XXL Nutrition

De DBB trainings CD!

Bezoekers in dit topic

Q Base-Lost in Dreams

die MOET er gewoon bij!
 
misschien ook nog enkele nummers van de jostiband?
 
Hebben die niet onlangs hun naam veranderd? Was toch G-Unit geworden?
zou kunnen, maar ik ben van mening dat deze band ook de nodige bijdrage moet leveren aan deze musicale compositie.
 
Nog maar een paar dan.

Metallica - St. Anger - YouTube - metalica-st anger
Disturbed - Voices - YouTube - Disturbed - Voices
Drowning Pool - The Game - YouTube - drowning pool - The game
Disturbed - Dropping Plates - YouTube - Dropping Plates on the Fists of Legend
Creed - Higher - YouTube - Creed
Creed - My Sacrifice - YouTube - Creed - My Sacrifice

De eerste 2 mogen absoluut niet ontbreken.

Lekker lijstje, Metallica rocks ... Creed is ook super, higher ook als achtergrond muziek bij een compilatie van Kevin Levrone lekker.
 
Eye of the tiger - surviver
Burning heart - Surviver
Final count down - Europe
 
Lekker lijstje, Metallica rocks ... Creed is ook super, higher ook als achtergrond muziek bij een compilatie van Kevin Levrone lekker.

Tnx :) Creed heeft inderdaad vaak goede nummers voor compilatiefilmpjes. My Sacrifice leent zich daar uitstekend voor. De zanger van Creed maakt ook nummers onder z'n eigen naam, met dezelfde sT als Creed.

Scott Stapp - The Great Divide - YouTube - Scott Stapp - The Great Divide

Nog wat leuks om te checken:

Alter Bridge - Metalingus - YouTube - Alter Bridge-Metalingus

Als je een beetje van Creed houdt, vind je Alter Bridge denk ik ook wel cool, zijn ook dezelfde bandleden dacht ik.
 
Tnx :) Creed heeft inderdaad vaak goede nummers voor compilatiefilmpjes. My Sacrifice leent zich daar uitstekend voor. De zanger van Creed maakt ook nummers onder z'n eigen naam, met dezelfde sT als Creed.

Scott Stapp - The Great Divide - YouTube - Scott Stapp - The Great Divide

Nog wat leuks om te checken:

Alter Bridge - Metalingus - YouTube - Alter Bridge-Metalingus

Als je een beetje van Creed houdt, vind je Alter Bridge denk ik ook wel cool, zijn ook dezelfde bandleden dacht ik.

Thanks man klinkt goed, daar ga ik meer van downloaden ... karma wanneer ik je weer kan geven :thumbs:
 
Back
Naar boven