nou, niet veel dus, naast m'n paard/fulltime baan en huis:eek: split lijkt me inderdaad ook fijner ook om de reden die jij noemt, denk dat ik het toch es ga proberen gewoon.
Hardlopen vind ik op zich heerlijk, alleen kom ik telkens niet verder dan een beetje opbouwen en dan heb ik gelijk alweer een protesterende knie. En mijn grote angst is dat ik die dan zo verklooi dat ik niet meer kan rijden. Dus ik moet het idd maar bij fietsen en thuis spinnen houden.

Pffff en ik was bezig om iedereen in z'n logje apart succes te wensen maar ben inmiddels helemaal de draad kwijt:o:D

Hahaha je kan toch kijken wat je tot nu toe hebt gepost? dan kan je zo zien wie je eventueel vergeten bent..(shame on you!!) geintjuhh
 
Veel succes!
 
Heey, las op mijn logje dat je ook paardrijd, leuk! Vind dat toch wel de leukste vorm van cardio haha, al is het (meestal) niet zo inspannend als een uur hardlopen. Heel veel succes! :clap:(Ohja, nog gefeliciteerd met je verjaardag!)
 
Nou, niet veel dus, naast m'n paard/fulltime baan en huis:eek: split lijkt me inderdaad ook fijner ook om de reden die jij noemt, denk dat ik het toch es ga proberen gewoon.
Hardlopen vind ik op zich heerlijk, alleen kom ik telkens niet verder dan een beetje opbouwen en dan heb ik gelijk alweer een protesterende knie. En mijn grote angst is dat ik die dan zo verklooi dat ik niet meer kan rijden. Dus ik moet het idd maar bij fietsen en thuis spinnen houden.

Pffff en ik was bezig om iedereen in z'n logje apart succes te wensen maar ben inmiddels helemaal de draad kwijt:o:D
Hahaha, ja ik ook hoor! Heb er vast ook wel een paar gemist... maar dat gaan ze ons vast niet kwalijk nemen :p Probeer iedereen wel steeds bij te lezen.

Oh, kan je niet eerst fietsen, bv naar een park, fiets neerzetten, door gaan met hardlopen en zodra je merkt dat je knie begint te mieren'euken weer op je fiets verder gaan...?
 
S6 met het behalen van je doelstellingen ;)
 
Zo, op de eerste dag van mn heerlijk lange weekend eindelijk op m'n gemakje alles bijgelezen, straks hier en daar nog wat reageren (al heb ik altijd het idee dat ik niet veel zinnigs toe te voegen heb:o maarja).

Sue, het is idd een idee om dat te proberen (fiets mee), daar had ik nog niet aan gedacht.

Gisteravond 10 min. warmgefietst op de spinfiets en daarna onder het motto beter iets dan niets eigenlijk alleen wat oefeningetjes zonder gewichten gedaan (wegens erg laat thuis): pushups (4x10) tricep dips (4x10) calf raises (4x15) en crunches op de bal (4x25).

Verder was ik dus van plan om toch maar m'n foto's te plaatsen, en nou lukt het niet:mad: op de een of andere manier blijft ie aangeven dat het bestand te groot is terwijl m'n foto toch echt onder de aangegeven max zat. Maarja daar ga ik straks ook nog wel ff uitgebreid voor zitten.

Nu maar es ouwe kleren aan want we gaan straks de schutting slopen en een nieuwe neerzetten.
 
Oh dan ben je toch ook al met soort cardio en kt bezig..bah schutting slopen en neerzetten..succes..
Anders moet je miss je foto verkleine via photobucket?? Dat doe ik ook altijd en dat lukt eigenlijk altijd wel..succes!
En trouwens je heoft ook niet altijd iets zinnings neer te zetten..tis toch al leuk als je beetje support krijgt toch en als je denkt van ja..dat kan ik met je delen..dan plaats je dat gewoon..10 verschillende mensen 10 verschillende meningen..dan kan diegene zelf bepalen wat die er mee doet..tis allemaal (denk ik..hahaha) goed bedoeld..
 
Hey, zie je foto's bij pics staan!!! Mooie uitgangsbasis hoor! Ben benieuwd hoe ver je komt de komende tijd!
 
Ja klopt, ineens lukte het wel??? Had trouwens m'n hoofd niet weggekrast vanwege onherkenbaarheid maar meer omdat ik toch wel zo ontzettend debiel keek...:D
Heb ze trouwens vergeleken met m'n eerste foto's, en hoewel ik er wat anders bij sta lijkt het toch wel alsof er al een klein beetje verbeterd is! Reden temeer om flink door te zetten dus.
Eergister het volgende gedaan:
Squats, schouders en triceps en daarna dat stokdraaien eens geprobeerd met 10 kg op de stang, best moeilijk had het nog nooit gedaan.
mn schrijfblok met gewichten en herhalingen ligt boven die zal ik er nog even bijpakken.
Vanavond mag ik weer:)
 
En wat staat er vanavond op het programma?? anyway succes natuurlijk..ik hou altijd het weekend rust..alleen moet ik straks wel werken..om 10uur..gaan we kijken hoe druk het word in de gym..
 
In het weekend heb ik nou net de meeste tijd dus dan geen rust voor mij;)
Vanavond iig deadlift (kweenie waarom maar dat vind ik toch zo leuk al word ik er soms een beetje misselijk van???) en BOR, rug dus en verder moet ik nog even kijken wat nou handig is in combi met rug. Dacht daar voorheen nooit zo over na, maar heb me voorgenomen om me daar dit weekend eindelijk eens echt in te gaan verdiepen:o
 
Fijn weekend!!! :)
 
Goedemorgen:wave2:

Have a nice new contest day
 
Goed, thanks:) Alleen een beetje weinig tijd voor m'n blogje. Bijlezen lukt wel hier tussendoor op het werk (mag eigenlijk niet:o) maar schrijven.....

Sta een beetje stijf van de spierpijn (deadlift eergister, hihi) Vanavond staat iig borst en triceps op het programma. En afhankelijk van hoelaat ik thuis ben nog een halfuurtje spinnen.
 
Hoop dat het inmiddels iets beter gaat met de spierpijn en dat de trainingen goed zijn verlopen. Werk-ze iig! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven